Nuorten penkkitulokset?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja dunbar
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Dmitri sanoi:
penkkiä ja habaa reenattu koht 2vuotta.. penkkitulos on siinä 100kilon pinnassa nyt nii ei enää tarvi käyä ku kerran kahessa viikossa kokeilee et nouseeko se sata viel sit reenii taas jos se ei nouse.. jalkoja en oo koskaa treenannnu ku ei niitä tarvi ku penkki on se ykköne

Joo ei ole oikein järkevää touhua minkä näkönen oot jos penkkaat kauheitatuloksia ja jalat on raiskatut pulkannarut...saati sitten selästä törröttää lapaluut minne sattuun kun ei oo lihhaa päällä ollenkaan.

elkääs te arvostelko mua!!! kyl mä kerra takakyykys vetäsin jotai 40kiloo ja vatsalihaksetki tuntuu iha hyvi.. Mut siis et sata tällatteelt mitänyt 16vuotiaalt on iha vitun hyvi varsinki ku alussa oli tulos alle 40!!

Dmitri sanoi:
elkääs te arvostelko mua!!! kyl mä kerra takakyykys vetäsin jotai 40kiloo ja vatsalihaksetki tuntuu iha hyvi.. Mut siis et sata tällatteelt mitänyt 16vuotiaalt on iha vitun hyvi varsinki ku alussa oli tulos alle 40!!
No voi :david: siis vetäsit kyykys 40kiloo? Elä helvetissä! :eek: :lol2:

Mistä näitä jätkiä tulee??? ei vittu...

Dmitri sanoi:
penkkiä ja habaa reenattu koht 2vuotta.. penkkitulos on siinä 100kilon pinnassa nyt nii ei enää tarvi käyä ku kerran kahessa viikossa kokeilee et nouseeko se sata viel sit reenii taas jos se ei nouse.. jalkoja en oo koskaa treenannnu ku ei niitä tarvi ku penkki on se ykköne

:rock: PARASTA!! no juu eiköhän jokainen tajua mikä tässä viestissä on kyseessä....

Pate sanoi:
:rock: PARASTA!! no juu eiköhän jokainen tajua mikä tässä viestissä on kyseessä....
no ei näytä tajuavan, osa jengistä vaahtoaa aivan tosissaan. älkää quotatko tuollaisia sonta viestejä. kahelit saavat vaan lisää puhtia sellasesta:)

Kamoon hei ette ite monikaan oo saanu 16veena sataa penasta ja ootte vaa kateellisia mulle ku mulla nyt sattuu olemaan lahjoja tähän juttuun. Nii ja sä joka et usko että saan kyykättyy 40kiloo nii voit tulla vaikka kattoon!

Dmitri sanoi:
Kamoon hei ette ite monikaan oo saanu 16veena sataa penasta ja ootte vaa kateellisia mulle ku mulla nyt sattuu olemaan lahjoja tähän juttuun. Nii ja sä joka et usko että saan kyykättyy 40kiloo nii voit tulla vaikka kattoon!

Kyllä me kaikki uskotaan sun 40 kilon kyykkään. Ota kuitenkin varmuuden vuoksi suorituksesta kuva tai videoklippi niin ei jää pientäkään epäilystä. Minä ainakin haluaisin nähdä sen:hyper: :hyper: :hyper: :D :D :rock: :rock:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tein tilannekatsauksen tämän tredin viesteistä ja voin vain todeta että aika moni 16wee täällä penkkaa satakiloa. Itse penkkaan 50kg ja oon 17, toki onhan se mahdollista että jätkät näin tekevät, mutta tuntuu kyllä uskomattomalta.

Päivitystä tuloksiin, ikää 16v, treeniä takana n. 1,5v, nyt penkkiä ei ole tullut tehtyä kuukauteen, mutta silloin 3x12x90kg ja 2x6x102,5kg sotilaspenkki -tyyliin ja painoa silloin 83kg-84kg.

Nyt on sitten kisat ohi, kyykystä ja vedosta en mainitse koska ei oo oikee keskustelu mutta penkistä alotin 100kg joka hylättiin, seuraavaan nostoon sama rauta tankoon ja menoks..se sitte hyväksyttiin. Viimiseen nostoon paita päälle, perkele trikoiden kans ei oikeen paita toiminu ko koko aika sai nykiä alaspäin eikä ja koko aika nousi..otin varman 127,5kg ja se oli sitte siinä :) Tulosrajaahan sinne lähdin tekemään. Nii, ja ikää on 15wee, lyhyyttä 190cm ja painoa 99kg

[Max] sanoi:
Nyt on sitten kisat ohi, kyykystä ja vedosta en mainitse koska ei oo oikee keskustelu mutta penkistä alotin 100kg joka hylättiin, seuraavaan nostoon sama rauta tankoon ja menoks..se sitte hyväksyttiin. Viimiseen nostoon paita päälle, perkele trikoiden kans ei oikeen paita toiminu ko koko aika sai nykiä alaspäin eikä ja koko aika nousi..otin varman 127,5kg ja se oli sitte siinä :) Tulosrajaahan sinne lähdin tekemään. Nii, ja ikää on 15wee, lyhyyttä 190cm ja painoa 99kg

Kiva elopaino :) Mites se paita ei muka pysy paikoillaan jos sen vyöllä lukitsee?

Salomaa sanoi:
Kiva elopaino :) Mites se paita ei muka pysy paikoillaan jos sen vyöllä lukitsee?

Joo jos jätät sen läskiks haukkumisen jollekki toiselle kerralle. En tiiä, ei se vaan tahtonu pysyä trikoot päällä, pitää kyllä viimeistään sm kisoihin mennessä keksiä joku patentti :) ehkä se johtuu siitäki että paita on vähä löysä, ja kyllä se mustaki johtuu, en vaan osaa vetää sitä tarpeeks alas..ja ko ei sitä vyölläkää saanu millään, en vaan osaa, tunnustan. Trikoot oli sitäpaitsi ekaa kertaa päällä kisoissa..

Salomaa sanoi:
Eh, emmä läskiks haukkunu :D Ootko kokeillu normaalia housujen vyötä?

seli seli. En oo kokeillu, vois melekeen kokeilla jos siitä sais jotaki apua :rolleyes: Nyt vaan kovaa lankku penkkiä ja sm kisoisa sitte tarkotus ottaa se 135kg :whip:

Päivitellääs vähä tuloksia. 145kg otettu salilla..Ei tosin pysäytyksellä mikä ois kisoissa menny läpi. Muiden -90 tuloksia? Sais ne äänekosken kisat olla jo ;)

Suositut

Back
Ylös Bottom