Nuorten penkkitulokset?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja dunbar
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
No mitä olen itse nähnyt nostojasi, veikkaan että selän käyttö auttaisi asiaa. Eli rintaa ylös / ulospäin, yläselkää vähän kaarelle ja lavat yhteen. Lankkupenkki saattaisi olla asiaa.

A.t.K sanoi:
:offtopic: Eikös jalkoja tarvitse treenata, vai treenautuvatko ne kävellessä :jahas:
Jokasessa topicissa suurin piirtein huolehditaan mun jaloistani.
No minä kerron...
Oikeasta polvesta meni eturistiside poikki -99 talvella laskettelurinteessä, enkä itse ollut syypää tähän, vaan mut kaadettiin. Siitä lähtien jokapäiväinen polvikipu ollut pian 7 vuotta, luistelu ja laskettelu loppu siihen kun seinään ja koululiikunnassa oon ollu mukana jotenkin pärjäilly raudotetun polvituen kanssa. Kerran on jalka leikattu, ja nyt oon leikkausjonossa ollu keväästä asti. Jokapäiväinen odotus sairaalasta, että olis peruutusaika leikkaukseen. Syyskuussa mun luvattiin pääsevän, mutta en näköjään oo vaan päässy.

Joten koitan antaa jalkojeni olla rauhassa salilla, polvi ruskaa jo kävellessä siihen malliin, et et...

E: Ja nyt siis odotan eturistisidekorjausleikkausta, josta 6kk liikuntakielto, että näin... Eniten vituttaa, että en oo saanu kiinni sitä naista, joka mun päälleni silloin 3.2.1999 laski. Se tapaus kuitenkin on vaikuttanu aika lailla mun urheiluuni, jalkapallo loppui/väheni, luistelu loppui, laskettelu loppui, salibandy väheni ja juoksu on tuskaa.

pauli puska sanoi:
130kg menee ilman mitään varusteita ja suuripiirtein kisatyylillä :D .. aam
upaino 89kg! treeniä takana 1,5 vuotto.. noin puoli vuotta tosissaan!

Böhöö kasperin kehorakentaja pauli isooo päää puska kauhias kunnos!! :david:

Ja muutenkin, mitä se kenelläkään kuuluu reenaako niitä jalkoja vai ei. Täällä se tulee joka "asiantuntijan" suusta joka väliin. Rupee ärsyttään semmonen egoilu.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
ransu sanoi:
Olisi tietenkin pitänyt lueskella enemmän ko. henkilön posteja ennen kun kommentoi, pahoitteluni siitä. Mutta kun 15v, n 6 kk treenannut jantteri kyselee treeniohjelmaa joka ei sisällä jalkoja, tulee väkisinkin mieleen ettei jalkoja vaan viitsitä treenata. Mutta nyt saa tää :offtopic: riittää. Treenatkoon kukin kuinka vaan haluaa, niin minäkin teen :piis:
e. Ja en todellakaan pidä itseäni minään "asiantuntijana", pelkkä sunnuntaipunttailija kun olen.

80kg 15 vuotiaana 65 kilosena

150kg 14v ja 45 kg.

Eiku aika helppo 100kg hyvällä tekniikalla (sillon) 17v ja 80kg. On muitakin motiiveja ku runkkailla penkkiä ja kävellä greipit kainaloissa :)

ps. tällä hetkellä enkka 9x80kg.

A.t.K sanoi:
Mutta nyt saa tää :offtopic: riittää.
...vielä hiukan...

Et voinut tietää, ei tarvi olla pahoillaan tai mitään. Jalkoja treenaisin, lenkillä kävisin ja harrastuksinani olisivat vielä salibandy, jalkapallo ja laskettelu, mutta jalka on mitä on. Pääsisin nyt stna sinne leikkaukseen edes! Keväällä luvattiin, että "syyskuussa me saadaan aika sulle"...niimpä niin... Tosiaan kohta 7v odottanut kunnollista polvee, mutta kai se sieltä vielä joskus tulee. Vitutus ei olisi niin suuri, jos olis omaa vikaa mukana, mutta tosiaankin kun aikuinen nainen laski laudalla silloisen melkein 9v jannun niskaan, niin se siinä vituttaa! Kun olis sillon tajunnu, et nyt sattu pahasti. Olis ottanu tytön kiinni. Noh, ei voi mitään, ei auta itku markkinoilla. Jokapäiväseen polvitaisteluun on tottunu jo.

Mutta muun kropan treenaankin sitten senkin edestä!!! :D :whip:

gude sanoi:
En suinkaan epäile, että kukaan kusettaisi täällä tuloksiaan, :D mutta ihmettelen miksi porukka ei kisaile, jos saa 60-kilosena siinä 100 kilon kieppeillä nostettua penkistä. Kun suomenmestaruus on junioreissa irronnut tuossa painoluokassa 95 kilolla. Eihän kaikkia tietysti kiinnosta kilpailla, mutta nousisi suomessakin kilpailutaso huimasti.

onko toi muka totta että n. 60kg ns. ennätys 95? :O jos paino ei paljoo nouse ja penkkiä viel muutama kilo lisää nii vois käydä siel :D nyt oma oma paino 63 ja penkki 80+

_Wilii_ sanoi:
oma paino 75kg ja tuli kevyt 105 penkistä..

ikä 13 piano 52 vaaka näytti ennyt tiiä oo varma, mut nous nää. toisella puolella kaksi 25 kilon painoo ja lukko ja toisella puolella kans samat. Ja sit otetaanks tangon paino mukaan.
aikasemmin oon yhillä 25 harjoitellu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom