Nuorten penkkitulokset?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja dunbar
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
itellä ikää 15v, aktiivisempaa reenausaikaa takana se 8 kuukautta, pituus/paino 177/84, rasvaprosentit siinä 10(?) paikkeilla.
penkistä se 105kg, mavea ja kyykkyä ei oo tullu tehtyä, varmaa ens vuoden puolella sitte kuha alotan vakavammalta pohjalta tän salillakäynnin.
mitään lisäravinteita ei käytetty, mitä nyt palautusjuomat. mitä mieltä kehitystahdista, miten sijoitun ikäisteni joukkoon? hiema epämääräsiä vastauksia aikasemmin täällä threadissa eikä kymmentä sivuu enempää jaksanu lukea :D

itellä ikää 15v, aktiivisempaa reenausaikaa takana se 8 kuukautta, pituus/paino 177/84, rasvaprosentit siinä 10(?) paikkeilla.
penkistä se 105kg, mavea ja kyykkyä ei oo tullu tehtyä, varmaa ens vuoden puolella sitte kuha alotan vakavammalta pohjalta tän salillakäynnin.
mitään lisäravinteita ei käytetty, mitä nyt palautusjuomat. mitä mieltä kehitystahdista, miten sijoitun ikäisteni joukkoon? hiema epämääräsiä vastauksia aikasemmin täällä threadissa eikä kymmentä sivuu enempää jaksanu lukea :D
Paha sanoa kehitystahdista mitään ku et oo sanonu lähtötasoa. Jos sulla nousi sillon 8kk sitten 100kg penkistä nii kehitystahti on huono, jos sillon nousi 60kg nii kehitystahti on hyvä. Ps. tuota 10% rasvoja noilla mitoilla en usko ennen ku näen ;)

apulus;3027824 begin_of_the_skype_highlighting**************3027824******end_of_the_skype_highlighting sanoi:
Paha sanoa kehitystahdista mitään ku et oo sanonu lähtötasoa. Jos sulla nousi sillon 8kk sitten 100kg penkistä nii kehitystahti on huono, jos sillon nousi 60kg nii kehitystahti on hyvä. Ps. tuota 10% rasvoja noilla mitoilla en usko ennen ku näen ;)

aloitustasona siis se ~50kg :p ja tosiaan arviohan tuo 10%:kin on, peilimittaukseen kun kerrottii hiema "ohjetta" nii sen perusteella tuon sain, ei yli 15% kuitenkaan pitäis olla (vatsalihaksset näkyvissä, ei mitenkään loistavasti mutta erotettavissa, sen perusteella alle 15%) :D

Penkki yksistään ei ole mikään hirveän hyvä kehityksen mittari. 8kk nyt jätkä treenannut kertaakaan tekemättä kyykkyä tai mavea? Taas mennään perse edellä puuhun ja vauhdilla...

mavea en kehtaa tehdä huonon selän takia, kyykky nyt ei ole mikään suosikkiliike (kokeillut oon tietyst) ja ens vuoden puolella meinasin sitte alkaa sitä tekeen hiema reilummin, kun alan panostamaan enemmän ylipäätään salillakäyntiin tän pikkupelleilyn sijasta.

mavea en kehtaa tehdä huonon selän takia, kyykky nyt ei ole mikään suosikkiliike (kokeillut oon tietyst) ja ens vuoden puolella meinasin sitte alkaa sitä tekeen hiema reilummin, kun alan panostamaan enemmän ylipäätään salillakäyntiin tän pikkupelleilyn sijasta.

Ei se kyykky mitään herkkua välttämättä ole, mutta ei sitä sen takia tehdäkkään että se tuntuisi mukavalle.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
raw tuloksia junnu iässä. -23

mulla oli RAW yht: 29.5.2010 raw powerin kisoissa sport gymillä porissa 760kg jk 230 pp 210 mv 320 ikää 22v 108.7kg painoa. ja tällä hetkellä on jk 250kg pp 215kg (merkistä otettu muhoksella 2.10) mv 330kg.. katotaan miten rauta saahaan liikkumaan 20.11 ylöjärvellä RAW finaalissa.. :) kovasti tehään töitä ja kehitystä on tullu huimasti.. yht tavoite on 800kg mutta jos kaikki menee ihan nappiin niin voi olla että pyörii 810-815kg paikkeilla.. toivotaan että paikat kestää pieniä rinta ja käsi kipuja on..

Vuoden oon saleillu, mutta se on ollu enemmän semmosta et haluan näyttää slimmiltä jne. Nyt oon alkanu tosissani treenaa voimaa ja penkkiä tekee kunnolla. Vaikka penkkiä en niin hirveesti ole vetäny, mutta korvaavia liikkeitä oli. Tulokset aloittaessa 45-50kg ja nyt nous 87,5kg, mutta tuntu siltä että olisi noussut enemmän, silti en yrittäny ku tissit oli muutenki kipeenä. Ikää 15 ja painoasen 75-78kg.

joo siis 163cm pitkä 16vee tuli kesällä täyteen nyt vuoden nostellu punttii ja paino on sellaset 61.4 että saa siihen 59 iha hutasemalla.. raw penkki ennätys on 120 vaa että 2 viikon tauko ja viikko meni sit alkoholin kanssa nii tippu suoraan tiukkaan 110.. ja ku tossa ylempänä puhuttiin miks kukaa ei mee suomenmestaruus kisoihin.. nii itellä ois kylläki tarkotus lähtee ku vähä sais opastusta joltaki ja sais ton uuden suomenennätyksen nii sit vois hyvillä mielin kisaamaan :)
nettilisää? http://www.youtube.com/watch?v=La91eXeeNCQ ja siitä joni sarola

Hyvin kulkee Jussilla penkki edelleen! Varsinkin ottaen huomioon hyvän aerobisen kunnon siinä rinnalla, mitä nyt posteista oon ymmärtäny. +Painoon nähden hyvä tulos myös.

Hyvin kulkee Jussilla penkki edelleen! Varsinkin ottaen huomioon hyvän aerobisen kunnon siinä rinnalla, mitä nyt posteista oon ymmärtäny. +Painoon nähden hyvä tulos myös.

juu kyllähän tuo ihan mallillaan on. Viime viikolla kävin vetäsemässä pari hiihtolenkkiä jonka huomas kyllä heti penkissä. Onneksi kuitenki nous tuo ennätys 150kg.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom