Nuorten penkkitulokset?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja dunbar
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Salomaa sanoi:
Hah! Tämä nyt on ihan paska puhetta! Nykyään esim Titanin Fury ja F6 NXG+ kankaalla vastaa jopa pro-paidan hyötyjä. Jos on vähääkään lahjoja tässä lajissa niin noista paidoista repii helposti 40-60kg.
Myös Selkäinaho kertoi, että kunnon treeneillä IPF-paidasta revitään se 70kg apuja. Ja monet ketkä ovat nostaneet F6-paidalla ovat saaneet ekalla kerralla 20-25kg apuja.
Noita kavereita jotka saavat 30-50kg IPF-paidasta on todelle monta. Ei mitään ihmeellistä... Paras hyöty mitä olen kuullut on tullut muistaakseni yksikerroksisella Titanilla ja se oli 110kg.

no ilmankos ne baletti tanssijan näköiset kaverit pärjää kisoissa!:D ja kuka hyötyy paidasta muka noin paljon?? vitut kukaan yli 100kg ngx+ hyödy! kyllä se hyöty äkkiä on 40kg kun katsotaan salilla joku älytön runkku penkki... kisa tilanteessa hyödyt kun katsotaan niin tilanne on eri ja nyt puhutaan näistä joilla raakapenkki 120kg ja omapaino 60kg eikä mistään sarjan +125kg tunkeista!

Joopa joo. Itse sain 40kg lisää ja painoa oli n 80kg. Ei ollut runkkupenkki, tosin ei siinä ollut pysäytystä.

En nyt muista ketä se oli, mutta muistaakseni joku ranskalainen tj. Katselen myöhemmin sitten tuolta internetin kätköistä. Totta kai kyseessä on täysin marginaalitapaus.

EDIT. Harjoitelkaa niitä paitanostoja. Vaikka se raw-maksimi tippuu aina jopa yllättävän paljon kun otetaan varusteista hyödyt irti.

MOi...

Moikka...

Alotin salilla käymää ''kunnolla'' nyt syksyllä ikää 16V.pituus 178 ja painoa 73.5.
Ihan alussa nyt syksyl oli penkki 50 ja nyt 5kk. takana ja penkki 70kg onko teidän mielestä hyvä tulos..:rolleyes:

Deat sanoi:
Et viittis vaan upata sitä nettiin? :D
Ku ei mese vörki....:(

Jaa..ei oo sivutilaa yhtään...Vois kysyä joltaki jolla ois, nyt on ekat kisat 14 päivä, sieltä ois tarkotus ottaa penkkauksista videon pätkiä..En varmaan ota kisoissa kuin 125 tai 130kg, kun mää en vaan osaa pysäyttää, ja jos taas pysäytän niin se kestää aivan liian kauan ja se taas vie voimia ihan hirveesti. No, en enempää selittele, sittenpähän videosta näette..

kodinputkimies sanoi:
no ilmankos ne baletti tanssijan näköiset kaverit pärjää kisoissa!:D ja kuka hyötyy paidasta muka noin paljon?? vitut kukaan yli 100kg ngx+ hyödy! kyllä se hyöty äkkiä on 40kg kun katsotaan salilla joku älytön runkku penkki... kisa tilanteessa hyödyt kun katsotaan niin tilanne on eri ja nyt puhutaan näistä joilla raakapenkki 120kg ja omapaino 60kg eikä mistään sarjan +125kg tunkeista!
aika hankala on paidalla runkku penkkejä tehdä kun on melkoiset yliraudat kyseessä. ite en oo ainakaan koskaan kenenkään paitanostajan nähnyt tekevän runkku penkkiä, se paitakinhan jarruttaa jo niin sikana siinä rinnan lähellä että hankalaakin se varmasti on ja nosto menis jo sen takia vituiksi ku tanko ampuis rinnalta mihin sattuu:). luulisin.

~SanSit~ sanoi:
Moikka...

Alotin salilla käymää ''kunnolla'' nyt syksyllä ikää 16V.pituus 178 ja painoa 73.5.
Ihan alussa nyt syksyl oli penkki 50 ja nyt 5kk. takana ja penkki 70kg onko teidän mielestä hyvä tulos..:rolleyes:

Tosi hyvinhän tuo on, ei ole enää pitkä matka että saavutat oman painosi verran penkistä. :thumbs:

dunbar sanoi:
Niin ois ihan kiva tietää kuinka paljon 14-15v pojat nostavat penkistä, onko jotain kisa tuloksii? Oon lukenu jotain tuloksii mut niis oli 14-19v et ei mul nyt sellasis oo mahollisuuksia. Niin kertokaa jos tiedätte :rock:
No mä täytän maaliskuussa 14 aloittaessani (eli viime keväänä) nostin 46kg. Nyt olis tavoitteena 60kg tässä muutaman viikon sisään. Kovin kaukana ei tuosta olla.

Vähän uudempaa.. eli tänää sit päätin kokeilla tuota 100kg ja niinhän siinä sit pääsi käymään että tuli tehtyä kaksi toistoa sitten kun ensimmäinen oli helppo..

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
3 päivää ekoihin kisoihin, jännitys nousee koko aika..penkin alotukseen 100kg jonka otan ilman paitaa..sitte seuraava 125kg paidalla ja 130kg..Enään ei oo mistään muusta kii ko että muistaako olla laittamatta rautoja telineisiin heti ku on saanu ylös, niinko salilla on tullu monesti tehtyä..

Kai oot Max muuten opetellu merkistä alottamista? Mulla söi ihan saatanasti tuloksesta se tangon suorilla käsillä pitely, kun oli ennen aina tottunut ruveta laskemaan heti telineistäoton jälkeen.

Miten kauan sen tangon pitää olla siinä rinnalla kisoissa? Eli voiko salilla tehtyä ykköstä mikä on käynyt(ei pysähtynyt) rinnalla verrata?

ihanahelena sanoi:
Miten kauan sen tangon pitää olla siinä rinnalla kisoissa? Eli voiko salilla tehtyä ykköstä mikä on käynyt(ei pysähtynyt) rinnalla verrata?

Tangon pitää pysähtyä rinnalle. Semmonen puoli sekunttia on hyvä. Jos on hyvät rintalihat niin pysäytys ei syö tulosta ehkä ollenkaan. Yleensä se syö sen 5-10kg. Riippuu tosiaan täysin henkilöstä.

Salomaa sanoi:
Tangon pitää pysähtyä rinnalle. Semmonen puoli sekunttia on hyvä. Jos on hyvät rintalihat niin pysäytys ei syö tulosta ehkä ollenkaan. Yleensä se syö sen 5-10kg. Riippuu tosiaan täysin henkilöstä.
Miten sitten penkkiä harjoitellaan?pysäytyksellä? oon tehny nyt 10 seur.7(ajattelin vaan että pysäytelläänkö noin pitkissä)sit 5-3-1(kk kerralla)

ihanahelena sanoi:
Miten sitten penkkiä harjoitellaan?pysäytyksellä? oon tehny nyt 10 seur.7(ajattelin vaan että pysäytelläänkö noin pitkissä)sit 5-3-1(kk kerralla)

No sillontällöin voi ottaa pysäytyksiä sarjoissa, mutta jos tekniikka on valmiiksi rauhallinen eikä tanko pomppaa rinnalta niin se riittää kyllä. Tai sitten vaikka kerran kahteen viikkoon ottaa penkkisarjat pysäytyksellä.

Deat sanoi:
Kai oot Max muuten opetellu merkistä alottamista? Mulla söi ihan saatanasti tuloksesta se tangon suorilla käsillä pitely, kun oli ennen aina tottunut ruveta laskemaan heti telineistäoton jälkeen.

Juu harjoteltu on :)

Oon 17v ja painoo on joku 73.Alotin nostelemaan sillon tällön 3kk sitten. Ennen sitä en ollu nostanu koskaan. Nostin 39 kun ei ollu alussa enempää painoja :D Nyt noin viikko sitten vasta alotin treenaaman kunnolla, ennen en pitäny välipäiviä, ja nostelin muutenkin ihan miten sattuu ja vähän. Tänään nousi 94 kevyehkösti. Saa nähdä mihin "pysähtyy"..

penkkiä ja habaa reenattu koht 2vuotta.. penkkitulos on siinä 100kilon pinnassa nyt nii ei enää tarvi käyä ku kerran kahessa viikossa kokeilee et nouseeko se sata viel sit reenii taas jos se ei nouse.. jalkoja en oo koskaa treenannnu ku ei niitä tarvi ku penkki on se ykköne

Dmitri sanoi:
penkkiä ja habaa reenattu koht 2vuotta.. penkkitulos on siinä 100kilon pinnassa nyt nii ei enää tarvi käyä ku kerran kahessa viikossa kokeilee et nouseeko se sata viel sit reenii taas jos se ei nouse.. jalkoja en oo koskaa treenannnu ku ei niitä tarvi ku penkki on se ykköne
Just näin.. not:jahas: No kukin treenaa miten lystää, mutta älkää saliharrastusta alottelevat tehkö pelkää habaa ja penaa. Vaikka haba näkyy ja penkkiä kysytään, loppupeleissä noin treenattu roppa on aika :david: :in näkönen..
Oli vaan pakko moralisoida tänään jotain.:piis:

Suositut

Back
Ylös Bottom