Nuorille hiustyyliä?

Sumu sanoi:
Koeta ajella pääsi yhden terän bicillä ja meso sitten niiden paremmuudesta verrattuna Mach3:een. Jokainen ajakoon leukansa vaikka rappurallilla jos hyvältä tuntuu.

Mä oon kerran leikannut kuulani sellasella. :hyper:

Olin lähössä viikonloppuvapaalta takas sotimaan ja ajattelin pikasesti vetästä palloni(siis pään, ei kiveksiä) kiiltäväksi ja vittu mitä siivuja sillä lähti! No enskerralla jos tulee pakottava tarve leikata kaljuksi eikä ole muita kuin biccejä tarjolla niin tiedän käyttää mieluummin vaikka juustohöylää.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sumu sanoi:
Puhe oli nimenomaan, siis to be exact, tukan/päänahan ajamisesta. Ei vissiin ratakiskokaan taida auttaa tässä hommassa.
Onko sulla sitten leuka päänahassa, vai mitä?
Sumu sanoi:
Silmä käteen. Koeta ajella pääsi yhden terän bicillä ja meso sitten niiden paremmuudesta verrattuna Mach3:een. Jokainen ajakoon leukansa vaikka rappurallilla jos hyvältä tuntuu.

Marchi: Mikä tarve sulla on tulla pätemään jokaiseen threadiin ja jankata aina? Ja täälläkin tulet antamaan omia vinkkejä millaisen hiustyylin jokaisen pitäisi omata, mutta kun näin sun kuvat Irc-galleriassa, niin voi LOL

Sumu koitti tässä selittää sitä, että leuan ajaminen on hieman eri juttu kun päänahan ajaminen...

Weak sanoi:
Sumu koitti tässä selittää sitä, että leuan ajaminen on hieman eri juttu kun päänahan ajaminen...

Ja muutenkin eihän niitä keltasia biccejä käytä muut ku maatalon isännät sian kivesten ajeluun, ku ovat oikeesti ihan täysiä :kakka:

Gilette ja Philips rules :kippis1:

Weak sanoi:
Marchi: Mikä tarve sulla on tulla pätemään jokaiseen threadiin ja jankata aina? Ja täälläkin tulet antamaan omia vinkkejä millaisen hiustyylin jokaisen pitäisi omata, mutta kun näin sun kuvat Irc-galleriassa, niin voi LOL

Ehkä Marchille riittää leuan(kin) "ajeluun" se vanha kunnon froteepyyhe.

Net Virgin sanoi:
Ja muutenkin eihän niitä keltasia biccejä käytä muut ku maatalon isännät sian kivesten ajeluun, ku ovat oikeesti ihan täysiä :kakka:

Gilette ja Philips rules :kippis1:
voi jumaleisson, tässä triidissä saa repeillä ihan huolella :lol2:

-Marchi- sanoi:

Sä et sitten ihan oikeastikaan voi tajuta vaikka vääntäisi 60" teräskiskosta?

Sumu sanoi:
Koetappa ajaa tukka Bicin kaksi- tai kolmiteräshaverilla. Tuo mach3 on vaan tähän mennessä parasta mitä olen käsiini saanut, eikä siinä tarvitse olla moottoria.

Tuossa puhutaan tukan ajamisesta, Gillette-merkkisellä ja Mach3-mallisella partahöylällä. Sen jälkeen sinä aloit hangata vastaan vedoten maailmanpoliittiseen tilanteeseen ynnä muuhun jonninjoutavaan.

Sumu sanoi:
Silmä käteen. Koeta ajella pääsi yhden terän bicillä ja meso sitten niiden paremmuudesta verrattuna Mach3:een.

Tässä pyydän sinua ystävällisesti lukemaan kirjoittamani tekstin tarkemmin ja huomaamaan sen, että kyse oli tukan ajamisesta.

Sumu sanoi:
Jokainen ajakoon leukansa vaikka rappurallilla jos hyvältä tuntuu.

Tällä kepeähköllä verbaali-iloittelulla yritin saada sinut huomioimaan sen, että kyse on nyt ihan -aikuisten oikeesti, niinq- tukan leikkaamisesta. Kyse ei siis vieläkään ollut parranajosta, johon tuolla lauseella myös ohimennen viittasin. Tuo lausahdus kuvasti suuren suurta mielenkiintoani siihen, että millä sinä leuassasi olevat karvat nitistät.

-Marchi- sanoi:
Sumulle:
En ole. En aja. Puhun nyt yleisesti karvojen ajosta, en vain päänahan ajosta.

Tässä sinä todistit sen, että et ole lukenut kirjoittamaani tekstiä ja yrität vielä -hyvä ihminen- (jokainen ihminen on laulun arvoinen, välihuomio) kiskoa keskustelua sivuraiteille.

Sumu sanoi:
Puhe oli nimenomaan, siis to be exact, tukan/päänahan ajamisesta. Ei vissiin ratakiskokaan taida auttaa tässä hommassa.

Tässä vaiheessa minä alan kuulostaa papukaijalta tai rikkonaiselta levysoittimelta.

-Marchi- sanoi:

Ja tässä vaiheessa voimani ehtyivät. En vaan yksinkertaisesti jaksa taivutella niin isoa teräspalkkia, että tämä asia menisi perille.

edit: pari viivaa lisätty...

Weak sanoi:
Marchi: Mikä tarve sulla on tulla pätemään jokaiseen threadiin ja jankata aina? Ja täälläkin tulet antamaan omia vinkkejä millaisen hiustyylin jokaisen pitäisi omata

Hillun niissä threadeissä, missä minulla on sanottavaa. Itseasiassa aika harvassa threadissä seikkailen. Mielestäni en ole kenellekään kehottanut millaista hiustyyliä pitäisi ottaa, vaan lähinnä esittänyt eriävän mielipiteeni kaljun ottamisesta.

Training_day, toi oli hyvä... :D Pitää kokeilla... :D

Yleisesti ottaen kävi vain ihmetyttämään, miten KAIKKI hehkutti jotain Mach3:sta ja 99% ei ole muita nähnytkään. Mutta kun nyt on tullut paljonkin perusteluja sille, että Mach3:nen on hyvä, aion sitä itsekin testata. Valietttavasti pyyhkeellä saisi aika kauan hinkata.

Sumu: Arvaa, jaksanko minä vastailla sinun ihmekikkailuihisi? Ja toisekseen aika turhaa sinun kanssa on jauhaa, koska pitää varoa sanojaan hyvin huolella, koska etsit vain tekosyytä bänniä minut. Ja en sitä näin helpolla halua antaa.

Sen verran on kyllä pakko kommentoida, että tuli ainakin yläaste laitettua jos jonkinsortin tärpättejä hiuksiin ja hiusten pituuskin vaihteli aika reilusti. Yläasteen jälkeen tuli sitten kerran koneella kavereitten yllytyksestä ajettua se millin parin sänki ja hämmästyksekseni sopi moinen paljon paremmin kun aikasemin liimaletti. Useamman vuoden ajelin kerran pariin viikkoon hiukseni niin lyhkäseksi kun nyt koneella sai. Vuoden verran olen kohta höylännyt pääni kerran viikkoon ja en mie tästä mihinkään vaihtaisi :thumbs:

Mitä tuohon skini/whatevöh luukkiin tulee, perusvaatetus itellä on suorat housut, perus kävelykengät ja jotain perus t/kauluspaitaa. Dressmani taitaa olla pääasiallisesti kohteena vaateostoksissa. Tiedä sitten miten mudoikasta, eikä liiemmin kyllä kiinnostakkaan. Pääasia varmaan on pitää vaatteita, mistä ite pitää . Eikä tuosta vaatetuksesta varsinaisesti ainakaan negatiivista kommenttia kertaakaan tullut :piis:

-Marchi- sanoi:
Hillun niissä threadeissä, missä minulla on sanottavaa. Itseasiassa aika harvassa threadissä seikkailen. Mielestäni en ole kenellekään kehottanut millaista hiustyyliä pitäisi ottaa, vaan lähinnä esittänyt eriävän mielipiteeni kaljun ottamisesta.

Training_day, toi oli hyvä... :D Pitää kokeilla... :D

Yleisesti ottaen kävi vain ihmetyttämään, miten KAIKKI hehkutti jotain Mach3:sta ja 99% ei ole muita nähnytkään. Mutta kun nyt on tullut paljonkin perusteluja sille, että Mach3:nen on hyvä, aion sitä itsekin testata. Valietttavasti pyyhkeellä saisi aika kauan hinkata.
Jaa, no tuntuu että olet joka Threadiin ehtinyt mennä sanomaan oman sanottavasi... taino, voihan olla että ne vaan pomppaa silmille. Mutta, tästälähtien en jaksa enää huomioida sun viestejäs, ainakaan missään ulkonäköön, muotiin tai johonkin vastaavaan liittyen :worship:

Mielestäni en ole kenellekään kehottanut millaista hiustyyliä pitäisi ottaa, vaan lähinnä esittänyt eriävän mielipiteeni kaljun ottamisesta.
Porukkaa ärsyttää tuo sun ylimielinen teinixpeeloxtrendiasenne, joka paistaa joka postissa. kaiva se suosikki ja trendilehti sänkys alta ja kasva 5vuotta. katotaan sitte, ku säkin maksat jo ite omat puhelinlaskut, sekä omaat muitakin huolia, ku et millähän vaatteilla/hiustyylillä saa eniten pesää.... :arvi:

No no...antakaahan nyt Marchin jo olla. Ensinnäkin kaveri on vielä melko nuori eli elämän kokemus puuttuu. Eiköhän meistä jokainen kasva pikkuhiljaa ja järkeä tarttuu mukaan. Nyt jälkeenpäin tuntuu että "kaksvitosenakin" oli vielä aivan tampio...eli annetaan kaikkien kukkien kasvaa.

Bad Karma sanoi:
No no...antakaahan nyt Marchin jo olla. Ensinnäkin kaveri on vielä melko nuori eli elämän kokemus puuttuu. Eiköhän meistä jokainen kasva pikkuhiljaa ja järkeä tarttuu mukaan. Nyt jälkeenpäin tuntuu että "kaksvitosenakin" oli vielä aivan tampio...eli annetaan kaikkien kukkien kasvaa.
Voisi sitä silti miettiä vähän mitä paskaa postailee vaikka miten nuori olisikin.

Pitää kyllä tälleen kaljuna ottaa kantaa tähänkin keskusteluun, kun tuntuu olevan joillakin aikas jyrkät mielipiteet tuohon vähätukkaisuuteen.

Ite olen ollut kalju noin öbaut kohta neljä vuotta, ihan luonnollisista syistä, tukka alkoi karisemaan siinä 16-17 vuotiaana, eli aloin kaljuuntua ihan pirun aikaisin. Enkä siis tarkoita että se pehko vaan hävisi jonnekin, se vaan alkoi harventua. Päätin siis että vitu, nyt lähtee. Noh, monilla kavereilla oli myös jossain vaiheessa kalju, vaan eipä ollut suurimmalla osalla pitkään, ei käynyt heidän pään muotoonsa. itselleni tuo vähätukkaisuus kävi vallan mainiosti, elämä oli ihanaa, linnut lauloivat ja pilluakin sai, ja niinpoispäin.

Kasvatin sitten tuossa toissatalvena pientä tukan poikasta. Oli muuten hieno reuhka. Jotkut naurut sain jälkeenpäin niistä harvoista kuvista joita tuolta ajalta on jäänyt tuhoamatta. mutta silloinkin, kai ne tytöt/naiset varmaan tykkäsivät, ei kukaan tullut valittamaan,enkä huomannut seuran määrässä oikein mitään muutosta. järkiintyneenä ajelin kuitenkin sen pehkon helvettiin kaljuni päältä jonkin ajan päästä, ja kas kummaa, ei silti oo naiset valittanu. Ja omasta mielestä näyttää hyvältä tässä päässä. Eikä oo tarvinnu ottaa tatuointeja, alkaa pitämään maastohousuja eikä leijonapaitaa. Ihan olen osannut olla tukaton ilmankin.

Eli the point was, että eikös sen hiustyylin tarkoitus oo ihan se että miellyttää itseään? Minä en oikeesti jaksa välittää baariin mennessäni että tykkääkö ne tädit siellä tästä mun pään yläpuolesta vai ei. Jos mielipide muodostetaan sen hiustyylin perusteella niin soromnoo vaan. Kyllä mun puolesta vaikka naisetkin saa olla kaljuja, ja se on vaan plussaa jos se näyttää mun silmään hyvältä.

PS. kyllä, mach3 on edelleen tutkitusti paras, ei tarvii koko päänahkaa rullata kerralla pois, saa kivuttoman, siistin ja nopean ajon. Ja laatuhan maksaa. Eipä paljon vois kuvitellakaan että ostaisi jotain bicin kertakäyttöteriä, on muuten niin epämiellyttävä ajokokemus että.

xale sanoi:
Porukkaa ärsyttää tuo sun ylimielinen teinixpeeloxtrendiasenne, joka paistaa joka postissa. kaiva se suosikki ja trendilehti sänkys alta ja kasva 5vuotta. katotaan sitte, ku säkin maksat jo ite omat puhelinlaskut, sekä omaat muitakin huolia, ku et millähän vaatteilla/hiustyylillä saa eniten pesää.... :arvi:

Jos noin paljon elämä vituttaa, niin menkää vaikka Neutraalille aukomaan. Hyvähän se on mulle käydä vittuilee. Olisit edes VÄHÄN ei-kynis ja harrastaisit täällä palstalla jotain muutakin kuin minulle aukomista. Sähän se olet aikuinen, omillaan asuva, katkera köyhä pälli, jonka ainut elämä on avautua jollakin 17-wee äijälle keskustelufoorumilla. GAL.
Ja niinkuin Weak jo sanoi, ei minun viestejä tartte lukea jos ei huvita. En minäkään ole koskaan vissiin edes teidän viestejä nähnyt ja hyvin olen tullut toimeen. Helppoahn se on seinäkukkasena täällä hyöriä.

Ps. Janne, soot mun idoli!! Sul on vissiin jo autokin, onhan Corolla ja supwuufferi??! Oot niiiin iso. Kumpa miekin voisin joskus olla 18... *huoh*

-Marchi- sanoi:
Jos noin paljon elämä vituttaa, niin menkää vaikka Neutraalille aukomaan. Hyvähän se on mulle käydä vittuilee. Olisit edes VÄHÄN ei-kynis ja harrastaisit täällä palstalla jotain muutakin kuin minulle aukomista. Sähän se olet aikuinen, omillaan asuva, katkera köyhä pälli, jonka ainut elämä on avautua jollakin 17-wee äijälle keskustelufoorumilla. GAL.
Ja niinkuin Weak jo sanoi, ei minun viestejä tartte lukea jos ei huvita. En minäkään ole koskaan vissiin edes teidän viestejä nähnyt ja hyvin olen tullut toimeen. Helppoahn se on seinäkukkasena täällä hyöriä.

Ps. Janne, soot mun idoli!! Sul on vissiin jo autokin, onhan Corolla ja supwuufferi??! Oot niiiin iso. Kumpa miekin voisin joskus olla 18... *huoh*

Näiden viestien tarkoitus on varmasti provosoida ja sitä kautta herättää "keskustelua", mutta eiköhän tämänsuuntainen teksti ole kuitenkin aika turhaa... tulee liikaa joku jippiitaimuuvastaavapaska mieleen. Enkä nyt puhu pelkästään marchista vaan muista (kuten itsestäni), jotka ovat tähän tyyliin enemmän tai vähemmän sortuneet.

-Marchi- sanoi:
En minäkään ole koskaan vissiin edes teidän viestejä nähnyt ja hyvin olen tullut toimeen. Helppoahn se on seinäkukkasena täällä hyöriä

Kysymyshän taisi lähinnä olla siitä, että herra voisi käyttää vähän sisälukutaitoa ennen kuin suoltaa vastauksiaan jokaiseen kysymykseen.

training_day sanoi:
Näiden viestien tarkoitus on varmasti provosoida ja sitä kautta herättää "keskustelua", mutta eiköhän tämänsuuntainen teksti ole kuitenkin aika turhaa...

En minä näitä sääntöjä keksi, minä vain yritän elää niiden mukaan. Pakkohan minun on itteäni täällä puolustaa, ei sitä kukaan näemmä puolestanikaan tee.
Te tuon loanheiton aloititte, laittakaa pm:ää jos on asiaa, ei tartte näitä threadejä mennä pilaamaan.

Jos noin paljon elämä vituttaa, niin menkää vaikka Neutraalille aukomaan.
Mitä neutraali on tehny? Lopetetaampa nyt tämä. sulla on teiniangsti nyt pahasti kohollaan.....the end....

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom