Nuorten kyykkytulokset

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Siis vähän aikaa sitten kyykkäsit raw (ottopotto) 140kg siinä videolla ja oli aika tiukka. Nyt raw-kyykky on jo yli 205?! Aika loistavaa kehitystä, etten sanois!

Siis vähän aikaa sitten kyykkäsit raw (ottopotto) 140kg siinä videolla ja oli aika tiukka. Nyt raw-kyykky on jo yli 205?! Aika loistavaa kehitystä, etten sanois!

Joo, sen jälkeen alettiin tekniikkaa hioa + keskivartaaloo vahvistamaan hirmuisesti, sain vähän rutiinia niin alko kehittymään kovaa. Mulla on kroppa ihan perfecto kyykkyyn muutenkin
:dance:

Kova rauta. Onhan 300kg aina 300kg, mutta kokemusta on silti sen verran, että kun kokeilin muutama vuosi sitten pro-trikoita niin puolikyykky niiden kanssa + 2,5m siteet tekee suorituksesta aika naurettavan helpon.
Jos ipf-varusteilla kyykkää 220-230kg kisoissa niin voisin veikkaa, että salilla 2plytrikoot ja pitkät siteet jalassa tulee puolikyykkynä se 300kg ainakin.

No ihan hyvä juttu silti. Tulevaisuudessa otat varmasti isoja rautoja ihan kunnon suorituksina!

Jep ohan se ihan eriasia. Mutta sanon sen nyt kun siitä oli puhetta, reiden paksuus vaikuttaa paljon tuohon, Jos on 40cm paksu reisi niin helpompi mennä syvyyteen jos katotaan reiden yläpinnasta, jos taas on 75cm niiku mulla niin se on hitusen vaiekempi kattoo yläreiden pinnasta se. tajusitte varmaan pointin. Että ottakaapas tosta mun kyykystä vaikka reidestä ajatelkaa se 20cm kapeempana niin joha rupee olee syvemmällä :D

No kelläpä siellä nyt on 55cm reidet. Turhaa jossittelua. Jos alas ei pääse niin on a) venytelty liian vähän b)liikaa jousia puettuna. Reiden paksuus ei estä sun kyykkyä menemästä syvemmäksi vaikka olisi markka niskassa ;)

No kyllähä mää Raakana meen tosi alas ja helposti ja venytellään oikein ahkerasti aina. :D se nyt vaan on niin että mun ei tarvi kyykätä pohjiin koska Mun liiton kriteereihin se ei kuulu. Ja nuo varusteetkin on suunniteltu siten ettei niillä nyt mieluiten mennä ihan pohjiin, tekee kuulemma jo huonoa kropalle.

Kova rauta. Onhan 300kg aina 300kg, mutta kokemusta on silti sen verran, että kun kokeilin muutama vuosi sitten pro-trikoita niin puolikyykky niiden kanssa + 2,5m siteet tekee suorituksesta aika naurettavan helpon.
Jos ipf-varusteilla kyykkää 220-230kg kisoissa niin voisin veikkaa, että salilla 2plytrikoot ja pitkät siteet jalassa tulee puolikyykkynä se 300kg ainakin.

Hmm... sit mäkin varmaan nostaisin ton 300kg pro-varusteilla. Otin tossa 225kg suht löysällä ipf-puvulla todella syvältä (5-7cm alle) aika kevyesti.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jep ohan se ihan eriasia. Mutta sanon sen nyt kun siitä oli puhetta, reiden paksuus vaikuttaa paljon tuohon, Jos on 40cm paksu reisi niin helpompi mennä syvyyteen jos katotaan reiden yläpinnasta, jos taas on 75cm niiku mulla niin se on hitusen vaiekempi kattoo yläreiden pinnasta se. tajusitte varmaan pointin. Että ottakaapas tosta mun kyykystä vaikka reidestä ajatelkaa se 20cm kapeempana niin joha rupee olee syvemmällä :D

Noh, jossitellaan nyt vähän: Jos se reites ois 20cm kapeampi ympärykseltään niin reiden ylälaita näyttäisi olevan ~3cm alempana. Ja enivei, kuka siitä reiden yläpinnasta sitä syvyyttä kattoo, lonkkanivelestähän se, vaikka tämän tosin varmasti Otto jo tiesikin..

Kaiken paskapuheen jälkeen se asia: Kova nosto, oli päällä mitä hyvänsä.

Hmm... sit mäkin varmaan nostaisin ton 300kg pro-varusteilla. Otin tossa 225kg suht löysällä ipf-puvulla todella syvältä (5-7cm alle) aika kevyesti.

Kukaan ei ota 300 kyykystä monoliftillä jos ei ole kyseisellä häkkyrällä kyykännyt. Tai siis tollasella että nostetaan vaan telineestä ja siinä on alku asento. Monta kovaa nimeä on jäänyt tuon takia ilman tulosta.

Kyykkäsin eilen vyön kanssa reenien lopuksi: 1 x 120 kg.

E: ja muistaakseni toissa keskiviikkona 110 kg, ilman vyötä..

Turha sitä on alkaa täällä jossittelmaan paljon kyykkäis pro-varusteilla. Kyykky tulos on se mitä on kyykätty ei se mitä kuvittelee kyykkäävänsä kunhan vaan olis toiset varusteet.

Kattelin ottopoton kyykkya ja aika kovaa settiä se on..sitä vaan mietin kun katoin sitä videoa että paljon se isoin vihree kiekko painaa??ne muut kiekot siihen verrattuna on niin pieniä ja tangossa on 300kg rautaa!!??kova nosto silti:worship:

Kattelin ottopoton kyykkya ja aika kovaa settiä se on..sitä vaan mietin kun katoin sitä videoa että paljon se isoin vihree kiekko painaa??ne muut kiekot siihen verrattuna on niin pieniä ja tangossa on 300kg rautaa!!??kova nosto silti:worship:

Vihreä taitaa olla 5-kympin kiakko.

Itsekkin pakottauduin ostamaan nyt painonnostovyön kun sai niin tuhottoman halvalla poistomyynnistä. Kyllä se kyykkääminen tuntu paljon kevyemmältä vyön kanssa. 3x5x85kg nous melko kevyesti ja aikasempi kyykky ykkönen on 100kg

Turha sitä on alkaa täällä jossittelmaan paljon kyykkäis pro-varusteilla. Kyykky tulos on se mitä on kyykätty ei se mitä kuvittelee kyykkäävänsä kunhan vaan olis toiset varusteet.

En mä sitä tarkottanu, vaan sitä että kun salomaha sanoi että ne jotka kyykkää 220-230kg pitäis saada tuo 300kg pro varusteilla. Ite en nimittäin usko siihen että kykenisin kyseiseen suoritukseen.

Suositut

Back
Ylös Bottom