Nuorten penkkitulokset?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja dunbar
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
arni sanoi:
Ainahan noihin juttuihin tulee suhtautua varauksella mutta kyllä Vesa on aika jämäkän oloinen mies möreällä äänellä varustettuna. Tuskin kerkeää kiireisenä bisnesmiehenä enää reenailemaan.

Mikäli puberteetti on alkanut hyvissä ajoin niin tuossa vaiheessa testotasot on luonnostaan korkealla ja rautakin saattaa liikkua mallikkaasti.

Sama homma kun että Magnus Samuelsson ois kääntäny habaa 180 kgllä. Hohhoijaa, ei 59 cm kädellä käännetä tollastaa määrää.

Salomaa sanoi:
Siis jotenki nykyään kun kuulee, että joku junnu punnertaa sen 100-120kg niin lähes aina kyseessä on joku elopainoltaan 100kg tai enemmän oleva syöttösika.

En nyt siis sano, että Max olisi semmoinen. Voihan toi 100kg olla ihan tiukassa paketissa.
no on selvää että jos on 190 pitkä että sitä painoakin on reilusti, 190cm/100kg on itseasiassa hoikan näköinen poika. kaikki ei ole 160senttisiä sulkapäässä mitattuna;)
Bodaaja sanoi:
Sama homma kun että Magnus Samuelsson ois kääntäny habaa 180 kgllä. Hohhoijaa, ei 59 cm kädellä käännetä tollastaa määrää.
montako senttiä käden pitäis sitten olla jotta tuohon pystyisi?

neutraali sanoi:
no on selvää että jos on 190 pitkä että sitä painoakin on reilusti, 190cm/100kg on itseasiassa hoikan näköinen poika. kaikki ei ole 160senttisiä sulkapäässä mitattuna;)

No ajattele järkevästi. Ei kukaan käännä habaa tollasella määrällä, ei ees Manfred Hoeberl jolla on ollut 65cm hauis. Siis pumpissa, mutta kuitenkin.

Bodaaja sanoi:
No ajattele järkevästi. Ei kukaan käännä habaa tollasella määrällä, ei ees Manfred Hoeberl jolla on ollut 65cm hauis. Siis pumpissa, mutta kuitenkin.
Voima on eri asia kuin lihasmassa. Monet voimanostajat ovat Colemannia parempia esim. kyykyssä, vaikka reisissä on eroa puoli metriä.

Bodaaja sanoi:

mitä sä höpötät hauiksen koosta, ei sitä voi verrata voimaan muuta kuin tavallisen tallaajan näkökulmasta. ovathan kehonrakentajatkin reilusti isompia kuin voimamiehet ja silti voimamiehet on reilusti vahvempia.

edit: hei doggoned vaihda hitaampaan nettiin etten mä jää aina kakkoseks :lol2:

Ainakin mitä Halme sanoi

Niin kaikki ammattikehonrakentajat olivat 150 senttisiä ja sulkapäässä. Sanokaa mulle yksikin varma todiste siitä että joku vääntäis habaa 180kglla.;)

Bodaaja sanoi:
kääntää varmasti pienemmälläkin hanskalla mutta ei kukaan puhtaasti.

Bodaaja sanoi:
Aikamoisella heijarilla tai veijarilla sitten.
kunnon heijjarilla tietenkin ja tangolla pompautus reisiltä. tosin itse en tiedä ketään kuka 180 niin tekisi mutta kyllähän niitä hulluja maaailmasta löytyy.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
neutraali sanoi:
kunnon heijjarilla tietenkin ja tangolla pompautus reisiltä. tosin itse en tiedä ketään kuka 180 niin tekisi mutta kyllähän niitä hulluja maaailmasta löytyy.

On sanottu että Hoeberl olisi kääntänyt 200kgllä! Ei helvetti...

Kazmaier otti cheat curl-kisoissa 180. eioo kauhean montaa vuotta tosta. Ja ihan turha ynistä ettei sentit riitä tumpussa.

RRKalle sanoi:
Kazmaier otti cheat curl-kisoissa 180. eioo kauhean montaa vuotta tosta. Ja ihan turha ynistä ettei sentit riitä tumpussa.

Mistäs noita videoita/tuloksia saisi? Ja paljonha tumpussa sitten noita tuumia on? Manfredilla oli 25 ja puoli eli 64,5 cm et repikää siitä!

Kaveri ottaa ihan kohtalaisen hyvin 15 vuotiaaks kun maksimi vähän reilu 100 ja pituutta 170cm ja painoo 65

Nyt menee kyllä vähän off-topic mutta täällä oli joskus keskustelua treenaamisesta omalla painolla ja suurin osa epäili mahdollisuuksia hyvään kuntoon ilman salitreeniä niin mun mielestä ihan rantakunto http://irc-galleria.net/view.php?nick=^^Brutus

ps. sanotaan vielä että punnertamalla reenannu ja tohon kuntoon. linkin kaveri siis sama josta mainitsin ylempänä.

Bodaaja sanoi:
Mistäs noita videoita/tuloksia saisi? Ja paljonha tumpussa sitten noita tuumia on? Manfredilla oli 25 ja puoli eli 64,5 cm et repikää siitä!
Valentinon Gregillä on vielä isommat! Se tekee kääntöä varmaan ainakin 250kg:lla. Sen kädet on 28". Vielä joskus oon samanlainen :jahas:
gval_aftonbladet.jpg

Bodaaja sanoi:

Lehdestä itse luin aikanaan, ei varmaan niin isot kisat että helpolla löytyisi netistä, ite en viitsikään ettiä. Ja veikkaisin että Kazin käsi tekohetkellä noin 54 cm. Silti on turha ynistä mitään mistään senteistä niillä nyt ei ole paljoakaan väliä.
Ja manfredilla taisi olla tumpuissaan jotakin muutakin kuin lihaa, ainakin siltä näyttää kun vertaat kuvia kaverista eri aikoina. Tosin ehkä ainoastaan site injectioneilla saavutettu, ei syntholilla. Kuka tietää, oli sillä kyllä voimaakin.

Salomaa sanoi:
Siis jotenki nykyään kun kuulee, että joku junnu punnertaa sen 100-120kg niin lähes aina kyseessä on joku elopainoltaan 100kg tai enemmän oleva syöttösika.

En nyt siis sano, että Max olisi semmoinen. Voihan toi 100kg olla ihan tiukassa paketissa.

Niinpä niin, mutta kun tuota pituuttakin on 191cm....Eipähän voi sanoa että tiukassa paketissa...mutta iha jees...Turha mtn vinkua syöttö sioista, jos pituuttakin löytyy. Täähän on tosin vaa mun mielipide, mutta just sama mitä muut ajattelee. Tosin Neutraali ees osas suhteuttaa. Tässä oon alkanu pikkuhiljaa miettimään jos sitä vaikka alkas vähän kilpailemaan..eihän tulokset huomia oo mutta kehitystä koko ajan.

neutraali sanoi:

Kiitän kommentista. Ja kun reeniä on takana vasta 10kk, niin on mun mielstä ihan kovaa toi penkin nousu ku 65kg---->116kg. 160cm sulkapäässä mitattuna, repesin täysin :D :hyper:

Back
Ylös Bottom