Nuorten penkkitulokset?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja dunbar
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
oon nyt 14 ja salilla käyny 2kk mittaa on 183cm ja painoa 80kg... tulokset nossu paljon. nyt penkistä 85kg tavotteena olis 100kg penkistä kesän lopulla

Voi vittu mitä tuloksii :S osalla täällä ite salilla 5 kertaa viikos iha kunno ohjelmal.Penkki on 82.5 (nousee hurjaa vauhtia)ja painoo joku 70-75, pituutta 180. Enkä ole salilla juurikaan nähnyt ikäisiäni 100kg penkkaajia. Mielestäni oma tulokseni on jo todella kova 15 vuotiaalle:) mutta tosiaan nousee pieni kusetuksen maku, vaikka eihän sitä tiedä. 100 kiloo olis kiva saaha kesään mennessä

No itse otin sen 95kg 14v mutta sen jälkeen tuli pieni paussi ja nyt on todella vaikea saada tulosta nousemaan.. nyt raw-penkki on 105 ja kehitys on todella hidasta.. :S

Katsokaas tuolta tapahtumakalenterista tuloksia vaikkapa viime viiikonlopun kisoista tampereella. http://www.suomenvoimanostoliitto.fi/

Moni kaveri tässä thredissä olisi selkeästi mitaliainesta. Toki pitää muistaa että kisoissa se paino pitää oikeasti nostaa ja jopa tekniikalla on vähän väliä ;)

Itse menisin tältä istumalta jos olisin 10 vuotta nuorempi, varmasti mukava kokemus.

Joillakin on kyllä armottomat tulokset ja kertoman mukaan heidän kavereillaan.
Itte painan 70 ja penkistä menee 90 kiloa(16v) ,enkä oikein tee edes penkkiä.Mieluummin rintaprässi ja dipit tilalle.

Vai onko mahollisesti että jotkut sitten vaan on sitä "penkkipenkkipenkki" tai "penkkihauispenkki" porukkaa,joka ei sitten muuten jaksa sitä rautaa nostaa?
Se jää arvoitukseksi ja on itselleni periaatteessa ihan sama..;)

voi olla että täälläkin kusetetaan aika paljon...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Joillakin on kyllä armottomat tulokset ja kertoman mukaan heidän kavereillaan.
Itte painan 70 ja penkistä menee 90 kiloa(16v) ,enkä oikein tee edes penkkiä.Mieluummin rintaprässi ja dipit tilalle.

Vai onko mahollisesti että jotkut sitten vaan on sitä "penkkipenkkipenkki" tai "penkkihauispenkki" porukkaa,joka ei sitten muuten jaksa sitä rautaa nostaa?
Se jää arvoitukseksi ja on itselleni periaatteessa ihan sama..;)

voi olla että täälläkin kusetetaan aika paljon...

Monilla on sitä lapinlisää niinku varmaan täälläki jo sanottu. Lisäksi monien "kovat" penkkitulokset tulevat joko aikaisin harrastuksen aloittaneena tai sitten se omapaino on vain myös paljon. osa nostajista on myös sellaisia kuten eräs kaverini joka kävi salilla hän teki vain pääosin penkkiä ja hauista. Vaikka itsekkin kun aloitin salin tein pääosin niitä mutta vuosien myötä ns viisastuin ja nykyään todella monipuolisesti tulee tehtyä.

päivitystä, sairauksista johtuvan muutaman viikon tauon jälkeen nyt kuitenkin 95 kiloa :hyper: en nyt tiedä miten tämä sijoittuu tänne näiden uber 110-150 kilon nostojen joukkoon mutta itse ainakin tyytyväinen :kippis1:

no vaikka ei tekisikään salilla kuin pelkkää haukkaa ja penkkii niin äkkiä se kehitys pysähtyy ilman apuliikkeitä.. parhaiten kehittyy kun reenaa monipuolisesti

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom