Nuorten maastavetotulokset?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dino84
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
laitetaan tälläinenkin pystyyn kun tuo penkki tredi on jostain kumman syystä saanut niin kovan suosion :rolleyes:

eli: itse taisin olla juuri täyttänyt 17 tai sitten olin juuri täyttämässä, en muista.. kun vedin 140kg ilman sen kummempia treenejä.

Mun paras mavesarja myötäotteella on 6x120kg.:jahas: Raa´assa rivessä enkka on 100kg. Eli oon vissii heikko, mutta nopea:rolleyes:
Ikä 16, paino noin 87kg.

Tuun tänne itkemään huonoja geenejäni... Eli 16v kokeilin ekoja kertoja Maastavetoa ja 90 kiloa nous, painoin sillon noin 70kg. Kertokaapas että onko tuo ihan järjettömän huono tulos?

Tuun tänne itkemään huonoja geenejäni... Eli 16v kokeilin ekoja kertoja Maastavetoa ja 90 kiloa nous, painoin sillon noin 70kg. Kertokaapas että onko tuo ihan järjettömän huono tulos?

no ei ole huono tulos....sitten se olisi huono jos tuo olisi vaatinut treeniä jo vuosia

:)

Mun paras mavesarja myötäotteella on 6x120kg.:jahas: Raa´assa rivessä enkka on 100kg. Eli oon vissii heikko, mutta nopea:rolleyes:
Ikä 16, paino noin 87kg.

Mulla on sarjapainot 25kg isommat ja silti pistän rivestä 20kg vähemmän hmm :D
Taitaa johtua sit mun tekniikasta ku mul oo siit mitää hajuu.

Hyvä tredi:) Oon itekki monta kertaa meinannu tehdä tälläisen.

Jos nyt oikein muistan niin "ottopotto" on 14v ja kova penkkaaja ,olisi kiva tietää paljonko vedät maasta?:)

Olen 16-vuotias, ja treenihistoriani on lyhyt. Joskus seitsemännen ja kahdeksannen luokan vaihteessa oli muutaman kuukauden jakso, jolloin tuli penkattua kyllästymiseen saakka ja kiinnostus jaksoi säilyä maksimin noustua jonnekin 95-100 kg kieppeille. Aloitin dieetin viime maaliskuussa, ja ryhdyin hieman sen jälkeen käymään salilla, mutta tällä kertaa moninkerroin vakavammin ja monipuolisemmin, tavoitteena säästää lihasmassaa parhaani mukaan.

Olen treenannut nyt reilut kuusi viikkoa HST:llä, ja kokeilin viime sunnuntaina hetken mielijohteesta ensimmäistä kertaa isompia rautoja maastavedossa, vaihdettuani ristiotteeseen. Liike on minulle vielä tuore, mutta tekniikka on jotakuinkin kunnossa. En käytä vetoremmejä, koska forkut eivät ole mikään vahvin osa-alueeni, ja mikäs siinä siihen asti, kun grippi vain pitää. Otin pari lämmittelysarjaa 90 kilolla, sitten 10 x 110 kg, 1 x 130 kg, 1 x 150 kg ja vielä melko helposti mennyt 160 kg, mikä oli minulle suuri yllätys. Aion kokeilla jossain välissä maksimeja, joiden veikkaisin menevän johonkin 170-180 kilon välille, kokeilemallahan se selviää. Jos dieetin jälkeen plussalle pääsyn myötä voimatasot kohoaisivat, niin voisi yrittää sitä maagista 200 kiloa. Tuollaiset pienet asiat nostavat kummasti yleistä treenifiilistä, vaikkei treenaisikaan voimapainotteisesti. :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
4x117,5 kg tuli tuossa maanantaina tehtyä. Maksimia en ole koskaan mavessa kokeillut. Ikä siis 17, paino tällä hetkellä vain 66-67 kg, pari kiloa on tullut tuossa vastikään kiristeltyä.

Mulla on sarjapainot 25kg isommat ja silti pistän rivestä 20kg vähemmän hmm :D
Taitaa johtua sit mun tekniikasta ku mul oo siit mitää hajuu.

Mulla on ollu rive ohjelmassa alusta lähtien mut mavee oon tehny tyylin kerran 2kk myötäotteella ja sormilukolla. Nyt varmaan pitäs ruveta tuota maveekin kunnolla ja opetella vetää ristiotteella kun tuntuu että mave käy enemmän peukaloon kuin selkään:hyper:

ei taija ku 125kg nousta. syksyllä aloitin puntin. Mutta eiköhän ne tuloksetkin ala nousemaan kun vähän voimareeniä ruppee tekemään...

Tikkuniskalla melko kunnioitettavia tuloksia :thumbs: paljonkos on painoa?
Itse 16v - 200kg @ 106kg
18v - ~170, en ole vielä testannut kun vasta pariviikkoa aktiivista salia taas takana, 160 helpolla aluksi ja sitten sarjoja parannellut @ 101kg

160kg meni ylös. on ehkä mahikset siihen 170-180. mutta treeni kertoja maastavedossa ei ole paljoa. 1 vuos tuli just täyteen salilla käyntiä.:rolleyes:

Suositut

Back
Ylös Bottom