Nuorten maastavetotulokset?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dino84
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Olen vain pari kertaa nostanut mave'a alaselka treenina, en siihen siinansa ikina ole mitaan panostanut. Muuta treenia takana about 6-7kk, naista keskusteluiden innostamana lahdin vahan "isompaa" painoa rykimaan 2X170kg nousi parin kevyemman sarjan jalkeen..

160 kiloa mavesta, ihan hyvä sinänsä, koska alaselästä nikama luiskahtanut paikaltaan.

14v reenittä 130kg ylös ilman vyötä
16v jonkun aikaa reenannut mutta mavea en ja sama tulos oman painon ollessa 78kg
16v 5kk myöhemmin 180kg ylös
17v taisin ottaa 190kg jossain vaiheessa, parit loukkaantumiset niin tuli tosi vähän mavea tehtyä normaaliikiin verrattuna

nyt 18 vuotiaana oon ottanu ykkösen 200kg:lla mutta nyt sillä menee kolmonen eli maximi on jossain 220kg paikkeilla ilman vyötä, tarkoitus ottaa 18 vuotiaana viellä se 220-230kg ylös.
Turhan vähän säännöllistä mavereeniä, tuleva vuos on tarkoitus harjoitellakkin sitä pitempiä kausia että pysyisi edes samanlainen tuloskehitys, mieluummin isompi.:D
// ja tuo 3x200kg oli otettu 95 kilosena nyt

Ja ikää 14v? :eek: :kuvia: (todisteeksi :lol2: ... :david: )

Hanki vipit niin saat todisteita:)

Ottopotto, kyykkäsin joskus 140 pohjista, mave oli silloin 170.

Enää en oo takakyykkyä tehnyt, oon vaihtanut sen etukyykkyyn:)

Eipä mulla mitään erityistä ohjelmaa mihinkään liikkeeseen ole.

Enpä taida vippiä jaksaa kustannella. Kai se on sitten uskottava. Todella kova tulos. :thumbs:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Entiedä meneekö "nuoriin" mutta 21 vuotiaana, 110kg painoisena vuosi maastavetoa tehneenä 250kg. Polvien alta meni pidemmissä sarjoissa 12x220kg.
Tästä siis hetki aikaa jo :)

Mitä vittuu. :eek: Tää on jo todella kovan luokan tulos. Itellä parhaat 160kgx4 ja 180kgx1 n.85kg elopainolla. Puolustukseks pakko mainita et tanko nousee munien korkeudelle. :(

Minkä kokoiset munat?tankohan voi olla hyvinkin alhaalla?:D

Busted!:whip:
se niistä naisista:D

Edit: ite joskus junnuna vedin pelkällä vyöllä välistä 200kg, oisko ollu 17-19v haarukassa

16V parhaita settejä 20x120 stopeilla, 5,5,4x150, 1x170 helppo, kevyt 3x160 korokkeelta, 3x10 130. Paino ollut siinä 80-75, nyt 75.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom