Nuorten penkkitulokset?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja dunbar
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Veljelläsi on todella kykyjä lajiin. Minkä kokoinen veljesin on? paino? pituus`?

Kannattaisi varmaan vuoden/kahden sisään alkaa harkitsemaan kilpailemista! :arvi:

Sehän on niin yksilöllistä, että milloin se kasvupyrähdys tapahtuu. Itse olin 14 vuotiaana vielä aivan keskenkasvuinen varhaisteini. Sinänsä on täysin mahdollista 14 vuotiaana penkata 120 kg, eihän siihen vaadita kuin 1 vuoden kurinalainen treeni.

Paikallinen yläaste-ikäinen juniori otti just SM-kultaa penkissä Äänekoskella tuloksella 122,5 kg, sarja 75 kg. Eli tuo sälli on jotain 14-16 v.

Noi 14wee 120kg persepenkissä jutut kuulostaa paskapuheelta...ei millään pahalla;)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Bodaaja sanoi:
Noi 14wee 120kg persepenkissä jutut kuulostaa paskapuheelta...ei millään pahalla;)
suurin osa onkin paskaa tai sitten ne on puserolla nostettuja. harvoja poikkeuksia sitten on toki joukossa.

:offtopic: netissähän myös tuntuu olevan kohtuudella 200 kilon raaka natikka penkkaajia. joka toinen sen tuntuu nykyään saavan ja vielä helposti, jopa 2-3vuoden reenillä:). toki sekin joiltakin onnistuu, mutta kyllähän nekin on tosi harvinaisuuksia. kiertelee paljon eri saleja ja katselee mitä se porukka siellä nostelee niin siitä saa hyvän kuvan kokonais tilanteesta miten se asia oikeasti on.

Ihmetyttää kyllä kun aina penkistä hangataan, onko se niin vaikeaa uskoa että kaikki vaan ei ole niin heikkolahjaisia (niinkuin minä:D).

Yläasteella otti 15v n.120kg painanut jässikkä liiempiä treenaamatta (kotona penkkiin 70kg painoja..) 125kg, ilman pysäytystä toki muttei mikään munat katossakaan nosto ollut.
Tyyppi koitti samalla maastavetoa mutta paskapuhettahan sekin vaan olisi jos niitä tuloksia huutaisi.

Ruhli sanoi:
Ihmetyttää kyllä kun aina penkistä hangataan, onko se niin vaikeaa uskoa että kaikki vaan ei ole niin heikkolahjaisia (niinkuin minä:D).

Yläasteella otti 15v n.120kg painanut jässikkä liiempiä treenaamatta (kotona penkkiin 70kg painoja..) 125kg, ilman pysäytystä toki muttei mikään munat katossakaan nosto ollut.
Tyyppi koitti samalla maastavetoa mutta paskapuhettahan sekin vaan olisi jos niitä tuloksia huutaisi.
tiedän minäkin 15vuotiaan joka ottaa n,140kg, mutta netissä tää homma menee mahottomuuksiin ku jokaisella juniorilla alkaa oleen hirveitä tuloksia, toki täällä on porukkaakin helvetisti. mutta en minä ainakaan kaikkea purematta niele:). toisaalta ihan sama mitä kukanenkin nostaa :D

Sehän on selvä, että salilla saadaan parikytkiloa enemmän, kuin hallitussa kisanostossa tuomarien silmien alla. Tuppaa nuo perseet nousemaan aika monelta.

Itse tsekkasin tuon juniori SM-kulta-sällin salinostoa ennen kisaa, ja kisoissa jätkä otti riskin ja nosti muistaakseni 20 kg yli oman ennätyksen! Että näinkinpäin voi käydä..

Melkosia mopopoikia täällä,kun tuntuu lähes jokaisella menevän päälle sadat helposti,mutta sitten salilla niitä ei ikinä näiden rautojen kimpussa näy;)

Kysymykseen miksi threadissa on paljon esim. 15-vuotiaita, jotka nostavat yli 100 kiloa penkistä:

Eiköhän se ole niin, että mielellään ilmoittaa oman tuloksen jos se on hyvä, esim. tyyliin "moi, oon 15v, nostan 100 kiloa penkistä, omapaino 70". vrt. "moi, oon 17v, sain eilen nostettua 47,5 kg(tuli tosin pompulla ja perse ilmassa)", ja profiilissa lukee 113 kiloa täyttä miestä. :hyper:

Näin järkeilin..

Sitten vaan url tänne, niin päästään ihastelemaan/kommentoimaan :)

Suositut

Back
Ylös Bottom