Nuorten penkkitulokset?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja dunbar
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
jos tarkotit onko toi mun tulos kisoissa nostettu niin ei ole..salilla otettu. mulla kyllä merkkinostot suunnilleen samoja kuin salilla. viime kesänä kilpailin gpa liiton ja raw powerin kisoissa 73 kiloisena ja nostin 155kg. nyt tullut kehitystä aika paljon ja meininki olisi mennä ipf liittoon kilpailemaan tänä vuonna M23 83kg sarjaan ja nostaa 185kg

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
[venom];4053789 sanoi:
Keskitytkö penkkiin vai ootko yhteistulosta kokeillut? Jos olet niin millasia tuloksia kyykyssä ja mavessa raakana?

Keskityn penkkiin. Kyykkytulos mulla about sama ku penkki ja maastavetoa en oo ikinä edes kokeillut :D

kauanko menee että saan penkistä markan(100kg) viimein ylös, kun tällä hetkellä 80kg:lla menee päivästä riippuen 6-8toistoa?

Päivä-Et ikinä

Jos lopetat nyt treenit et saa sitä ikinä. Jos jatkat pari viikkoa oikeenlaisel reenillä nii noussee ellei sun sarjakestävyys ole reippaasti korkeempi kun ykköspukkaus. Kalasen sarjapainolaskuri on aika hyvä kun miettii noita "paljonkohan nyt nousis..."-juttuja. 8*80kg antaa siellä 101kg maksimin. Ei se mikään pomminvarma ole mut suuntaa antava. Nosta treenipainoja lähemmäs sitä ykköstä hissukseen. Teet kakkosia 90kg jne. Pelkästään yhdellä painolla veivaaminen ei tuo sitä tuntumaa ykkösnostoihin varsinkaa kun sarjat on +5 toistoa.

^eipä murrosiässä oikein voi vertailla muihin, kaikki kuitenkin kehittyy niin omaa tahtiaan. Tiedän kiekkoporukoista B-junnu ikäsiä joista osa nostaa max 60kg ja toiset pukkaa sen 120kg, vaikka ikää saman verran. Fyysinen kehitys ja treenitausta vaikuttaa niin paljon.

Joo mulla on jämähtäny 90 kg Painoa itsellä 74, puol vuotta kohta hinakttu penkkiä eikä tulokset ole noussut, max 6 toiston sarjoja teen

Muuta hyvämies toistoaluettas. Missäs se Allan Jokinen sanoikaan että tekee 8-12 toiston sarjoja, ja ennen kisaa lyhyempää sarjaa. Kyllä sitä woimanpaskaa kertyy pidemmälläkin sarjalla.

Dokumentoidaan nyt tännekin foorumille 15-vuotiaan valmennettavani raakapenkkiennätys tämän sunnuntain treeneistä 102,5 kg. Kyseessä oli harjoitusennätys lyhyellä stopilla.

Kahden viikon päästä IPF:n klassisen voimanoston MM-kisoissa Venäjällä 18-vuotiaiden eli subjuniorien ME-tulos 100 kg on tytölle täysin realistinen tavoite. Susanna ei aio ryssiä tätä, jos ilmaisu tässä yhteydessä sallitaan ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom