Nuorten penkkitulokset?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja dunbar
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
No jos noi puheet on totta niin hattua vaan...ihmettelen kyllä suuresti jos 13v nostaa penkistä 130kg, et tainnu olla ihan "standardi" kokoinen poju tuolloin;)

:nolo: 40kg kun aloitin 10vko sitten.. Tällä hetkellä 60kg, oma paino n. 64kg eli heikko olen. Tavoite parissa kuukaudessa nostaa jonnekkin 70kg. :D
Ainiin ja ikä 15..

15 ja 85kg

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ikää on 16 ja nousee 70 kg. no tästä ei ole tie kuin ylös päin. vielä kaks kuukautta sitten nousi 40 kiloa. että onhan tässä edistytty :)

onko liikaa jos tavote on että nostaisin 100 kiloa kesän loppulla ? :rolleyes:

pakkorako sanoi:
Ikää on 16 ja nousee 70 kg. no tästä ei ole tie kuin ylös päin. vielä kaks kuukautta sitten nousi 40 kiloa. että onhan tässä edistytty :)

onko liikaa jos tavote on että nostaisin 100 kiloa kesän loppulla ? :rolleyes:

Itsellä olisi myös tarkoitus saada 100kg rikki ensi kesään mennessä, että kiva ois tietää onko moinen mahdollista. =P

Tottakai se on mahdollista, 6 kk on pitkä aika. Mutta se vaatii ennenkaikkea omaa panosta tiedonhankinnassa ja ruokailussa. Ja sitä että malttaa treenata oikein, ei ainoastaan sikapaljon ja kovaa.

Ikää 17 vuotta ja penkki 120kg. Kiinnostais tietää onko mahdollista saada ens kesänä penkistä paidalla 150-155kg. Voiko paita auttaa tälläsissä pikkukiloissa noin 30kg?

Ikää on 14, treenannu oon 8 luokan alusta(siis noin 4 kuukautta), ja penkistä nousee sellaset lähemmäs 70. Tavote ois kesäänmennessä nostaa se 100 kg :whip:

EDit: ja painan sen 68 kg ja muita tuloksia on että kyykky 100 kg, MaVe 107.5kg.

Bravo sanoi:
Ikää on 14, treenannu oon 8 luokan alusta, ja penkistä nousee sellaset lähemmäs 70. Tavote ois kesäänmennessä nostaa se 100 kg :whip:

Aika kova tavoite kun itse saan nyt ehkä sen 77,5kg. 75kg on kyllä menny reippaasti ja mulla on kesällä tavote saada lähemmäs 90kg.

SS-Adler sanoi:
Aika kova tavoite kun itse saan nyt ehkä sen 77,5kg. 75kg on kyllä menny reippaasti ja mulla on kesällä tavote saada lähemmäs 90kg.

Aina pitää olla tavotteita ;). Ja ne on mulla aika korkeella, voi olla liianki korkeella, mutta yritys on kova :rock:

Suositut

Back
Ylös Bottom