Nuorten penkkitulokset?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja dunbar
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Joo tulipahan penkattua.
oli vaan vielä lankku siinä välissä mut 167.5 tuli ylös..
18 v ikää siis.. 68.5 oli aamusella paino..:rock:

Tyyppi sanoi:
Joo tulipahan penkattua.

Oho..aika kova tulos katottuna sinun omamassa ja muutenki tuo on iso tulos vaikka ois 150kilonen äijä.

Oon 17v.. 188cm/90kg- penkkiin oon ottanu puolitoista kuukautta sitte 115kg ja vetäny 5*5 hyvin on ainaki niissä tullu voimaa joten voisipa melkei kokeilla jo 120kg =)=)

Tyyppi sanoi:
Joo tulipahan penkattua.
Paita?

Paino 100kg, pituus 190cm, penkki 135kg. Paidalla tosin, tänään tein ennätyksen , tosin ensimmäistä kertaa nostin paidalla. Ei jäänyt 140kg kauas. Nii joo ja ikää on 15wee. :D

kosworth sanoi:
raakapenkki kunniaan, jos ei kisaa niin ei o järkeä paidalla riehua...

Totta, mutta jos kisaaminen alkaa joulun jälkeen niin homma on vähän toinen. Ja ihan sen takia tuon paidan ostin että kun ei kärsis oikeen antaa varusteiden takia mitään 30-40kg etua muille. Järjestettäisiinpä alle 17 vuotiaille raw kisoja :rolleyes:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
SS-Adler sanoi:
Vähän ihmetyttää kun täällä lähes jokainen 15w janttu vetelee yli 100kg penkistä

En nyt tiedä, ehkä kaikki ei ihan rehellisiä ole, mutta kyllä 90-100kg omamassalla pitäskin saturainen penkata.

Dorian_89 sanoi:
Juu kyllä pistää mullakin silmään tuo että kaikki 14 ja 15 vuotiaat vetelee yli satkun penkistä :eek:

Niinpä. Mutta ei kai tuo ny mitään hirveitä oo jos oma massakin on 100kg..14.1.2006 ois ekat kisat pietarsaaressa, sieltä ois tarkotus hakee viralliset tulokset niin loppuis tää piilovittuilukin täällä :evil:

[Max] sanoi:
Niinpä. Mutta ei kai tuo ny mitään hirveitä oo jos oma massakin on 100kg..14.1.2006 ois ekat kisat pietarsaaressa, sieltä ois tarkotus hakee viralliset tulokset niin loppuis tää piilovittuilukin täällä :evil:
Joo siis varmasti jotkin nostaa sen satkun ja mitä nyt väittävätkään esim. sinä uskon kyllä, mutta kun jokainen sanoo että menee satku tai yli penkistä :D
Alkaa hävettämään kun 17 on kohta täynnä ja 68kg omamassalla 93kg penkiltä :itku:

Elikkä oma penkki on 112.5 kg... jouluks ois 115 kg tavote, saas nyt nähä... Elopainoa on 90-92 kg mikä pitäis pudottaa 85 kg , mutta ei taida tapahtua... nosto tehty salilla ilman mitään apuvälineitä (vyötä, penkkipaitaa, rannesiteitä) ja ikää 16.v Salivuosia takana reilut 4.v

siisnä nyt oma (vaikkakin vähän myöhässä)

HooK sanoi:
Elikkä oma penkki on 112.5 kg... jouluks ois 115 kg tavote, saas nyt nähä... Elopainoa on 90-92 kg mikä pitäis pudottaa 85 kg , mutta ei taida tapahtua... nosto tehty salilla ilman mitään apuvälineitä (vyötä, penkkipaitaa, rannesiteitä) ja ikää 16.v Salivuosia takana reilut 4.v

siisnä nyt oma (vaikkakin vähän myöhässä)

Sali vuosia takana 4 ja ikää on 16 :eek: onko penkki ollut koko ajan ohjelmassa mukana? Itsellä reeniä noin 11kk takana, tai no, kesälomalla en käynyt kertaakaan puntilla. Raakana ylös 116kg..Paljos oot pitkä?

juu pakko laittaa tänne vähän löylyä lisää. ;) Itse olin 12V ja paino oli noin 60-65 kiloa ja pituus joku 170cm ,kun sain 100kg penkistä. Eikä ollut paidoista tietoakaan.

Ettei noi nyt mitään ihmeitä ole jos 15v nostaa 100kg...Ei muutakuin jatkakaa samaa rataa.

Commando sanoi:
juu pakko laittaa tänne vähän löylyä lisää. ;) Itse olin 12V ja paino oli noin 60-65 kiloa ja pituus joku 170cm ,kun sain 100kg penkistä. Eikä ollut paidoista tietoakaan.

Ettei noi nyt mitään ihmeitä ole jos 15v nostaa 100kg...Ei muutakuin jatkakaa samaa rataa.
jooh...

Back
Ylös Bottom