Nuorten kyykkytulokset

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
ei sun noista tube kommenteista paljon kannata välittää!sairaan kova nosto,olivat varusteet mitkä tahansa!kovinkaan moni 15v ei pystyisi pitämään edes niskassa noita romuja.

Kovinkaan moni. Sanoisin mieluummin että todella harva pystyisi.

Ei tuo 300kg kyykky olisi menny edes FPO kisoissa läpi. Jos katotaan niin FPO säänöissä on sama kyykyn syvyys vaadittaisi mitä IPF kisoissa.

Minun määritys kyykylle --->puolikyykky
alemas jos olisi menny nii monttuu olisi jäännyt

Ei tuo 300kg kyykky olisi menny edes FPO kisoissa läpi. Jos katotaan niin FPO säänöissä on sama kyykyn syvyys vaadittaisi mitä IPF kisoissa.

Minun määritys kyykylle --->puolikyykky
alemas jos olisi menny nii monttuu olisi jäännyt
joo peesaan Filthiä, vaikka kovat romut onkin 15v :rock:. Tuosta FPO:n syvyydestä sen verran, että eivät nuo isot pojatkaan käy lähelläkään IPF syvyyttä kyykyissään ja silti läpi menee että paukkuu..

en yleensä kommentoi enää näihin, mutta tavattoman korkeehan se oli, eikä siihen tarvita edes oletuksia tai kuitteja nettituomaroinnista. kuvakulma oli ylhäältä, joten se oli vielä syvyydelle edullinen, mutta silti se herätti korkeaksi jäämisellään lähinnä myötähäpeää. sitä vaan toivoo, että juniorit opettelis kovan asenteen tohon syvyyteen ja kyykkäis ilman selittelyjä. on myös ns. vanhan kaartin asia tällasta asennetta opettaa. puolikyykkynä hyvä ja kova rauta.

Oma kriteerini, että kyykyn voi tarpeeksi syväksi sanoa on, että se nyt menisi edes läpi ipfssä.

Mutta kovat raudat ja kyllä tämä jätkä joskus kyykkää pitkälle yli 300 ihan kunnon kyykkyynkin!

e: ja siis eihän toi ole ipf syvyyttä lähelläkään, jos joku sitä miettii

Fpo tuomari katto vierestä katto ja sano että olis mennyt kisassa läpi ja valkosta olis tullut. ja turtiaisen ano sano samaa, että tarkotin että tarpeeksi syvä menemään Pro-liitossa läpi, en edes havittele mitään amatööriliitto syvyyksiä kun ei ole tarpeellista.

Fpo tuomari katto vierestä katto ja sano että olis mennyt kisassa läpi ja valkosta olis tullut. ja turtiaisen ano sano samaa, että tarkotin että tarpeeksi syvä menemään Pro-liitossa läpi, en edes havittele mitään amatööriliitto syvyyksiä kun ei ole tarpeellista.

Mutta otto hyvä, se oli silti pelkkä salinosto vaikka olisikin ollut oikeat tuomarit vieressä. Kisoissa sitten menet sen 20cm syvemmälle niin aletaan puhua kyykystä;). Turha sun on vetää hernettä nenään näistä kommenteista mitä täällä saat.

niin sinänsä hassua, koska sääntökirjoissa on samat syvyyskriteerit, mutta vain toinen liitto niitä noudattaa. sinänsä en puhuis ammatti- ja amatööriliitoista, koska ei ne käsitteet ihan noin mee. mutta oman liiton mukaan tietenkin kannattaa mennä eli jos saa tollasilla valkosta, ei tietenkään kannata syvemmälle mennä. säälittävää toisaalta, mutta sen liiton linja nyt on se sitten. se siitä. noista on turha jankkailla, koska sellanen keskustelu ei koskaan tuu eteneen minnekään :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kovat on raudat. Tolla puvulla et istu kyykkyä vaikka kävis syvemmälläkin. Kyllä tuo tulis varmaan hyväksytystä syvyydestäkin.

Kommentteihin liittyen:
2006-06-03.jpg

:lol2:

Mutta otto hyvä, se oli silti pelkkä salinosto vaikka olisikin ollut oikeat tuomarit vieressä. Kisoissa sitten menet sen 20cm syvemmälle niin aletaan puhua kyykystä;). Turha sun on vetää hernettä nenään näistä kommenteista mitä täällä saat.

Tässä yksi hyvä esimerkki miksi tosinostajien ei edes kannattaisi laittaa videoitaan ja tuloksiaan tälle palstalle. Lateexikin on rekistöröitynyt palstalle vain sitä varten että saa haukkua yhtä palstalaista. Nämä 50 kilon penkkaajat eivät koskaan laita omia videoitaan koska eivät kehtaa. He saavat kiksinsä siitä että voivat arvostella toisen täällä nostoja. He eivät kuten suurin osa täällä tule koskaan menemään tankon alle mihin on lastattu 300 kiloa rautaa. Tyhjänpuhujia ja muiden arvostelijoita on tämä palsta täynnä. Tuollaiset 300 kilon kyykky videot täällä on helmiä sikojen eteen. Menkää salille, tehkää työtä ja huomaatte arvostavanne tosi nostajia hieman enemmän päivä päivältä.

Meinaatko, että jos laittaa oman suorituksensa tänne, niin siitä ei saa sanoa kun positiivisia kommentteja? Hieno nosto, järkyttävä rauta ja vielä uskomattomampaa siitä tekee, että kaveri on noinkin nuori, enkä ikinä tule pystymään moiseen suoritukseen, mutta eihän se mikään syväkyykky ollut. Mitä vitun järkeä lykkää se video tänne ja valittaa heti jos joku sanoo poikkisanan? Luulisi, että kyykyn kisasyvyyttä voi spekuloida tulematta tuomituksi typeräksi kynikseksi? Kuten sanoin se oli mielestäni ihan vitun kova suoritus, mutta onko kisasyvyinen, niin oma mielipiteeni on, että tuollaisen ei pitäisi olla. Vittu että oon tyhmä kynis kun sanoin tollasta voi voi voi :david::david::david::itku::itku::itku:

Jep salikyykkyhän tuo vaan on, Enkä oo vetäny herneitä nenääni.

Enkä vieläkään latexi tajua miks mun pitäs mennä 20cm syvemmälle kun tuokin kyykky olisi jo mennyt Pro liitoissa lävitse? edelleenkään En kilpailE Ipf alaisissa kisoissa. Turha on netissä sanoa olisiko hyväksynyt Fpo:ssa tuon, enemmän luotan tuomarin sanaan joka tlee tuomaroitsemaan kyseisiä kisoja. :)

205kg on raaka kyykky ;)
300kiloa yleesäkkään edes selässä on iha VITUN paljon, ja yli kahenmarkan raakatulos 15vuotiaan! ei jumalauta mä koht lopetan salilkäynnin.. Oli syvyys mikä tahansa, ni respect isolla, ihan helvetinisolla ärrällä!

itte en varmasti oisi viistoistakesäsenä ottanu kaheksaakymppiä. Ja puolestoistasadastakaa en ees haaveile. taino haaveilen.. mut enpä pidä sitä realistisena vielä tänävuonna.

miten kauan oot nostanu?

kyykännyt alle vuoden ja muuten reenannu 2v. Ja kiitoksia kehuista! ja ymmärrän hyvin JTo sun kannan :D . ja mitä oon nostajilta kuullut jotka ipf siirtyny fpo niin suurin syy on se että ipf:ässä on niin outo tuomari linja, joskus ei mene minkäläinen syvkyykky läpi muta tietyiltä nostajilta otetaan kaikki läpi. sen takia itsekin olen pro liitoissa koska täällä ovat kaikki ystävät + Pidän enemmän linjoista. Mutta se on aina omat mielipiteet kaikilla ja se on hyvä!:rock:

Jep salikyykkyhän tuo vaan on, Enkä oo vetäny herneitä nenääni.

Enkä vieläkään latexi tajua miks mun pitäs mennä 20cm syvemmälle kun tuokin kyykky olisi jo mennyt Pro liitoissa lävitse? edelleenkään En kilpailE Ipf alaisissa kisoissa. Turha on netissä sanoa olisiko hyväksynyt Fpo:ssa tuon, enemmän luotan tuomarin sanaan joka tlee tuomaroitsemaan kyseisiä kisoja. :)

ehkäpä sen takia että se on paljon näyttävämpää ja jos reeneissä kyykkäät normia syvemmälle saat paremmin voimaa jalkoihin ja kisoissa on sitten helpompi kyykätä

kyykännyt alle vuoden ja muuten reenannu 2v. Ja kiitoksia kehuista!

Nyt loppu vittu meikän treenit tähän paikkaa.. Todella LOISTAVAA kehitystä herranenaika! Paljos tuli alkutilanteessa kyykystä? Ois kiva kuulla lisää millä tavalla kehitys on kulkenut.

Kerrassaan jokatapauksessa hattua nostan.. Ainiin, en mä käytä hattuja, mutta virtuaalisest. Jotkut vaan omaa talenttia ja jotkut ei. Käsittämätöntä. ja menestystä nostouralle..

vaikka ei kuulukkaan sinänsä kyykkyketjuun, mutta mitenkä muut nostot kulkee, jos saan kysyä.

Nyt loppu vittu meikän treenit tähän paikkaa.. Todella LOISTAVAA kehitystä herranenaika! Paljos tuli alkutilanteessa kyykystä? Ois kiva kuulla lisää millä tavalla kehitys on kulkenut.

Kerrassaan jokatapauksessa hattua nostan.. Ainiin, en mä käytä hattuja, mutta virtuaalisest. Jotkut vaan omaa talenttia ja jotkut ei. Käsittämätöntä. ja menestystä nostouralle..

vaikka ei kuulukkaan sinänsä kyykkyketjuun, mutta mitenkä muut nostot kulkee, jos saan kysyä.

No penkki raw 140 veto jotai 205-210.

Ja JJI, se on vaan niin että tolla puvulla en tolla hetkellä päässyt syväkyykkyyn koska henskelit oli senverta kireällä :). Tuplakankas puvulla nyt ei oo niin helppo mennä syvälle miltä se ehkä näyttää :).

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom