Nuorten penkkitulokset?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja dunbar
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tällä hetkellä nostelen puhtaasti 45 kiloa kertaa 6. 50 kiloa menee puhtaasti 4 kertaa. Maksimista ei tietoakaan, (varmaan se 60-68 :whip: ) treeniä takana alle kaksi kuukautta.

Painoa on noin 63 kiloa, pituutta 177-178 cm, ikää 17. Isä nosti nuorempana 140 kiloa penkistä, ja hän on minua melkein pään lyhyempi. Kyllä minä jonain päivänä nostan vähintään saman verran, nggh murr ugh.

Paino 95kg pit. ~180cm Tulos 100kg. Muuten oikeella tekniikalla mutta ei mitään pysäytyksiä -ei toisaalta mitään pomppuakaan-

JKchina sanoi:
Tällä hetkellä nostelen puhtaasti 45 kiloa kertaa 6. 50 kiloa menee puhtaasti 4 kertaa. Maksimista ei tietoakaan, (varmaan se 60-68 :whip: ) treeniä takana alle kaksi kuukautta.

Painoa on noin 63 kiloa, pituutta 177-178 cm, ikää 17. Isä nosti nuorempana 140 kiloa penkistä, ja hän on minua melkein pään lyhyempi. Kyllä minä jonain päivänä nostan vähintään saman verran, nggh murr ugh.

Hyvä, tavotteita pitää olla :) Itellä on tavote ottaa marraskuussa 170kg penkistä kisois.

JKchina sanoi:

Maksimi 60-68 no tuo oli aika yläkanttiin heitetty arvio kyllä, jos kerta 50kilolla menee 4 kertaa. Arvioisin mielummin maksimin tuohon 55kg-57,5kg pintaan, no mutta sehän voi olla yksilöllistä.

Tästä aikoja aikoja taaksepäin muistelisin, että kun sain 12kertaa 50kg niin sain 67,5kg maximina 67,5kg.

[Max] sanoi:
Juujuu. 4 vuotta reenanneelle ei mikään huippu....itellä vuosi reeniä takana ja raaka 130kg. Että kai se ennen syksyä on 150 :rock:

Ai ei mikään huippu?
Jos täällä aletaan pitämään 150 kilon raakapenkkiä 17 vuotiaalle paskana, niin jätän tämänkin palstan lukemisen. :jahas:
Itse en ole ikinä nähnyt livenä moista suoritusta noin nuorelta. Enkä edes pari vuotta vanhemmaltakaan.

Hihi kun näitä rautoja kattelee, niin alkaa tuntemaan oman 100kg aika pieneksi....
Mutta voiko noita ruveta nyt vertailemaan ku ei tiedä, miten nostettu ja onko paidalla...

mxu sanoi:
Ai ei mikään huippu?
Jos täällä aletaan pitämään 150 kilon raakapenkkiä 17 vuotiaalle paskana, niin jätän tämänkin palstan lukemisen. :jahas:
Itse en ole ikinä nähnyt livenä moista suoritusta noin nuorelta. Enkä edes pari vuotta vanhemmaltakaan.

150kilolla meinasin itseäni. 130kilosta mää tarkotin että ei MIKÄÄN UBER HUIPPU! Huomaa että 2 viikon sairastaminen vieny voimia, äsken nousi vain 120kg..voi että otti palttuun.

Tällänen löyty ekoilta sivuilta:
kas-vain

itse 10v paino ~50kg ja pituus ~160 pennki 67.5kg....

.. Tohon voin sen verran sanoa että mun pikkuveli on 10v täyttänyt juuri
ja on kaveriporukastaan vahvin ja sai 20kg 3 kertaa.. et voin sanoo et jos tohon ei ole mitää video todistetta niin en usko.

Miettikääs tätä jos riku kiri otti 7 vuotiaana 32,5kg penkistä, ja tuttuni 88- syntyinen otti 40kg viime vuoden marraskuussa, ja voidaan kuvitella että riku on 8 vuotiaana nostanut viimeistään tuon 40kg, niin onko mulla heikko kaveri vai riku kiri vahva :david: . No sitä ei nyt aina voi näinkään oikeen katsoa...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Olipas harvinaisen epäselvästi kirjotettu Mehturi..
Mutta tää kas-vain ei taida olla edes kilpaillu elämänä aikana ja jos oikeasti
olisi nostanut 10 vuotiaana 67,5kg penkistä olisi varmasti isä passittanut
samantien kilpailemaan.
Jos "kas-vain" on nyt 23v niin tulos 67,5kg on tehty 13 vuotta sitten.
13 vuotta takaperin, 1993, olisi 67,5kg tuloksella saanut SM-kisoista (alle17v ja 52kg sarja) neljännen sijan kymmenenvuotiaana(kisoissa 3. sattui nostamaan 70kg ja on varmaan paitatulos tuokin.).

että morjens!

Ikää vielä 22 v, penkki 115 kg enat.
9kk. takaperin ennen kuin ostin penkin itelle, niin meni joku 83 kg tjsp.
Painoa sellaset 80kg. Tavoite 140 kg. En tiedä milloin.. mutta ennen en kyllä treenausta lopeta. Sit kattoo höllääkö vai joutuuko ostaan lisää painoja :P

Teen tällä hetkellä 88kg 5x8. Oiskohan jotain parannusehdotuksia?
Oisko parempi tehdä tyyliin 95kg 3x6 tms? :wall:

Vittu mitä kitinää. "rintalihaksen voima" "ojentajiin voimaa".

Ja mistäs sä tiedät kenen isä passittaa ja minne?

Mehturi sanoi:
Miettikääs tätä jos riku kiri otti 7 vuotiaana 32,5kg penkistä, ja tuttuni 88- syntyinen otti 40kg viime vuoden marraskuussa, ja voidaan kuvitella että riku on 8 vuotiaana nostanut viimeistään tuon 40kg, niin onko mulla heikko kaveri vai riku kiri vahva :david: . No sitä ei nyt aina voi näinkään oikeen katsoa...
no se on aivan sama paljonko joku on ottanut 2vuotiaana penkistä. ennätys ratkaisee:)

Directions^ sanoi:

Mihin tää liittyy? Katselin vähän tässä ja en keksinyt mitään järkevää yhteyttä tälle... :jahas:

Niin, Directions^ Kerro miten liittyy mun alottamat tredit: rintalihaksen voima ja ojetanjiin voimaa tähän aiheeseen?
Ja mitä sä alat mulle kitisee ku en oo susta puhunu missään? :whip:

bladni sanoi:
Jos "kas-vain" on nyt 23v niin tulos 67,5kg on tehty 13 vuotta sitten.
13 vuotta takaperin, 1993, olisi 67,5kg tuloksella saanut SM-kisoista (alle17v ja 52kg sarja) neljännen sijan kymmenenvuotiaana(kisoissa 3. sattui nostamaan 70kg ja on varmaan paitatulos tuokin.).

että morjens!

14 vuotta on minimi-ikä SVNL:n kilpailuihin.

Directions^ sanoi:

Directions kirjoittelee tänne sekavia aivan horkkuhöyryissä :D

Ajattelin vaan kun bladni tossa heitti kommenttia kun kuuli nuoremman jampan tuloksen, ajattelin että kun nuo 2 topikkia oli tehnyt, että olisiko hänellä penkki se heikoinlenkki ja se nakertais :D ja keiko tuossa sanoikin jo aika pätevän syyn jättää 10 vuotiaana kisat :)

No ei oo kyl penkki heikoin lenkki ku menos toukokuus penkkareihinkin..
Mut toi 10v 67,5kg tulos olis pitäny olla näkemässä että sen voi uskoa..:hyper:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom