Nuorten penkkitulokset?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja dunbar
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Lähtötilanne muistaakseni 30kg ja tänään 47.5kg :D Neiti 18v, kunnon treeniä takana puoli vuotta, josta penkkiä on treenattu käytännössä kunnolla 3kk. Ennen tätä olen toki käynyt reilun vuoden verran salilla, mutta penkki, kyykky ja mave oli sillon "niitä isojen poikien juttuja, jotka tekee lihavan näköseksi". Ei semmosia nyt voinut ruveta tekemään.

Helmikuussa ikää tulee mittariin 17v, aika tasan vuosi takana treeniä joka alkoi 25 kilon painonpudotuksella mutta tulokset on:
Pena 85kg
Mave 135kg
KyyG 125kg
Mitään asiaa ei siis meikäläisella ole kisoihin.
Pituus/paino on 184,5/83. Olen tosiaan vuoden treenannut ilman valmentajaa tai kenenkään tekemää treeni/ruoka -ohjelmaa joten siihen nähden olen tyytyväinen. :puntti:

Mulla menee aika nolo tulos:nolo:: 1x70kg pituus 176 ja paino 64kg (oon aika naru vielä :D) ja ikää 15v ja käyny pari viikkoo salil, mutta vielä se nousee!
No onhan toi pirun hyvin jos vasta salin on aloittanut ja paino on noin vähän. Itse kun aloitin about 8 vuotta sitten niin olin saman ikäinen, saman painoinen ja penkkimaksimi taisi olla 40-45kg

No onhan toi pirun hyvin jos vasta salin on aloittanut ja paino on noin vähän. Itse kun aloitin about 8 vuotta sitten niin olin saman ikäinen, saman painoinen ja penkkimaksimi taisi olla 40-45kg

Kiitti:)

Oon mä himassa sen pari kuukautta tehny punnerruksia khyl seki jotai varmaa vaikuttaa. Ehkä.

Onnittelut ekan satasen rikkomisesta ja lykkyä seuraavan jahtiin! :thumbs: Sen sanon kyllä että tuo oma satku oli oikea salipenkkien salipenkki, niin ruma tekniikka että oltais kisoista naurettu ulos. :D 10 päivän päästä olis maksimipiikkauksen loppu ja 1RM niin jos ottais tuon markan vaikka puhtaasti ettei jää jossilteltavaa. ;)

Treeniä takana laskutavasta riippuen 4kk-10kk. 5kk meni kotona räpeltäessä ja 4kk nyt siis käyny salilla. 4kk sitten maksimi oli 60kg, ja nyt 100kg. 17v, 183cm, 88kg. Oon kyllä tyytyväinen tohon nousuun mikä tän 4kk aikana on tullut.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
uudessa seiskassa oli juttua kyläkauppias vesa keskisestä , oli kuulemma 14 vuotiaana painanu 98 kiloa ja ottanu 120 penkistä. en tiedä oisko vähän miljoonalisää tossa jutussa , mutta jos paikkansa pitäää niin miehellä ois ollu lahjoja muuhunkin kuin myyntitykiksi.

okei ikäsekseen ei hassummin.. mutta se että 98 kilonen nostaa 120 ei taida vielä kovin kummonen olla? itsellä oli 56kilosena raw kisanosto 120kg. ikää oli silloin 16 nyt 18 vuotiaana ja liikunnan vähän enemmän unohtaneena siinä 100-110tienoilla, aamupaino 60

Ikä 15, Paino 71, pituus 174

Penkistä nostettu 110kg
2013 vuoden lopussa 130 natsais.

Paljonko noissa voimanosto kisoissa yleensään nostellaa, alle 74kg.. Mielenkiinnosta kyselen jos ittellä olis ees vähäänkää mahdollisuuksia niin vois käydä kokeilee

Kyykkään painonnosto tyylisesti syvältä ja se on vaikee lähtee muuttamaa kun on siihen tottunu, jotenka voipi olla kyykky heikko kohta.

Juu ei tommonen mahoton ole. Ite 14v otin 97.5 kun painoin 46 kg penkistä ja kyykystä 165 mavesta 155 ilman varusteita. Luulin olevani kovakin kun menin ammatti kouluun niin siellä oli yks kaveri jonka kanssa ruvettiin reenaamaan se nosti penkistä 167.5 kyykyt ja mavet oli reilusti päälle parin sadan tosin pari kertaa painavempikin oli kun mie. Penkki nousi itellä lukuvuodessa jonnekkin 140kg:n nurkille Johtu varmaan kun oli niin kovat reeni kaverit. Hd reenia väänettiin ja voimannostajat katteli ihmeissään salilla :D. Kaverin serkku nosti 150 kg penkistä jo 14-15v:nä mikä ketutti niin pirusti kun ite ei saanu satkuakaan.

** piti vissiin vastata johonkin..

Mitä helvetin mutantteja tää maa on täynnä ku kaikki es-jonnetki nostaa jo toistasataa kiloa? Niin munki kaverin vaimon miehen lapsen serkun kaveri nosti kans 13-vuotiaana 150kg kuulemma ilman varusteita.

Juu ei tommonen mahoton ole. Ite 14v otin 97.5 kun painoin 46 kg penkistä ja kyykystä 165 mavesta 155 ilman varusteita. Luulin olevani kovakin kun menin ammatti kouluun niin siellä oli yks kaveri jonka kanssa ruvettiin reenaamaan se nosti penkistä 167.5 kyykyt ja mavet oli reilusti päälle parin sadan tosin pari kertaa painavempikin oli kun mie. Penkki nousi itellä lukuvuodessa jonnekkin 140kg:n nurkille Johtu varmaan kun oli niin kovat reeni kaverit. Hd reenia väänettiin ja voimannostajat katteli ihmeissään salilla :D. Kaverin serkku nosti 150 kg penkistä jo 14-15v:nä mikä ketutti niin pirusti kun ite ei saanu satkuakaan.

** piti vissiin vastata johonkin..

Kova jätkä! Kavereiden serkut on yleensäkin ihan saatanan vahvoja!

Mun veljen kaverin kaiman puolitutun tuttava otti kuulemma 13 vuotiaana 160 kilolla sarjaa penkistä. Ei ollu muita lääkkeitä ku kaurapuuro ja raejuusto.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom