Nuorten penkkitulokset?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja dunbar
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Hyvä, toivottavasti nyt jaksat olla hissukseen jos joku tuleksensa laittaa tänne.

Directions^ sanoi:
Hyvä, toivottavasti nyt jaksat olla hissukseen jos joku tuleksensa laittaa tänne.

Jos sinä pitäisit vuorostasi turpasi kiinni ja lukisit antaumuksella pari minuuttia tavuttaen viestini uudestaan, yrittäen ymmärtää ettei se ollut sarkastiseen sävyyn kirjoitettu.

edit. kirjoitusongelmia.

Directions^ niin ku sanoit, että JOKAINEN pakkotoistolla kirjottava 13-16v nostaa vähintään 90kg... ei käyny sulla mielessä, että edes osassa olisi PIENTÄ nettilisää?

onhan osalla näyttöä, mutta kun nimimerkki asdf kirjottaa olevansa 12v 60kg ja 180kg raw penkki ni kyllä se pistää mietityttää.. tossa iässä on niin helvetin tärkeetä, ettei ole muita huonompi.

Kani : opettele lukemaan. Otin JOKAISEN tuloksen SIVUILTA 1-40 TÄSTÄ TOPIKISTA. En todellakaan sanonut että jokainen penkkaa 13-15v täällä vähintään 90kg..

Ja musta. Jos tämmösseellä foorumilla, tällä puolella, tässä topikissa ON JO NOIN HELVETIN MONTA NOITA 100kg penkkaajia. Niin eiköhän samanikäisiä ja vahvuisia ole helvetisti enenmmän.

Ja itse pidän jokaisen moderaattorin, vipin, SM miehen, MM miehen tulosta aika luotettavana. Ykskään ei ollu mikään asdafa. Vaan aktiivisia kirjottelijoita täällä pakkiksella.. Että silleen..

Directions^ sanoi:
Kani : opettele lukemaan. Otin JOKAISEN tuloksen SIVUILTA 1-40 TÄSTÄ TOPIKISTA. En todellakaan sanonut että jokainen penkkaa 13-15v täällä vähintään 90kg..

niin... eli JOKAINEN tänne kirjoittanut 13-15vuotias nostaa vähintään 90kg.. niinhän sanoin?

ja sanoin myös, että osa niistä on luotettavia... vai onko sulla lukihäiriö?

e- vai yritätkö sanoa, että otit vain ne tulokset jotka olivat vähintään 90kg?

Yritän sanoa, että listassani on tämän topikin jokainen vähintään 90kg penkki tulos ikähaarukassa 13-16v. Sivulta 1-40.

Ja nytkun kaikki on iloisia ja tietää että noita 150kilosia hormooni testohirmuja on maailmassa voimme lopettaa offtopikin?

Directions^ sanoi:
Yritän sanoa, että listassani on tämän topikin jokainen vähintään 90kg penkki tulos ikähaarukassa 13-16v. Sivulta 1-40.

Ja nytkun kaikki on iloisia ja tietää että noita 150kilosia hormooni testohirmuja on maailmassa voimme lopettaa offtopikin?
:D :D :D :D oon vasta toistaseks 90kilonen testohirmu:itku: ja kohta pitäs mennä nukkumaan,huomenna perkele koulua.. en nyt kyl tiedä miten tää tähän aiheeseen liittyy mutta...:rock:

edit. tänään salilla juttelin 22vuotiaan jätkän kanssa, se luuli että olen jotain 16-18v.. :D eikä uskonu että oon -91, ennen kun näytin kelakortin. :D

Directions^ sanoi:
Tales : 100kg / 15v on jotain järjetöntä. Otin nyt 1-40sivuilta, jokaisen n-13-16v vähintään tulos 90kg. Mukana on pakkotoisto.com moderaattori, 3-SM-Mitalistia ja yksi MM-mies. Monen monta V.I.P jäsentä ja muuten aktiivisia kirjoittajia. Paras tulos commandolla 12v / 100kg, 13v 130kg, 14v 140kg, 15v 150kg jne jne. Kovin 16v / 220kg =p

ONKO SYYTÄ SIIS EPÄILLÄ ONKO SE KATEELLISUUS JOKA NAKERTAA SIELLÄ ?

SM - Mitalistit mahdollisesti minä, r0hmu ja Keiko- ? Ja MM-Mitalisti VoimaSuomi?

Jep ja putkimieskin taitaa olla sm mitalleja voittanut. Että kyllä se on KUSETUSTA ne tulokset täällä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Noniin, ehkä huono hetki liittyä keskusteluun pitkän tauon jälkeen, mutta on pari kysymystä tullut tässä viime kuukausien aikana.

Eli siis, olen syntynyt -87, painoa on vaa'asta riippuen hieman yli tai ali 100kg ja ikää parin viikon sisällä 19.

Katselin tuolta suomen voimanostoliiton sivuilta penkki sm juniorit/seniorit tuloksia vuoden 2004 kisoista. Sieltä katselin että juniorit 20v:ssä oli satakiloisissa 140kg voittotulos, ysikymppisissä nostettu sitten kovempia tuloksia.

Nottatuota, itselläni on penkkienkka 140kg, mutta pari kysymystä:

Eli ensinnäkin, jos kisat pidettäisiin nyt, niin kuuluisinko 100kg sarjaan vai 110kg sarjaan? Tai toisinsanoen ovatko nuo sarjat 90-99,5kg, 100-109,5kg jne, vai onko 100kg sarja maksimissaan tasan 100kg painaville? Ikäsarja olisi vissiin tuo juniorit 20v.

Toinen juttu, mitenkäs nuo penkin säännöt menevät? Itselläni on mielestäni aika kapea oteleveys, en pompauta painoa rinnasta eikä perse nouse milliäkään penkistä. Selkä tekee pienen kaaren. Pitääkö painon käydä rinnassa kiinni ja katsooko joku tuomari että paino on käynyt tarpeeksi alhaalla ennenkuin painon saa (hyväksytysti) nostaa ylös? Itse nostan ja lasken painon hitaasti, mutta täyttä maksimia kokeillessa rinnan ja tangon väliin jää sentti tai pari väliä.

Lasketaanko lukkojen painot mukaan tulokseen, kotona ja salilla lukot painavat 2,5kg kappale ja olen laskenut painoon lisää sen 5kg lukkojen kanssa. Ja käytetäänkö kisassa "paitaa" ja mitä virkaa sillä on, itse nostelen tpaitasillaan treenatessa.

On meinaan nykyinen harraste menossa enemmän tai vähemmän päin helvettiä koko ajan ja ajattelin mennä johonkin penkkikisaan kokeilemaan, jos vaikka innostaisi.

Edit: jaa onhan näköjään jo tämänkin vuoden kisat käyty, jos nyt oikein tajusin niin tämän vuoden voittotulos oli 100-109,5 kiloisissa 140kg?

Jos paina alle 100, sillon sarja on 100, jos yli, silloin 110, eli just niinkuin sanoit. Kyllä se pitäisi tanko rintaan asti tulla. Levein sallittu ote on etusormet merkeissä, siitä en tiedä onko kapeinta sallittua otetta (ei kai?). Ja kyllä kaikki paino lasketaan lukkoineen päivineen mukaan.

Okei, kiitos selvennyksestä. Itsellä on etusormet joku 5cm niistä keskellä olevista sileistä kohdista, varsinaiset otemerkit ovat vissiin ne reilun sentin levyiset sileät kohdat?

Grin sanoi:
Okei, kiitos selvennyksestä. Itsellä on etusormet joku 5cm niistä keskellä olevista sileistä kohdista, varsinaiset otemerkit ovat vissiin ne reilun sentin levyiset sileät kohdat?

kapeata penkkiä teet :O

sulla on varmaa sit vahvat ojentajat eli siitä penkkipaidasta vois hyötyä aika hyvin.

noo, kai sitä nyt vois vähän päivitellä..Paidal otettu 150kg, ei tosin ollut mikään kaunis nosto. Ei ois menny kisois läpi ja vasen käsi tuli pari sentitä perässä. Mutta nousipa kumminkin :) ikää en laita, kaikki varmaan tietää jo :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom