Nuorten penkkitulokset?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja dunbar
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
15 v tais penkistä 95 mennä. sillo paino n 67

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Viimeisimmässä treenissä 2x6 57.5kg, 1x5 57.5kg ja päälle vielä 1x3 60kg. Ensi kerralla lähdetään suoraan 60kg:sta. Maksimista ei mitään aavistusta, huitelee varmaan 70kg:n jommallakummalla puolella.

StuntMan91

pituus 173cm. paino 86kg.
penkkitulos 87.5kg.

ps. se 100kg pitäisi saada jouluksi

^--- siinä, löysin vanhan pena tuloksen minkä kirjoitin joskus aikoja sitten.

ps2. nyt voisi lisätä tavoitetta, vaikka puhdas 120kg kesälomalla. :rolleyes:

mut epäilen, ettei mene, vasen ojentaja temppuilee:wall:

Ei millään pahalla, mutta olisi hauska nähdä 14vuotias joka nostaa 120kg penkistä. :kuvia: ja nopeasti näistä superlapsista!

Exorcist sanoi:
Ei millään pahalla, mutta olisi hauska nähdä 14vuotias joka nostaa 120kg penkistä. :kuvia: ja nopeasti näistä superlapsista!

Joo, todellakin! Eipa varmaan Rainelakaan saanut tuon ikaisena tuota rautaa ylos raakana! (sorry, nappiksen aekkoset ei toimi) Jos nosto tehdaan viela puhtaasti perse penkissa, niin silloin voidaan sanoa etta on todella kova tulos 14 vuotiaalta.. Mutta epailen..:rolleyes:

niin mutta kesälomallahan minä olen jo 15v :D

se nykyinen maksimi, 110kg, sen saan silleen että perse nousee penkistä ehkä sentin tai kaks, ja alaselän kohalla on tyhjää 3-6senttii (en oo kummiskaan salilla pyytänyt varmistajalta mittailemaan :D ).

Stuntman onko mahdollista, että laittaisit kuvia, tai videonpätkän seuraavasta maximi nostosta? Kiinostaa nähdä noin kovakuntoisesta 14vuotiaasta :kuvia::thumbs:

Exorcist sanoi:
Stuntman onko mahdollista, että laittaisit kuvia, tai videonpätkän seuraavasta maximi nostosta? Kiinostaa nähdä noin kovakuntoisesta 14vuotiaasta :kuvia::thumbs:

Todellakin! Kun mä olin ylä-asteella, niin ei tollasista superpojista ollu tietoa. Joku kun otti 80 niin sai rispektit kaikilta..

Exorcist sanoi:

Ei se 120kg penkistä 14 vuotiaana ole mikään todella ihmeellinen asia. Lahjakas ja ikäisekseen kehittynyt kaveri saa sen kyllä oikealla harjoittelulla, varsinkaan jos penkin kehitystä ei ole sotkemassa kyykky tai vetotreenit:rolleyes:

Oma velipoika on kans 14 ja saa 120kg penkistä perse penkissä, rakenne ei todellakaan pitkine käsineen tue penkkiä, eikä pidä tulostaan mitenkään kummallisena, vaan kovan treenin ja kurinalaisen harjoittelun tuloksena:kippis1:

Suositut

Back
Ylös Bottom