Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kato saatana.162cm ja painoa on 56kg ikää 14 (syyskuussa 15). Teen tota Arskan Golden Six ohjelmaa nytte 4 viikkoa ja sarja painot eli 4x10 on jotain 85-90kg luokkaa
75 penkki..mavee en oo tehny ikinä..pitäs ruveta, joltain kysyä sitä tekniikkaa.noo penkistä otin 2 viikkoa sitte 70kg... maastavetoa oon joskus 2kk sitte vetäny 122kg (vyön kanssa) paljos itellä?
80kg x12!... Pitänee maksimit testaa olisiko johkin 130 tietämille
niin ja sellanen lisäys vielä että kyykyt on käyty vähän alle 90 asteen kulmassa... ku täällä näyttäs siitäki olevan aika kovaa keskustelua että miten alhaalla ollaan käyty:D
Ite en oo koskaan kokeillu ykkösiä kyykyssä, vaan olen treenaillu ihan bodytyylillä ja välillä saattanu ottaa vähän kovempia sarjoja... parhaat sarjat mitä muistissa on niin ois jotain että 145kgx12 ja 155kgx7... osaiskohan joku sanoo että paljonka ois max suunnilleen? oma paino jos jotenki tähän liittyy niin 80 vähän yläpuolella... ja tossa vähä aikaa sitte täytin 17.v...
Aikas kova kyykky! paljon penkki ja mave?
Ite en oo koskaan kokeillu ykkösiä kyykyssä, vaan olen treenaillu ihan bodytyylillä ja välillä saattanu ottaa vähän kovempia sarjoja... parhaat sarjat mitä muistissa on niin ois jotain että 145kgx12 ja 155kgx7... osaiskohan joku sanoo että paljonka ois max suunnilleen? oma paino jos jotenki tähän liittyy niin 80 vähän yläpuolella... ja tossa vähä aikaa sitte täytin 17.v...
Joko oot kyykyssä aivan saakelin lahjakas ja hyvä, tai sitten kyykky jää hiukan kisasyvyydestä. Tuntuu aika kovalta toi sun kyykky suhteessa muihin liikkeisiin, mutta kaikki on toki mahdollista ja ihmiset on yksilöitä.Penkki on heikoin lenkki eikä oo ku aika lailla sen 80kg:( nyt ois tarkotus alkaa panostamaan siihen enempi ja jos koittas syksyn aikana saaha sen yli 100kg:hen maastaveto taas pyörii siinä 160-170 kieppeillä...