Nuorten penkkitulokset?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja dunbar
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
junnuissa(alle 23v) nosti germaani 267,5kg +125 ja jenkki -125kg:ssa 260. sub-(18v)junnuissa otti -125kg:ssa joku 220 eli saman joka on/oli nykyinen ME. eli missä näkyy minun sarjassa(-125kg:ssa 18vuotiaissa) mies joka otti yli 220kiloa, en löydä

kerro jani, paljonko se nosti joka sen ME:n rikkoi. ja onnittelut muuten hienosta hopeamitalista. olisko ollu rahkeita kultaan? muuten ihan kivat massat sulla=)

peklo sanoi:
kerro jani, paljonko se nosti joka sen ME:n rikkoi. ja onnittelut muuten hienosta hopeamitalista. olisko ollu rahkeita kultaan? muuten ihan kivat massat sulla=)
Kiitokset vain ja kyllä ihan perustuloksella kyykyssä ja vedossa olisi yht kulta ollut enemmän kuin realistinen....
Niin kun olin siel ni siellä kuullutettiin, että wage cooper olisi yrittänyt ME:tä piikissä ja sitten kuului goodlift, mutta en tosiaankaan ole varma että oliko tangossa oikeasti ME rautaa..... Toivotaan että ne oli tangon lastannu väärin :D

jaa no mulla on se sama 220 silloinen ennätys tulos. toivottavasti ei sit menny samallatuloksella poies=( mikä jani meni pieleen, vai eikö ollu vaan hyvä päivä?

Tässä lainaus westsidebarilta

Jani Rainela sanoi:
Kyykky
Lämmittely: 3*10*70kg, 2*5*120kg, 2*3*150kg, 2*1*180kg v, 1*220kg v+s, 1*250kg trikoo, 1*275kg, 1*290kg (viimeinen lämmittely tuntui todella hyvältä ...ainoa ongelma oli todella notkea tanko, joka tuntui hieman myöhemmin isoissa painoissa.
310kg ME (2-1) Tosi helppo nosto
325kg (1-2) Vieläkin helpompi, mutta pieni turvotus kisojen aikana ja trikoo oli aika piukka
330kg (0-3) Kaikkein helpoin nosto, mutta taas hylky

Penkki
Lämmittely: 3*10*20kg, 2*5*40kg, 3*60kg, 3*80kg, 2*100kg (Tässä vaiheessa kädessä ei ollut mitään kipuja ja laitettiin paita päälle) 1*140kg 4", 1*160kg 4", 1*180kg 2" (Käsi oli ihan huippuiskussa ja korotettiin alotusta)
192,5kg (2-1) hieman nopea rinnalta
212,5kg ME (3-0) Tosi helppo
222,5kg ME (3-0) Naurettavan helppo nosto ja taistelu oli vielä päällä

Maastaveto
Lämmittely: 5*100kg, 3*140kg, 1*180kg, 1*220kg (Noston suorastaan "liian" helppoja)
240kg Rauta nousi niin nopeasti, että tasapaino petti ja hylky
240kg Sama juttu, mutta nyt pieni "nykäys" matkalla
240kg Voitte arvata millanen jännitys oli, mutta nyt kavensin jalkoja ja jalkaterät sisäänpäin ja tulos tuli Ilman Pekun neuvoa en olisi tehnyt muutoksia vikaan vetoon, ja olisi voinut........................ ?!?!

Kyykyssä hopea, penkissä kulta, vedossa en muista sijoitusta ja yhteistulos siis hopea ja 2vk kuluttua Kontulaan enkat rikki
2006 Bulgariassa otetaan sitten takaisin MM :D

hmm, tässä omia mittojani. Painoa 100kiloa, pituutta 191cm, keuhkojen tilavuus 6.2 litraa (terveyskeskuksessa mitattu), ikää 15vuotta, penkistä ilman paitaa (itseasiassa en edes tiedä mikä on penkki paita) 105kg. 7kk oon käyny reenaamasa, aloittaessani nousi 65kg huonolla tekniikalla...

No joo, omat mitat 184/80 ja reeniä vajaa vuosi takana, penkistä menee 120kg, alussa meni 70kg :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Menee penkistä tällä hetkellä 52,5kg. :nolo: Alotin reenaamaan kunnolla muutaman päivä sitten. Tavoite nostaa kuukaudenpäästä 60kg. Olen vähän päälle 170 cm ja painan 65kg, mutta en ole varma ja laitan tarkemmat mitat myöhemmin.

nostin sunnuntaina 100kg penasta. ja painoo löytyy 81kg. pitäis varmaan rannesiteetkin hankkia pikkuhiljaa kun ottaa sarjat ranteisiin.

130kg menee ilman mitään varusteita ja suuripiirtein kisatyylillä :D .. aam
upaino 89kg! treeniä takana 1,5 vuotto.. noin puoli vuotta tosissaan!

Jeejee...
Mä oon 15v, 185/75 pulkannaru, treeniä takana jonkun puoli vuotta, enemmän ja vähemmän kunnolla/tosissaan. Penkkiennätys kevättalvella 42 ja nyt 60kg nousee ainakin 3-4kert. Maksimia en oo koittanu kunnolla alkukesän jälkeen. Kai jouluks vois 70kg nousta kerran??? Mitä luulette? Ja rintatreeni kerran viikossa, 3x6 penkkiä, 3x6 vinop., 1x6 penkki kässäreillä ja 1x6 vinop. kässäreillä. Sitten toinen treenipäivä on selkää+haukat, ja rintatreeniin kuuluu myöskin ojentajat.

Nytten 185cm/n.77kg ja Kuukausi sitten kun kokeilin meni 80kg :S reenailu jääny satunnaiseksi kun alko jääkiekossa noi jääreenit.. lihonnutkin oon muutaman kilon :jahas:

en tiää luetaanko meikäläinen nuoreksi, mutta tänään otettiin penkiltä 150 kilua, JTO:n opeilla nousi neljässä kuukaudessa 25 kiloa penkki.
JTO on äijä :worship:

Ite olen vetänyt penkistä vain 72.5kg. Kun yrittää pistää lisää painoa niin siihen se sitten tyssää noin 10cm rinnasta.Eikö mulla ole tarpeeksi voimaa ojentajissa?????

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom