Pitää kyllä tälleen kaljuna ottaa kantaa tähänkin keskusteluun, kun tuntuu olevan joillakin aikas jyrkät mielipiteet tuohon vähätukkaisuuteen.
Ite olen ollut kalju noin öbaut kohta neljä vuotta, ihan luonnollisista syistä, tukka alkoi karisemaan siinä 16-17 vuotiaana, eli aloin kaljuuntua ihan pirun aikaisin. Enkä siis tarkoita että se pehko vaan hävisi jonnekin, se vaan alkoi harventua. Päätin siis että vitu, nyt lähtee. Noh, monilla kavereilla oli myös jossain vaiheessa kalju, vaan eipä ollut suurimmalla osalla pitkään, ei käynyt heidän pään muotoonsa. itselleni tuo vähätukkaisuus kävi vallan mainiosti, elämä oli ihanaa, linnut lauloivat ja pilluakin sai, ja niinpoispäin.
Kasvatin sitten tuossa toissatalvena pientä tukan poikasta. Oli muuten hieno reuhka. Jotkut naurut sain jälkeenpäin niistä harvoista kuvista joita tuolta ajalta on jäänyt tuhoamatta. mutta silloinkin, kai ne tytöt/naiset varmaan tykkäsivät, ei kukaan tullut valittamaan,enkä huomannut seuran määrässä oikein mitään muutosta. järkiintyneenä ajelin kuitenkin sen pehkon helvettiin kaljuni päältä jonkin ajan päästä, ja kas kummaa, ei silti oo naiset valittanu. Ja omasta mielestä näyttää hyvältä tässä päässä. Eikä oo tarvinnu ottaa tatuointeja, alkaa pitämään maastohousuja eikä leijonapaitaa. Ihan olen osannut olla tukaton ilmankin.
Eli the point was, että eikös sen hiustyylin tarkoitus oo ihan se että miellyttää itseään? Minä en oikeesti jaksa välittää baariin mennessäni että tykkääkö ne tädit siellä tästä mun pään yläpuolesta vai ei. Jos mielipide muodostetaan sen hiustyylin perusteella niin soromnoo vaan. Kyllä mun puolesta vaikka naisetkin saa olla kaljuja, ja se on vaan plussaa jos se näyttää mun silmään hyvältä.
PS. kyllä, mach3 on edelleen tutkitusti paras, ei tarvii koko päänahkaa rullata kerralla pois, saa kivuttoman, siistin ja nopean ajon. Ja laatuhan maksaa. Eipä paljon vois kuvitellakaan että ostaisi jotain bicin kertakäyttöteriä, on muuten niin epämiellyttävä ajokokemus että.