Nuorten penkkitulokset?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja dunbar
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
itse nostin 13 vuotiaana penkistä 90kg ja mave oli 140kg taisin olla sillon n.70 kilonen

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Etkös sä ottanu paidalla 200? Muistelisin niin, siinä on hienot paitahyödyt kyllä varsinkin kun olet pitkä jätkä :thumbs:

joskus aikaa sitten otin 185, 200 jäi loppuojennusta vaille...sillon oli raw 140-150, en tiiä tarkkaan ku en kokeillu. Nykyinen paitakunto on jossain 160-170 tietämillä, eli heikko. Sillon joskus oli ojentajat kunnossa :) mutta sekin homma loppui siihen kun pusero repes päältä halkaisten vasemman rintapiffin...tyhmän kuulosta puhua että "aikaa sitten", kun on vasta 17v :D Nyt nostelen puserolla jota vois paremmin kutsua teltaks.

Oon kyl ihmetelly mite poikie penkkitulokset nousee nii helvetin nopeesti. Ja sekin vielä ku ne pojjat joilla ne tulokset nousee on meikää pienempiä o_O. Ite revin jumalattoman kaua ja nyt penkki on vasta 120kg.

Noh jospa sitä ostais jotai protskuja... Mitäs Max sinä esim. käytät? Hera80 tyylistä kamaa? Kreatiinia tms? Jospa saisi omat tulokset nousuun. :)
:hyper:

Oon kyl ihmetelly mite poikie penkkitulokset nousee nii helvetin nopeesti. Ja sekin vielä ku ne pojjat joilla ne tulokset nousee on meikää pienempiä o_O. Ite revin jumalattoman kaua ja nyt penkki on vasta 120kg.

Noh jospa sitä ostais jotai protskuja... Mitäs Max sinä esim. käytät? Hera80 tyylistä kamaa? Kreatiinia tms? Jospa saisi omat tulokset nousuun. :)

Ei ne tulokset nouse niillä lisäravinteilla niinkää, ne on vain hyvä lisä. Perusruokaa vitusti ja oikeat reenisysteemit, niin kehitystä tulee aloittelijoille tosi nopeeta. Palautusjuoma ja kreatiini on suositeltavia ja tosiaan hyvä lisä. :)

120kg paino n.84kg ikä vielä muutamia kuukausia 17v

lisäravinteista sen verran että ostin pussin HTR josta on puolessa vuodessa 4 desiä kulunu..proteiini patukoita samassa ajassa mennyt noin 10. Että jees, näin alkuun pääsemiseen riittää kyllä normi ruoka jos sitä todellaki syö tarpeeks. Hyväksihän nuo lisäravinteet ovat, mutta itsellä ei oo vaa jotenki kolahtanu, lähinnä maun takia. Massakausi alkaa niin sillon aion sen HTR pussin vetästä loppuun...

edit: ei ole oikotietä onneen mutta apuja hieman..

Kyselisin muuten siihen että, kun nyt vedän Raw mave 150kg niin miten noi trikoot ja sellaset auttaa siihe nostoon kun olis tavotteena saada viimestään ens jouluna se 200kg.

Kyselisin muuten siihen että, kun nyt vedän Raw mave 150kg niin miten noi trikoot ja sellaset auttaa siihe nostoon kun olis tavotteena saada viimestään ens jouluna se 200kg.

ei niistä hirveitä hyötyjä saa. 0-15kg, 15kg hyöty on jo kova saavutus.

[Max];1487341 sanoi:
ei niistä hirveitä hyötyjä saa. 0-15kg, 15kg hyöty on jo kova saavutus.

itse jos hieman laitan lusikkaani soppaan, niin tuo hyöty johtuu todella paljon nostajasta.. jos on vahva selkä ja vetää sumolla niin hyöty voi olla EHKÄ jopa 30kg... jos taas jalat on vahvat mutta selässä ei ole vääntöä niin hyöty pienenee :rolleyes:

totta. Irrotuksessahan se auttaa, kuvittelisin että sumolla apu on isompi. En sitten tiedä, en vedä sumolla. Naisethan ne haarojaan levittelee :)

joo [Max] puhelee asiaa.. eli sumolla !luultavasti! todella saa kovemman varustehyödyn kuin kapealla tyylillä.. :rock:
tosta haarojen levittelystä sen verran että taitaapi olla kaateelisten panettelua kun ei tekniikka ja liikkuvuus sumoon riitä :D

Suositut

Back
Ylös Bottom