Nuorten penkkitulokset?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja dunbar
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mulla penkki siinä 100kg tienoolla siis enempää en oo nostanu. Salilla käyny nyt vajaa puoli vuotta ikää 16 painoa 95kg(läski!) pituutta 175...

Kirjotelkaas nyt muutki ettei tää jää ihan unholaan. Ite oon ollu nyt reilun viikon sairaana, että en oo päässy salil käymään. Kai ne huiput jossain siinä 130kg tuntumassa liikkuu. Rawina siis.

joskus 8 luokalla otin jotain 40kg ja 9 luokalla kait 60kg. painoista ei noilta ajoilta ole hajua mut pituutta tais olla 180-185cm. nykyään painoa 85kg, pituutta 188cm, ikää 18v ja tulos 130kg. lankulta(10cm) olen ottanu 140kg.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tomko sanoi:
No ei se nyt niin kova tulos oo ku 4 vuotta tullu nosteltua.

Kyllä tuo vaan on tosi kova paino kun omaki paino nuin "alhaalla". moni ei tuu ikinä nostaan tuota 150kg vaikka kuinka kulkis salilla

Kyllä tuo vaan on tosi kova paino kun omaki paino nuin "alhaalla". moni ei tuu ikinä nostaan tuota 150kg vaikka kuinka kulkis salilla

kyllä melkein kaikki ton 150kg nostais, jos tosissaan salilla alkas käymään ja penkkiä treenaamaan... 17 vuotiaalle kyllä tosi kova tulos raakana.

kosworth sanoi:
kyllä melkein kaikki ton 150kg nostais, jos tosissaan salilla alkas käymään ja penkkiä treenaamaan... 17 vuotiaalle kyllä tosi kova tulos raakana.

Eiiiii välttämättä.

kosworth sanoi:

Juujuu. 4 vuotta reenanneelle ei mikään huippu....itellä vuosi reeniä takana ja raaka 130kg. Että kai se ennen syksyä on 150 :rock:

[Max] sanoi:
Juujuu. 4 vuotta reenanneelle ei mikään huippu....itellä vuosi reeniä takana ja raaka 130kg. Että kai se ennen syksyä on 150 :rock:
Onhan tuo 150kg raakana 4 vuodessa ihan hyvä tulos. Kaikille ei tuo penkki oo bravuuri laji.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom