Nuorten penkkitulokset?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja dunbar
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SavonPoika sanoi:
Joo niin mitenköhän niitä videoita pätkiä voi tänne laittaa että näkisitte miten ''mopopoika'' nostaa 100kg penkistä...
En yhtään epäile,etteikö se joiltain "mopopojilta" onnistukkin,mutta sitä että melkeimpä kaikilta,epäilen suurestikkin.

Yläasteella yksi tuttu nosti 15-vuotiaana noin 120kg penkistä eikä käyttänyt edes palautusjuomaa. Tyyppi oli tiukassa kunnossa ja painoa oli muistaakseni reilu 80kg ja pituutta vähän yli 180cm. Sitten vaihtoi painojen nostelun salibandyyn :eek: Siinä olis voinut olla kova nostaja joskus tulevaisuudessa.

Itse en pidä mitenkään mahdottomuutena, että moni nostaisi 14-vuotiaana 100kg penkistä, itse nostin 85kg 14-vuotiaana on/off treenillä

Bodaaja sanoi:
Noi 14wee 120kg persepenkissä jutut kuulostaa paskapuheelta...ei millään pahalla;)

Tottakai kuulostaa semmoisesta ilmeisen kateelliselta henkilöltä joka ei kykene samaan. Onko se mielestäsi tosiaan NIIN uskomatonta jos kyseessä on kehityksessä vuosia ikäisiään edellä oleva henkilö? Voi jumalauta, kyllä kateellinen saa olla mutta ei tarvitsisi toisten saavutuksia ja onnistumisia mollata. :david: :david: :david: :david:

www.mbnet.fi/edith tuolta "jussi 100kg" ite oon siinä 14v ja 100kg nousee... treenin lopuksi joten pienellä pompulla otin. nykyään nousee enemmän ikääkin 15v. että stfu, kateelliset paskat. täällä foorumilla on nyttenkin enemmän tai vähemmän aktiivinen kirjoittelija joka on ottanut 69kg / 10v / 100kg penkistä ja 15x200kg aikuis iällä.

edit. tuossa 100kg video. tuo ei jäänyt ennätykseksi 14v. 105kg sain 14v. ja en todellakaan pidä sitä kovana. ilman ruokavaliota, pitkiä taukoja pidin, aina kesä tauolla, ja oli kauhee homma syksyllä saada itsensa treenaamaan ym. ilman ohjelmia ton vetelin viellä, ihan fiilisten pohjalta treenailin, toki kehitin jotain "kivoja" treenejä jota tein siihen asti kun raudat ei nousseet ja vaihtelin usein treenejäni. ruokavaliolla ja oikeaoppisemmalla treenillä veikkaisin että enempi ois mennyt, mutta samase =P

Directions^ sanoi:
www.mbnet.fi/edith tuolta "jussi 100kg" ite oon siinä 14v ja 100kg nousee... treenin lopuksi joten pienellä pompulla otin. nykyään nousee enemmän ikääkin 15v. että stfu, kateelliset paskat. täällä foorumilla on nyttenkin enemmän tai vähemmän aktiivinen kirjoittelija joka on ottanut 69kg / 10v / 100kg penkistä ja 15x200kg aikuis iällä.
The page cannot be found
The page you are looking for might have been removed, had its name changed, or is temporarily unavailable.

:love:

neutraali sanoi:
tiedän minäkin 15vuotiaan joka ottaa n,140kg, mutta netissä tää homma menee mahottomuuksiin ku jokaisella juniorilla alkaa oleen hirveitä tuloksia, toki täällä on porukkaakin helvetisti. mutta en minä ainakaan kaikkea purematta niele:). toisaalta ihan sama mitä kukanenkin nostaa :D

Se on katos siitä kiinni, kun ei 15v jampat osaa laskea vielä :D:D:D (vitsi vitsi)

Näin vähän vanhempana menee sitten toistepäin. Ihmettelee kun ei rauta nouse ja huomaa että on ynnänny puntit väärin ja tangossa on parikytkiloo liikaa :D:D

Stuntman onko mahdollista, että laittaisit kuvia, tai videonpätkän seuraavasta maximi nostosta? Kiinostaa nähdä noin kovakuntoisesta 14vuotiaasta

--------------------------------------------------------------------------

sain muutes napattua yhden epämääräisen hauiskuvan, mutta kyllä siitä jotain näkeepi :rolleyes: pistelen tänne kuhan kerkee, nytten unille.

ps. 2vko päästä saatan saada kuvattua videon penkistä, se tulee sit heti tänne :)

StuntMan91 sanoi:
Stuntman onko mahdollista, että laittaisit kuvia, tai videonpätkän seuraavasta maximi nostosta? Kiinostaa nähdä noin kovakuntoisesta 14vuotiaasta

--------------------------------------------------------------------------

sain muutes napattua yhden epämääräisen hauiskuvan, mutta kyllä siitä jotain näkeepi :rolleyes: pistelen tänne kuhan kerkee, nytten unille.

ps. 2vko päästä saatan saada kuvattua videon penkistä, se tulee sit heti tänne :)

ja tää kyseinen hauislihas liitty sun seuraavaan maksiminostoon miten? ton noston mäki kyl haluun nähä... tai kenen tahansa "superlahjakkuuden".. ihan vaa sen takii et voisin olla lisää kateellinen.

eihän se hauis mihinkään 110kg penkkipunnerrukseen liity, mut sen saan laitettuu nyt. kaverin kanssa kuvataan videot tuossa viikon tai kahden päästä, kuhan se saa isäpuoleltaan kameran..:D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Miten saat sitten todistettua, että olet itse kuvassa? Otahan kokonaan itsestäsi kuva äläkä pelkästä hauiksesta, niin nähään, että kuvassa on 14v poika eikä mitään 30v roinaajaa.

Orava : kyllä se oli tuossa aika monta päivää toiminnassa. On tän foorumin "rantapatteri":n sivut. Että kysyppä siltä missä vika. Ja on mulla tuo video koneella..

jos omasta pärstästä pistän kuvan ette todellakaan usko että olen kuvassa.... parta reuhottaa ja tällä pärställä on tullu kaupastakin haettua pari kertaa olutta :D :D linkitän kohtapuoliin kuvat.

hauis ei liity penkkiin mitenkään, mut laitan senki sit. :D

Nii-in, vittu kun mullakin kasvais parta, suonet räjähtäis teston paljoudesta ja penkistä nousis yli huntin. Mutta kun ei.

Hurjia tuloksia kavereilla täällä, meiän lukion parhaat nostaa sata kiloa ja ikää on siinä 18-19. Melkeen vaikee uskoo teiän tuloksia, mutta kaippa meilläpäin reenataan sitte niin huonosti ku ei rauta nouse... :)

Eipä se 100kg 14-15v penkistä oo paljoa 14-15v jos ajoissa alkaa treenaamaan..

timberwolf sanoi:
Hurjia tuloksia kavereilla täällä, meiän lukion parhaat nostaa sata kiloa ja ikää on siinä 18-19. Melkeen vaikee uskoo teiän tuloksia, mutta kaippa meilläpäin reenataan sitte niin huonosti ku ei rauta nouse... :)

Niin..kai siinä reenissä sillon on joku pielessä. Itse otin äänekoskella 130kg, sillä irtos 17v +90kilosis hopea. Kaks yritystä koitin 140kg mutta ei se vaan tullu..en vieläkään ymmärrä mihin se nosto kaatui. :(

Tales : 100kg / 15v on jotain järjetöntä. Otin nyt 1-40sivuilta, jokaisen n-13-16v vähintään tulos 90kg. Mukana on pakkotoisto.com moderaattori, 3-SM-Mitalistia ja yksi MM-mies. Monen monta V.I.P jäsentä ja muuten aktiivisia kirjoittajia. Paras tulos commandolla 12v / 100kg, 13v 130kg, 14v 140kg, 15v 150kg jne jne. Kovin 16v / 220kg =p

ONKO SYYTÄ SIIS EPÄILLÄ ONKO SE KATEELLISUUS JOKA NAKERTAA SIELLÄ ?

-asterix-

nostin 14 ikäsenä n.60kg 100raw 15v. n.65kg 115raw 16v n.65kg 130raw paidalla 150 nyt 17v samat tulokset kuin 16v. paitsi että painan nyt 67-69 kiloa

r0hmu

painan 112.5
penkki ykkönen(raw) 107,5kg
ikä 15

kodinputkimies

mä sain nyt vasta valmentajan! omil opeil penkistä 2 sm kultaa ja yks suomen ennätys!!! ja raw tulos aina suhtees paljon kovempi ku paidalla tehty!!

Exorcist

16vuotias oon ja Raw penkki 120kg. Painoa 72kg

VVF

On aika kovia tuloksia. Itse tunnen ainoastaan yhden 15v 125kg penkanneen, ja mies nostaa nyt yli 300kg. Tulevaisuudessa nähdään varmasti kunnon penkkimörssäreitä. Itse sain n. 70kg 15v.

lecithin plus

mulla on ikää 13w 170/73 tulos 3 x 80 kg :ei se koko vaan kyky

JonZaI

Oon 15v,paino 60kg, nostan 99kg raw pysäytyksellä.Jos saisin tekniikan haltuun ni vois menna paljon enemmankin...

PerseLihas

14v. ja 100kg nousi siinä 80 kilosena jullina. Siinä vaiheessa treeniä takana about
1 vuosi. ku treenin alotti ni penkistä lähti sellaset 45kg.

hyrre

15-vuotiaana 100kg nostin 65-kiloisena

Kaveri nosti 14-vuotiaana 80-kiloisena lahnatyylillä 120kg, SM:iinkin pyysin mukaan, mutta "ei enää jaksanut", kun dopingsopimusta piti alkaa kirjoitella Mutta oli sillä jätkällä geenejäkin, hurja on puolen vuoden reenillä nostaa tulos 50kg -> 120kg

jarze

itellä meni penkkitulokset nuorempana niin, että 5:llä luokalla 50...sitte 7:lla nousi 70kg..kasilla 80kg ja ysin lopuilla 15-vee n. 100-110kg omapaino yli 60kg, mutta reippasti alle 70kg ja pituus 175cm, mutta ei se silti enään vanhempana kehittyny mihinkään älyttömyyksiin, vaan 19-v nippa nappa 140kg.

Reilu-kake

Mulla nousee 95, ikää on 15, toukokuussa tulee 16 ja siihen mennessä pitäs saada vähän päälle sata. Paino on jtn 95, pituus 180..

VoimaSuomi

16 wee 220koogee

o_O

2kk ennen kuin olin 15v, niin nousi 120kg. Massaa oli 95kg, joten ei mitenkään kummallinen tulos.

Nudi

Nostin 14-vuotiaana 92,5 kiloo puhtaalla tyylillä. Omaa painoo joku 73 kg. Nykyää ikää 16(oma paino:92kg) ja tulos 6x100kg. Maksimista ei tietoo.

r0hmu

päivitellääs... raw penkki 132,5kg

Nippeli

15 vuotiaana 90kg. Painoa taisi olla siinä 65kg.

nikrei

15v pp 100kg, elopainoa ~117kg

tocli

15v -> 5x90kg

Keiko-

Nyt 95kg 15/175/71 ja 110 tavotteena ens kesään

plfter

Ilman mitään varusteita 100kg. Oma paino 65kg ja ikä 14.

_Tommi_

ikä 16, pituus 177cm, paino n.75kg ja ykkönen 122,5kg..

Monsi

Maaginen 100 ja ikää on 15v.

[Max]

Tänään räppäsin uuden ennätyksen (itelleni siis ennätys), 112,5kg....ikää 15 vuotta.

Deat
Schütze

Deat's Avatar

Send a message via MSN to Deat

Quote:
Originally Posted by Directions^
koti.mbnet.fi/edith "jussi 100kg"

Siin on mun 100kg nosto 14v. Joulukuun 17 päivä täytän. 102,5kg oon ottanu ja 10cm lankulta oon ottanu törkeen helpon 105kg.

Aika hyvin! Ois varmaa enempiki noussu.

[Max]

Paino 100kg, pituus 190cm, penkki 135kg. Paidalla tosin, tänään tein ennätyksen , tosin ensimmäistä kertaa nostin paidalla. Ei jäänyt 140kg kauas. Nii joo ja ikää on 15wee.

RRKalle

Jos otat Commandon penkkituloksista tällä hetkellä selvää, saa hänen kommenttinsa ehkä hiukan enempi uskottavuutta.

neutraali

aivan, taitaa olla palstan kovin kirjoitteleva penkkaaja. sarjaa muistaakseni ottanut t-paidalla 250kilolla, et silleen

Commando

Eilen sain 170kg/5 ,että 80kg vaan jäljessä parhaasta kunnosta v2001-2002. Sit alkoi paikat hajoaa,taisi olla liian vahva

Commando

Ei ole kalajuttuja,pointihan oli siinä että voiko 15v saada 100kg penkistä?!
Niin laitoin oman penkkini esille,koska itse sain 100kg 12v "puolen vuoden treenillä. Penkki kehittyi sillain että 13v 130kg jne.. eli iän perään aina nolla
Itseensä ,kun ei viitsi kehua täällä. Tällä hetkellä olen 32V 178/115 natuna treenaillaan

[Max]

Päivitetyt tulokset 120kg RAW 140kg paidalla....Ja ikää se 15vuotta.

ZeiZei

tietoja sen verran, että ikää on 15, pituutta noin 179 ja painoa aamulla about 92. Tuloksista sen verran, että penkissä menee 120 kg (en kyllä jatkossa tule tekemään penkkiä), hackkyykkyä-perse-maahan 120 kg (+ kelkka) x 7-8. Mavessa ykkönen pyörisi varmaan tuolla 200 kg:n tienoilla jos saisi nostossa remmejä käyttää.

Suositut

Back
Ylös Bottom