No mitä olen itse nähnyt nostojasi, veikkaan että selän käyttö auttaisi asiaa. Eli rintaa ylös / ulospäin, yläselkää vähän kaarelle ja lavat yhteen. Lankkupenkki saattaisi olla asiaa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jokasessa topicissa suurin piirtein huolehditaan mun jaloistani.A.t.K sanoi:Eikös jalkoja tarvitse treenata, vai treenautuvatko ne kävellessä :jahas:
Aika kurjaa :( .Tsemppiä vaan jatkossa :thumbs:njietro sanoi:
kitosA.t.K sanoi:Aika kurjaa :( .Tsemppiä vaan jatkossa :thumbs:
pauli puska sanoi:130kg menee ilman mitään varusteita ja suuripiirtein kisatyylillä :D .. aam
upaino 89kg! treeniä takana 1,5 vuotto.. noin puoli vuotta tosissaan!
plfter sanoi:Ilman mitään varusteita 100kg. Oma paino 65kg ja ikä 14.
A.t.K sanoi:Eikös jalkoja tarvitse treenata, vai treenautuvatko ne kävellessä :jahas:
Tuli selväksi jo :piis:Aleley sanoi:Ethän voinut kylläkään tietää, mutta Nijetrolla on ihan pätevät syyt olla treenaamatta jalkoja.
Olisi tietenkin pitänyt lueskella enemmän ko. henkilön posteja ennen kun kommentoi, pahoitteluni siitä. Mutta kun 15v, n 6 kk treenannut jantteri kyselee treeniohjelmaa joka ei sisällä jalkoja, tulee väkisinkin mieleen ettei jalkoja vaan viitsitä treenata. Mutta nyt saa tää riittää. Treenatkoon kukin kuinka vaan haluaa, niin minäkin teen :piis:ransu sanoi:
...vielä hiukan...A.t.K sanoi:Mutta nyt saa tää riittää.
gude sanoi:En suinkaan epäile, että kukaan kusettaisi täällä tuloksiaan, :D mutta ihmettelen miksi porukka ei kisaile, jos saa 60-kilosena siinä 100 kilon kieppeillä nostettua penkistä. Kun suomenmestaruus on junioreissa irronnut tuossa painoluokassa 95 kilolla. Eihän kaikkia tietysti kiinnosta kilpailla, mutta nousisi suomessakin kilpailutaso huimasti.
_Wilii_ sanoi:oma paino 75kg ja tuli kevyt 105 penkistä..