RRKalle
Team Hymykuoppa
battleaxe sanoi:jooh...
Jos otat Commandon penkkituloksista tällä hetkellä selvää, saa hänen kommenttinsa ehkä hiukan enempi uskottavuutta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
battleaxe sanoi:jooh...
aivan, taitaa olla palstan kovin kirjoitteleva penkkaaja. sarjaa muistaakseni ottanut t-paidalla 250kilolla, et silleenRRKalle sanoi:Jos otat Commandon penkkituloksista tällä hetkellä selvää, saa hänen kommenttinsa ehkä hiukan enempi uskottavuutta.
Tuo vasta normaalia onkin :D Kova sälli! ;)Commando sanoi:juu pakko laittaa tänne vähän löylyä lisää. ;) Itse olin 12V ja paino oli noin 60-65 kiloa ja pituus joku 170cm ,kun sain 100kg penkistä. Eikä ollut paidoista tietoakaan.
hölkkääjä sanoi:hmm. teenkö pohjat? paino ~40 ja pena n.35...
[Max] sanoi:Sali vuosia takana 4 ja ikää on 16 onko penkki ollut koko ajan ohjelmassa mukana? Itsellä reeniä noin 11kk takana, tai no, kesälomalla en käynyt kertaakaan puntilla. Raakana ylös 116kg..Paljos oot pitkä?
tuossa on raw penaa ja muita tuloksia:RRKalle sanoi:Mitkäs on commandon parhaat nostot ja sarjat niin ei tarvii koittaa ettiä. Ja tiedän ettei niillä niin väliä ole mutta kukapa ei haluais lukea ja kauhistella? Ja jos viittit niin kehonpainoja ja varusteita voit myös ilmotella.
Laita edes muutama esimerkki, pliis.
Commando sanoi:Viljasialle: nämä nostot on ollut salinostoja! 250kg / 3 "perse penkissä" 2 viimeistä ei ole ollut perse penkissä. ;) 270kg/ 1 " perse penkissä" treeni paino pyöri silloin 113-115kg tietämillä. So what. Se oli silloin ja nyt eletään tätä aikaa.Kyllä niitä kovia äijiä on ollut ja on vieläkin ,esim. Sjömanni,Kiri,Saarelainen,Salini ym...Ja nykyään Mikko Hämäläinen ja Tomi Rantanen liikuttelee yli 250kg rautoja treeneissä.
Commando sanoi:Dippi ennätys on 150kg/5 hauiskääntötangolla 130kg/8 pystypunnerrus seisoen 170kg/5 nämä on vuodelta 2001.
siis tuo hauis ei ole tehty "puhtaasti" "heilahduksilla"
RRKalle sanoi:Tarkemmin en muista, mutta ysiluokalla olin 15 v.
turha verrata kenenkään tuloksia jos tuollain ajattelee, kun kaikki reenaa erillain, eri intesiteetti, erin painosia ja joillain on jopa omat valmentajat yms....seli seli ;)foo sanoi:Aika turhaa vertailla nuorena tuloksia. Jollain kasvaa parta 12v ja toinen on kuoropoika vielä 16v:na. Tulokset sitten tasaantuu 20v paikkeilla hiukan vertailukelpoisemmiksi.
neutraali sanoi:turha verrata kenenkään tuloksia jos tuollain ajattelee, kun kaikki reenaa erillain, eri intesiteetti, erin painosia ja joillain on jopa omat valmentajat yms....seli seli ;)
Bodaaja sanoi:Joo olishan se kiva nähdä 12v kuudesluokkalainen kun nostaa satkun penkistä! Ettei vain ois vähän niinku noi kalajutut eli 5kg lisää aina kertoessaan;)
Commando sanoi:Penkki kehittyi sillain että 13v 130kg jne.. eli iän perään aina nolla. Tällä hetkellä olen 32V