Nuorten penkkitulokset?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja dunbar
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Joopajoo. Vähän suhteellisuudentajua, kyllä se on kova tulos, varsinkin kun vertaa mitä 15v jannut keskimäärin nostaa. Ja minä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
-Topi- sanoi:
13 vuotta 170cm 65kg 50 maksimi penkki mut ei kannata kokeilla niitä maksimeja kauheasti kasvuvaiheessa!

Tollanen nyt on täyttä pelleilyä, penkkimaksimi tuskin vaikuttaa sun pituuskasvuun..? Koska varmaan lähes jokainen 13-18 vuotias vielä kasvavassa iässä oleva on kokeillut penkkimaksimia :) Minä myös ja silti olen kasvanut ihan kiitettävästi.

sillon pienenä kun menin eka kertaa salille nostin 60.. lukkojen kanssa jäi rinnalle ;) olin jotain 15v. sit treenasin vuoden ja siirryin seuraavalle sataselle muistaakseni..

Aleley sanoi:
Joopajoo. Vähän suhteellisuudentajua, kyllä se on kova tulos, varsinkin kun vertaa mitä 15v jannut keskimäärin nostaa. Ja minä.

No, alkakaapas pistämään -90 mitä nostatte. Ite oon -90 ja penkistä nousee se 112,5kg :hyper:

[Max] sanoi:
No, alkakaapas pistämään -90 mitä nostatte. Ite oon -90 ja penkistä nousee se 112,5kg :hyper:

Suhteellisuuden tajua. :)
Itse nostin 13-vuotiaana alle 50-kilosena 75kg ja sekään mun mielestä ei ollu hyvä suhde. Enemmänkin varmaankin olisi mennyt, ellei olisi tullut muutaman kuukauden (jotka venyi sitten kolmeksi vuodeksi) treenitaukoa leikkauksen vuoksi.

Toki onhan toi 112,5kg hyvä 100-kilosellekin. :)

Siis jotenki nykyään kun kuulee, että joku junnu punnertaa sen 100-120kg niin lähes aina kyseessä on joku elopainoltaan 100kg tai enemmän oleva syöttösika.

En nyt siis sano, että Max olisi semmoinen. Voihan toi 100kg olla ihan tiukassa paketissa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom