Nuorille hiustyyliä?

-Marchi- sanoi:
Jos noin paljon elämä vituttaa, niin menkää vaikka Neutraalille aukomaan. Hyvähän se on mulle käydä vittuilee. Olisit edes VÄHÄN ei-kynis ja harrastaisit täällä palstalla jotain muutakin kuin minulle aukomista. Sähän se olet aikuinen, omillaan asuva, katkera köyhä pälli, jonka ainut elämä on avautua jollakin 17-wee äijälle keskustelufoorumilla. GAL.
Ja niinkuin Weak jo sanoi, ei minun viestejä tartte lukea jos ei huvita. En minäkään ole koskaan vissiin edes teidän viestejä nähnyt ja hyvin olen tullut toimeen. Helppoahn se on seinäkukkasena täällä hyöriä.

Ps. Janne, soot mun idoli!! Sul on vissiin jo autokin, onhan Corolla ja supwuufferi??! Oot niiiin iso. Kumpa miekin voisin joskus olla 18... *huoh*
No sähän vaan nostat pisteitäs kutsumalla muita kyniksiksi täällä.. Hyvä juttu. Ja joo, on mulla auto. Ei oo corolla vaan vanha mazda, eikä oo supvuuffereita mut radio sentäs on. :david:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
-Marchi- sanoi:
Sumu: Arvaa, jaksanko minä vastailla sinun ihmekikkailuihisi? Ja toisekseen aika turhaa sinun kanssa on jauhaa, koska pitää varoa sanojaan hyvin huolella, koska etsit vain tekosyytä bänniä minut. Ja en sitä näin helpolla halua antaa.

Vai että ihmekikkailuihini? Avaa silmät, hiero ne rähmät pois ja yritä edes ymmärtää mitä nämä ihmeelliset merkit ruudulla tarkoittavat. Käsittääkseni ne ovat kirjaimia ja kun niitä yhdistelee, syntyy sanoja. Sanoja yhdistelemällä voi joskus saada aikaan ihan ymmärrettäviä lauseita ja lauseilla usein on joku merkitys. Sitten kun vielä oppisi hahmottamaan sen lauseen merkityksen, niin varmaan maailma vähän valaistuisi? En minä sille mitään voi, jos sinä et osaa lukea tai ymmärrä lukemaasi.

Ja noita bannihöpinöitä ei jatkossa tarvitse oksentaa näppäimistön kautta foorumille. Jos haluat keskustella siihen asiaan liittyvistä asioista, laita privaa.

No en koe olevani kauheen nuori enää mutta laitetaas tähän. Vuodesta -96 ollu pitkä "hevifleda" mutta nyt alkaa pikkuhiljaa kyllästyttää tää pehko. Alkaa muutenki kaljuuntuu otsalta ja aika rumat nää on jos totta puhutaan. Tollanen kihartuva, joka puolelta katkennut musta hiusrypäs pään päällä ja niskalla.

Jos pokkaa riittää niin ens keskiviikkona vedän parin millin pituseksi. Katotaan miten miehen käy ;) Bändihemmot hakkaa kilon palasiks mut so not.

Siitä kaljusta taas naisnäkökulmaa... Eli kommenttia tuohon:
jambo sanoi:
Ja mikä parasta, naimisissa olevallekkin, niin naiset oikeesti tuntuu tykkäävän. Tuon olen päätellyt silleen että aikaisemmin olin ehkä kiltimmän näköinen ja nyt ne samaistaa mut yber ihquun Vin Dieseliin. :lol2:

Pinppaakin saa paremmin................vaimolta.
Okei, kohta 1, pitääkö nyt pakottaa mies kasvattamaan hiukset takas, ettei se ole über-ihq naisten mielestä? :eek:

Ja kuten mies kommentoi mun lainauksiin tästä keskustelusta, totta joo ettei kalju ole vaikuttanut saamisiin, ihan samanlaista on kuin ennenkin. Jos ei ennen vaimolta saanut ei saa nytkään. :D

Okei joo, tosi offtopic... Mutta on tuommoinen kalju / parin millin sänki miehellä oikeasti ihana. En tiedä oisko pojilla...

Edward Norton oli todella tyylikkäs American history x:ssä. Hälle sänki/viiksiparta sopi TODELLA hyvin :thumbs:

L&N sanoi:
Mä oon kerran leikannut kuulani sellasella. :hyper:

Olin lähössä viikonloppuvapaalta takas sotimaan ja ajattelin pikasesti vetästä palloni(siis pään, ei kiveksiä) kiiltäväksi ja vittu mitä siivuja sillä lähti! No enskerralla jos tulee pakottava tarve leikata kaljuksi eikä ole muita kuin biccejä tarjolla niin tiedän käyttää mieluummin vaikka juustohöylää.

Tuo kallopallon ajeleminen halpisterillä on oikeasti taitolaji. 6-7 vuoden leikkelyn jälkeen saa tehtyä siistin jäljen lähes millä tahansa terävällä reunalla, eikä tarvi investoida suuria summia giletten mach 3-scheisseen.

Onko olemassa mitään nyrkkisääntöjä naaman muodon ja pään alueen karvoituksen yhteensovittamisesta?

Esimerkiksi ite olen tällanen pehmeäpiirteinen pullaposki, jonka tukka ja partakarvat on päässy vähän venähtämään, eikä tiedä mitä nille tekis.

***********************showpost.php?p=74089&postcount=178

Hyvää kuvaa ei ole tähän hätään antaa. Nuo kuvat on huonoja, koska niissä on tahallaan vääristelty piirteitä ja nykytilanteeseen verrattuna niissä on vähemmän karvaa pään päällä sekä alla.

edit. Jahas, osote olikin pannassa ja ketju muinainen.

Kyllä, itselläkin on ollut "kalju" tommoset kolmisenvuotta nyt, tosin en höylällä vetele ihan kekkoseksi vaan jätän semmosen lyhyen sängen. Pari kertaa on tullut kasvatettua hiuksia vähän pidemmäksi tuolta päältä mutta aina ne tulee leikattua pois. Kyllähän tämä on hyvin naisiinkin uponnut, joten sitä en voi kieltää. ;)

EDIT: Tosin omasta mielestä kalju ei kyllä sovi semmoiselle ála 190cm / 60kg näyttää lähinnä syöpäpotilaalta sillon.

Aiheeseen liittyen... Kellään vinkkejä siihen jos väritulos meni vähän pieleen ? Eli pohjaväristä tuli mielestäni aivan liian tumma.

Aiheeseen liittyen... Kellään vinkkejä siihen jos väritulos meni vähän pieleen ? Eli pohjaväristä tuli mielestäni aivan liian tumma.

WA79900-1016.JPG

Eipä sille mitään mahda itse jos liian tumma tulee kestovärillä... Värinpoistoa ei itse kannata tehdä, ammattilaisen hommaa. Monesti muutama pesu tuo oikean värisävyn esiin ainakin itselläni.

Ei minusta nuoren niin kauhean erilailla tarvitse tukkaansa ajella aikuiseen verrattuna.

yum.jpg
mens-hairstyles-image-is038.jpg
mens-hairstyles-image0RE.jpg

mens-hairstyles-image-is011.jpg
mens-hairstyles-image-is022.jpg
croppedmotorbikeman_cmyk.jpg

mens-hairstyles-image-is060.jpg
mens-hairstyles-image-is061.jpg

short-tousled.jpg
crew-cut.jpg

EDIT: Tosin omasta mielestä kalju ei kyllä sovi semmoiselle ála 190cm / 60kg näyttää lähinnä syöpäpotilaalta sillon.

Eikä sovi tämmöselle 179cm/85kg miehellekään, päämuoto on kaikkea muuta kuin kaljulle sopiva. (tän on monesti maininnu emäntäki + sen huomaa jo silloin jos jossain tilanteissa päässä oleva lippis on liian ylhäällä) Siihen kun lisätään vielä koko ajan harveneva pää niin vaihtoehdot on vähissä..

Itselläni on sikäli aika hauska tämä tukka-asia, kun sattuu olemaan tällainen luonnonkihara, joka kasvaa ennemmin ylös kuin alas. No ei sentään tämä mikään afro ole, mutta toisinaan vähän hankala. Enpä silti kaljuksi vedä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom