Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
130kg varusteena vaan vyö. Ikää kohta 15 ja painoa 56kg
122,5kg oon vetäny kuukaus sitte. ikää kohta 15 ja painoa 56kg
Ihan mielenkiinnosta, kuinka syvä on hyväksytty suoritus? Jos esim makseja vetelee, niin onko se juuri tuo 90astetta?No sääri ja reisi 90 asteen kulmassa. kirjotin sekavasti, sano jos et tajua :D
Ihan mielenkiinnosta, kuinka syvä on hyväksytty suoritus? Jos esim makseja vetelee, niin onko se juuri tuo 90astetta?
Ihan mielenkiinnosta, kuinka syvä on hyväksytty suoritus? Jos esim makseja vetelee, niin onko se juuri tuo 90astetta?
Itellä toi tarkottaa ehkä puolta siitä liikeradasta minkä normaalisti teen (eli pohjaan). Hyväksytty raja nyt heittelee varmaan vähän mut reisi ja lattia samassa tasossa ja ehkä vielä vähän alemmas niin sit ollaan varmaan siellä päin. Kyykkyä saa toki tehä miten huvittaa mut ihan pohjaan meno karsii kuitenki niitä kiloja aika rankasti.
http://achieveoptimalperformance.com/wp-content/uploads/2009/03/squat-diagram.jpg
Tossa suunnileen se mihin nann3 vissiin kyykkäilee. Tosta vielä pohjiin parikymmentä senttiä niin lähtee kilo aina yhtä senttiä kohden pois tuloksesta
Oon kohta 16 ja kyykkytulos 130kg raw. Enkä edes usein tee kyykkyä, vaan prässiä, jossa menee noin 400kg.
Jahas, eikö sitä tosiaan tarvi yhtään matalammalle mennä ? :o
Jahas, eikö sitä tosiaan tarvi yhtään matalammalle mennä ? :o
Mä kyykkään niin, että pakarat tai mikkä nyt onkaan, jos samas tasos kuin lattia..
Tiiä sitte onko hyvä vai huonoa vai mitä.
3x8 ~115% painoilla tällä hetkellä teen noita sarjoja.
Varusteena tangon pehmuste.
Edit. No oikestaan kyllä ihan pohjaan asti teen, ei sitä voi pysäyttää kesken kaiken.. :]
Eli ei vissiin tarvi tuota liikettä silti muutta ? :dance: