Nuorten kyykkytulokset

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
3x5x170kg. varusteena vyö ja polvisiteet.

22vee

Ihan mielenkiinnosta, kuinka syvä on hyväksytty suoritus? Jos esim makseja vetelee, niin onko se juuri tuo 90astetta?

Itellä toi tarkottaa ehkä puolta siitä liikeradasta minkä normaalisti teen (eli pohjaan). Hyväksytty raja nyt heittelee varmaan vähän mut reisi ja lattia samassa tasossa ja ehkä vielä vähän alemmas niin sit ollaan varmaan siellä päin. Kyykkyä saa toki tehä miten huvittaa mut ihan pohjaan meno karsii kuitenki niitä kiloja aika rankasti.

http://achieveoptimalperformance.com/wp-content/uploads/2009/03/squat-diagram.jpg

Tossa suunnileen se mihin nann3 vissiin kyykkäilee. Tosta vielä pohjiin parikymmentä senttiä niin lähtee kilo aina yhtä senttiä kohden pois tuloksesta :puntti:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Itellä toi tarkottaa ehkä puolta siitä liikeradasta minkä normaalisti teen (eli pohjaan). Hyväksytty raja nyt heittelee varmaan vähän mut reisi ja lattia samassa tasossa ja ehkä vielä vähän alemmas niin sit ollaan varmaan siellä päin. Kyykkyä saa toki tehä miten huvittaa mut ihan pohjaan meno karsii kuitenki niitä kiloja aika rankasti.

http://achieveoptimalperformance.com/wp-content/uploads/2009/03/squat-diagram.jpg

Tossa suunnileen se mihin nann3 vissiin kyykkäilee. Tosta vielä pohjiin parikymmentä senttiä niin lähtee kilo aina yhtä senttiä kohden pois tuloksesta :puntti:

Itse olen huomannut sen kun tekee pohjiin. Niin ei tarvi lastata tankoa niin paljon. Mutta kiitos on komiampi, kun tekee syvästä. Jalat KASVAA:rock:

Oon kohta 16 ja kyykkytulos 130kg raw. Enkä edes usein tee kyykkyä, vaan prässiä, jossa menee noin 400kg.

Aika vähän kyykkäät, jos prässistä nousee 400kg!! mä kyykkään samanverran mutta en prässää ku joku 200kg vaikka oonki 14 ja 56kg painava.
:puntti:

edit. RAW toi munki kyykky on (eikös rawis saa kuitenki vyötä käyttää?)

Saa käyttää. Prässit ei oo kovin vertailukelposia, saattaa hyvinkin painaa enemmän toi sun 200kg kuin 1000:n 400kg. Lisäksi riippuu vähän siitä kuinka syvältä ottaa kyykyn ja prässin.

Jahas, eikö sitä tosiaan tarvi yhtään matalammalle mennä ? :o
Mä kyykkään niin, että pakarat tai mikkä nyt onkaan, jos samas tasos kuin lattia..
Tiiä sitte onko hyvä vai huonoa vai mitä.
3x8 ~115% painoilla tällä hetkellä teen noita sarjoja.
Varusteena tangon pehmuste. :)

Edit. No oikestaan kyllä ihan pohjaan asti teen, ei sitä voi pysäyttää kesken kaiken.. :]

Jahas, eikö sitä tosiaan tarvi yhtään matalammalle mennä ? :o
Mä kyykkään niin, että pakarat tai mikkä nyt onkaan, jos samas tasos kuin lattia..
Tiiä sitte onko hyvä vai huonoa vai mitä.
3x8 ~115% painoilla tällä hetkellä teen noita sarjoja.
Varusteena tangon pehmuste. :)

Edit. No oikestaan kyllä ihan pohjaan asti teen, ei sitä voi pysäyttää kesken kaiken.. :]

:rock:

En tiiä mitä muut ajattelee, mutta mun mielestä kyykky ottaa paremmin jalkoihin ku prässi... Riippuu tietysti millä tekniikalla tekee =)

Arskan Golden Sixissä mentiin loppuvaiheessa 4x10x142,5kg tossa talven aikana, ja nyt vituttaa kun sarjapainot on selkeesti matalammat :/ Kait se tässä progression - ja polven tervehtymisen - myötä taas raudatkin kasvaa. Ainakin kovasti toivon niin!

Nann3:
Kuinka pitkä oot ? Millä painoilla sitte teet sarjaa ? (mietin vain kun ite oon pikkasen painavempi ja vuoden vanhempi..pituuttaa 160cm)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom