Nuorten kyykkytulokset

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ja turha puhua uudesta riku kiristäkään...

Fpo tuomari katto vierestä katto ja sano että olis mennyt kisassa läpi ja valkosta olis tullut. ja turtiaisen ano sano samaa, että tarkotin että tarpeeksi syvä menemään Pro-liitossa läpi, en edes havittele mitään amatööriliitto syvyyksiä kun ei ole tarpeellista.

No jos ei tarttee käydä tarpeeksi alhaalla nii miks nostit salilla sillon 250kg kyykystä mutta kisassa sitten viimeinen 220kg yritys hylättii syvyyden takia? Sama syvyys oli 220kg nostossa kuten tossa ja eihä se menny läpi.

No jos ei tarttee käydä tarpeeksi alhaalla nii miks nostit salilla sillon 250kg kyykystä mutta kisassa sitten viimeinen 220kg yritys hylättii syvyyden takia? Sama syvyys oli 220kg nostossa kuten tossa ja eihä se menny läpi.

:rolleyes: Oonko sanonu että tuo 300 oli joku syväkyykky Se oli tarpeeksi syvä fpo linjalla, tieteki se ois voinu olla vielä syvempikin. Mutta sanoin että mun ei tarvi mennä mihinkään niihi syvyyksii mihikä teijän on pakko siellä svnl kisoissa mennä. Toki ipf:ssäkin maasta riippuen menee iha mikä vaan läpi jos on oikea naama lavalla.

Ja tuo 220 kisoissa ei käynyt yhtä syvällä kuin 300... 2-1 hylättiin, toinen sivutuomari anto valkosta ja toinen punasta. Turha näistä mun kyykyistä on enään täällä pakkiksella kinastella, katotaan sitten huhtikuun kisojen jälkeen. Sen tunsi jo ihan kropassa että tuo 220 ei ollut yhtä syvällä, tietekin te tiedätte sen mua tai läsnäolijoita paremmin.

kahtellaan nyt muutamat vuodet viellä :)

Kovia kyykkyjä nuo oton kyykyt on vaik ei neihan mitää syvä kyykkyjä olekkaan..viel kovempia ne olis jos ne kävis syvällä mut mitä väliä sillä on??aina saa arvostella mutta kysynpä vaan kuinka moni kyykkää300kg??tännehän voi jokainen arvostelija laittaa omat 300kg kyykyt niin katellaa ja arvostellaan porukalla!perus suomalainen äijä on vaan niin vitun kateellinen!!!!!!

Kovia kyykkyjä nuo oton kyykyt on vaik ei neihan mitää syvä kyykkyjä olekkaan..viel kovempia ne olis jos ne kävis syvällä mut mitä väliä sillä on??aina saa arvostella mutta kysynpä vaan kuinka moni kyykkää300kg??tännehän voi jokainen arvostelija laittaa omat 300kg kyykyt niin katellaa ja arvostellaan porukalla!perus suomalainen äijä on vaan niin vitun kateellinen!!!!!!

Taas tällänen "et saa arvostella toisen suoritusta jos et ole itse parempi" -meininki.

Kovat on raudat.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
:rock::rock::rock: Erittäin hyvin sanottu!
joo ja niistä ketkä vois laittaa niin harva on 15 vuotias
Kaikki respectit Otolle nimimerkillä itse 15 vuotiaana kyykyssä 50 kilolla kovaa sarjaa ottanut :worship::worship:

Siinä kunnon kyykky eikä pyllistelyä. Otolla on kyllä kova rauta ja hieno suoritus ikäisekseen, mutta silti on sääli että jo nuoret alkaa pelleillä vajailla pyllistyksillä :(

Herra isä sentään mitä meininkiä. Kolmensadan kyykkyjä satelee 15-kesäisiltä. Kova rauta tyylillä kuin tyylillä, mutta tuo kyllä rokkasi.

Herra isä sentään mitä meininkiä. Kolmensadan kyykkyjä satelee 15-kesäisiltä. Kova rauta tyylillä kuin tyylillä, mutta tuo kyllä rokkasi.

Satelusta ei voi puhua. :D Rainelan kyykyt muutenkin aina ollut ihan sairaita, rauta määrältään siis. :rock:

Siinä kunnon kyykky eikä pyllistelyä. Otolla on kyllä kova rauta ja hieno suoritus ikäisekseen, mutta silti on sääli että jo nuoret alkaa pelleillä vajailla pyllistyksillä :(

Tuolla pro squtterrilla ei oo tarkotettu mennä pohjakyykkyihin, ei tee ollenkaan hyvää nivusille.
Ja ei se polvillekaan tee hyvää jos väkisin riuhtoo itteensä syvemmälle jos puku sanoo ei ei ei enempää.
Siinä hajoo tekniikkakin ja sitten hajoo muutama muu Paikka.

Ja rainelalta hieno kyykky! ;)

En minä sitä, että pohjaan pitää mennä, mutta minun mielestä ipf syvynen kyykky EI OLE vielä kyllä pohja kyykkyä lähelläkään.

e: siis itse ainakin pääsen vielä huomattavasti syvemmälle..

Eikös pohjakyykky ole sellainen jossa pohje ja takareisi ottavat yhteen ettei alemmas pääse? Eihän Rainelankaan kyykky pohjakyykky ollut, mutta näytti pikavilaisulla ainakin riittävän syvältä sääntöjen mukaan.

Toki tuo Ottopoton kyykky oli perkuleen kova riippumattta iästä, mutta varsinkin noin nuorelle sällille. Tokihan on mahdollista että se joissain kisoissa voisi läpikin mennä, mutta ei se silti muuta sitä tosiasiaa, että mikäli sääntökirjan mukaan mennään, ei syvyys ollut riittävä.

Silti julmetusti tsemppiä Ottopotolle, huikeaa on kehitys ollut ihan hetkessä. Lisempää harjoottelua ja persaus hitauksen syvemmälle jatkossa kyykkiessä, niin eipi tarvi kenenkään enää narista syvyydestäkään.

Juu kiitoksia vaan!

Ja pitää yrittää vielä hitusen syvemmälle;)

Mutta kuten sanottu fpo ja ipf tulkinnoissa on pieniä eroja, joskus on niitä kun fpo ei mene mikään läpi ja taas ipf sama juttu, ja joskus taas on niin että menee vähän mikä vaan läpitse.

Otto, minä en enää kritisoikaan sinua, vaan lähinnä tota fpo systeemiä, jonka takia "joudut" kyykkäämään hiukka vajaita.

Sinusta tulee vielä kova nostaja! :)

Suositut

Back
Ylös Bottom