Nuorten penkkitulokset?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja dunbar
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Hui helvetti, serkku rykäisi sitten tänään 123kg penkistä! Viime kuussa täytti 17 ja painoa on suurinpiirtein 70kg. Aika kova paukku :worship:

itellä ikää on kertyny 14 :) ens vuonna 15v ja penkki huippu on sellaset ~100kg ja pituutta on 182 ja painoa 75kg eli hontelohko :P mut kyllä sinne 15v yli 80kg sarjaan ens vueks yritettään :P jos se penkihuippu vaikka vues kasvais jonku verra ;D

:D
munki Kaveri nostaa penkistä vitusti, 155kg, 85kilosena :D 18vuotias vielä, sillä on lahjoja, perkele

Ite 120kg, 84kilosena

aivan hulluja tuloksia jengillä, 14 vuotiaan nostaa enemmän ku minä :itku:

koti.mbnet.fi/edith "jussi 100kg"

Siin on mun 100kg nosto 14v. Joulukuun 17 päivä täytän. 102,5kg oon ottanu ja 10cm lankulta oon ottanu törkeen helpon 105kg. :)

Nojuu. sen 102,5kg oon ottanut joskus 2½viikkoa sitten ? ei voi muistaa. 105 tosiaan sain ku ekaa kertaa lankkupenkkiä kokeilin, enemmän ois mennyt helposti. Pitää kikkailla viellä ja kun sarjapainot saa siedettävälle tasolle ni kokeilla jos nousis enemmän :)

Directions^ sanoi:
Nojuu. sen 102,5kg oon ottanut joskus 2½viikkoa sitten ? ei voi muistaa. 105 tosiaan sain ku ekaa kertaa lankkupenkkiä kokeilin, enemmän ois mennyt helposti. Pitää kikkailla viellä ja kun sarjapainot saa siedettävälle tasolle ni kokeilla jos nousis enemmän :)

Ei helvetti mitä jätkiä...hattua teille:hyper: ihan mieletömiä tuloksia:rock:

Directions^ sanoi:
Siin on mun 100kg nosto 14v. Joulukuun 17 päivä täytän. 102,5kg oon ottanu ja 10cm lankulta oon ottanu törkeen helpon 105kg. :)

Onko tossa perse ilmassa? Siihen malliin heilut alotuksessa ja lopussa tunnut istahtavan puol metriä alaspäin.

Ei ole pakarat tuntuu koko ajan penkissä, näyttää kyllä hassulta. Ihan sen takia kun ennen tota kuvauksen alkua on tapana pitää tangosta kiinni, vetää naama melkeen kiinni tankoon, perse ilmaan sitten ekana hartiat penkkiin, sitten perse ja jaloilla tukeva ote. Syy tuohon = iso perse ja löysät housut jotka roikkuu penkillä = saa näyttämään että perseeni on ilmassa.

Seuraavan pätkän jos otan ni pyydän ottamaan erikulmista vaikka niin näkee ettei perse penkistä nouse.

Hienosti kyllä nuorilla jannuilla nousee :rock: .. pitäskö seuraava treadi olla sit meidän keski-ikästen ja kohta masterssien penkkitulokset ;)

-H0

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Nojoo, ei se kova olekkaan. jos taukoja muuta ei olisi ollut se olisi varmaan 15kg+/- suurempi, mutta tuo on vaan jossittelua. Voisin tässä lähiaikoina laittaa 110kg yrityksen tos ens viikol ois tarkotus koittaa. ja siis syttärit 17.12 enne sitä siis tuo 110kg pitäis saada :)

17v 62,5 :D v**tu prkl ku ei millää nouse. sama vika painon kaa. :( pitää vissii vielä enempi syörä :D

Back
Ylös Bottom