Novedex xt

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja bodom2
  • Aloitettu Aloitettu
Mä olen syönyt novadexiä neljä päivässä nyt sen aikaa, että olisko purkista yksi annos jäljellä. Ei mitää vaikutusta mihinkään. Olen hieman eri aikoina päivää sitä ottanut ja toisinaan myös yötä vasten, mutta kuten sanoin, ei vaiktutusta. Muut lisäravinteet, joita samaan aikaan käyttänyt: kreatiini, protskut, hiilarit, glutamiini, l-arginiini, vitamiinit

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mulla alkaa olemaan satsi lopuillaan, onneksi. Tuntuu ihan toimivalta tavaralta, tulokset noussu mut paha sanoa etteikö olis noussu ilman. Tuntuu että pistää aineenvaihduntaa hieman liiankin aktiiviseksi, joka ehkä häirinnyt nukkumista. Pari kertaa olen ehkä havainnut pientä kolotusta nivelissä ja annostus on ollut sitä 2/päivä, nyt loppuun otan 1/päivä.
Paino on pudonnut ehkä vähän liikaakin, eli mun mielestä ihan kelpo tuote dietille. Aion varmasti kokeilla joskus uudestaan dietillä, ellei sitten tämä tuote katoa kaupoista niinku jotku on uumoillu.

Onko aamuheijaria tullu kylään? Itellä kun käy samanlailla yöllä.. että herää ja tuntuu että vois juosta vaikka maratonin eikä saa unta, autaa vain yksi asia ;)
Olin niin väsynyt noina öinä, ettei ois tullu mieleenkään se yksi asia. Aamuheijarit tulee kylään ilman novedexiakin.

Nyt on uni tullut taas normaalisti tai oikeastaan paremmin kuin normaalisti. Oon ollu tonnin kalorivajeella 4 päivää ja peilikuva on muuttunut yllättävän nopeasti.

No voiko tätä novedexia käyttää miedon kuurin jälkeisenä palauttavana,onko kukaan kokeillut,entä vaatiiko muuta kyytipojaksi..?

Tarvinne nyt mainita omat kokemukset kun niin paljon tuotetta haukuttu. Itse olen tosiaan nyt 3 viikkoa käyttänyt 2 tabua / päivä. Jouluviikon tosin tuli tauko.
Olen ollut toistaiseksi erittäin tyytyväinen. Ei nivelkipuja tms. En tiedä johtuuko tuosta vai jostain muusta, mutta mielialani on ollut todella korkealla koko ajan. Seksihalut eivät ole ainakaan vähentyneet. Sekä ekana aamuna aloituksesta että tauon jälkeen halut olivat todella kovat ja tämä vaikutti myös uniin, mutta kolmas päivä homma rauhoittui. Parasta on kuitenkin että mieliala on ollut todella korkealla ja se on auttanut niin töissä kuin salilla. Tulokset tuntuvat olevan salillakin nousussa. Maksimit mittaan vasta parin viikon kuluttua uudestaan, mutta lupaavalta tuntuu.

Aiemmin en tämän laatuisia kamoja ole käyttänyt, joten vertailukohta puuttuu. Vaikka olen tyytyväinen, niin itselleni kyseessä kokeilu jota ei tarkoitus uusia. Minulle on tärkeämpää treeni itse kuin tulosten nousu.

Voisikohan nolvadexia ja novedexia käyttää yhdessä palautteluun,molemmathan on antiestroja mutta nolvadexilla lisänä että sen pitäisi nostaa testo tasoja mitä käsittääkseni nolva ei tee,ja toisaalta rohkeneeko pelkällä novedexilla palautella,jos se ei kuitenkaan laske estro tasoja niin hyvin kuin mainospuheissa luvataan,niin kyllä sitten vituttaa,ei pitäisi liian sokeasti luottaa noihin tuotteisiin..

Voisikohan nolvadexia ja novedexia käyttää yhdessä palautteluun,molemmathan on antiestroja mutta nolvadexilla lisänä että sen pitäisi nostaa testo tasoja mitä käsittääkseni nolva ei tee,ja toisaalta rohkeneeko pelkällä novedexilla palautella,jos se ei kuitenkaan laske estro tasoja niin hyvin kuin mainospuheissa luvataan,niin kyllä sitten vituttaa,ei pitäisi liian sokeasti luottaa noihin tuotteisiin..
Käsittääkseni novedexin testoa tuottava vaikutus on myös nolvassa, eli oma estrogeenin tuotanto loppuu jolloinka keho tuottaa ns. ''sivuvaikutuksena'' normaalia enemmän testoa. Eli en usko että hyötyisi välttämättä mitään tuosta novedexistä nolvan lisäksi. ps. olen natu joten älä täysin luota mun sanaan ;)

Tilasinpas purkin kokeiluks samalla kun palkkarin tilasin... En yhtään usko että tuosta mitään hyötyä on, mutta eipä se paljoa maksanut.

Mitäs mieltä olette nyt kun ko. tuote on suomen laissa kielletty ja siis luokitellaan lääkeaineeksi, niin voiko aineen käyttäjät enää pitää itseään naturaaleina?
Siis ihan turha kysymys, mutta mielenkiinnosta vaan, että mitä mieltä porukka on. ja perustelut olisi suotavia.
ja mietittyttää myös noi gasparin mainostajat kun siellä onclassic-tyyppejä, jotka kertoo vetävänsä novedexia ja halodgel (en muista miten kirjoitetaa) tuotteita juuri ennen kisaa.
Ei vissiin sit näy testeissä noi.

No kyllähän nuo periaatteessa ihan douppia on, eikös tuo ATD ole boldenonin esiastetta? Kyllä näkyy testeissä ja pitkään.. Se onkin sitten oma lukunsa että mieltävätkö käyttäjät itse itsensä naturaaleiksi vai roinaajiksi..

Mainoksiin ei kannata välttämättä uskoa, kyllähän vähän joka merkillä on joku lihaksikas körmy mainostamassa ihan perusravinteitakin, mutta ei niitä lihaksia kuitenkaan pelkästään niillä ole hankittu.

Mitäs mieltä olette nyt kun ko. tuote on suomen laissa kielletty ja siis luokitellaan lääkeaineeksi, niin voiko aineen käyttäjät enää pitää itseään naturaaleina?
Siis ihan turha kysymys, mutta mielenkiinnosta vaan, että mitä mieltä porukka on. ja perustelut olisi suotavia.
ja mietittyttää myös noi gasparin mainostajat kun siellä onclassic-tyyppejä, jotka kertoo vetävänsä novedexia ja halodgel (en muista miten kirjoitetaa) tuotteita juuri ennen kisaa.
Ei vissiin sit näy testeissä noi.

Missä on kielletty? ja koska? Laita linkkiä.

Sehän on sitten toimivaa kamaa, jos se kerran kielletään. Pitääpä tilata varastoon vieläkun voi:puntti:

no sanotaan, että lähdesuojaan viitaten en paljasta lähteitä. Mutta faktaa on ja se että suomen markkinoilta vielä löytyy ko. tuotetta, on firmojen riskinottoa.
Itekin yhden purnukan vetäneenä olen hölmistynyt. En kyllä miellä ainetta dopingiksi, koska pitoisuudet on hirmu pieniä ja tuotteesta saatava teho oli ainakin itellä suht minimaalista.
Muttamutta täytyypä olla jatkossa valppaampi ja miettiä mitä sieltä lisäravinne kaupasta napataan. Meinaan, että jos doupataan ni sitten doupataan vittu kunnolla ja jos ollaan natuja niin ollaa 100% natuja.

Tälläista tupsahti sähköpostiini tänään..

anuary 19, 2010

To Our Valued Customers:

MuscleMaster.com, Inc. is voluntarily recalling all lots and expiration
dates of certain bodybuilding products sold between June 1, 2009
and November 30, 2009. According to our records you purchased
recalled product(s) at DiscountAnabolics.com. Please read this notice carefully.
It is very important that you comply with this recall.

Product Name
Gaspari Novedex XT 60 Caps

FDA informed MuscleMaster.com, Inc. that it believes that the Recalled
Products contain ingredients that are steroids. Specifically, FDA advised
MuscleMaster.com, Inc. of its concern that the Recalled Products may
contain one or more of the following ingredients that are currently classified,
or the FDA believes should be classified, as steroids: "Superdrol,"
"Madol," "Tren," "Androstenedione," and/or "Turinabol." While
MuscleMaster.com, Inc. cannot independently confirm the FDA's concerns,
that any one or more of the Recalled Products in fact contain these
ingredients, MuscleMaster.com, Inc. is undertaking this voluntary recall
out of an abundance of caution and in deference to FDA’s stated concerns.

FDA informed MuscleMaster.com, Inc. that acute liver injury is known to be
a possible harmful effect of using steroid-containing products. In addition, the
agency states that steroids may cause other serious long-term adverse health
consequences in men, women, and children. These include shrinkage of the
testes and male infertility, masculinization of women, breast enlargement in
males, short stature in children, a higher predilection to misuse other drugs and
alcohol, adverse effects on blood lipid levels, and increased risk of heart attack,
stroke, and death.

anuary 19, 2010

To Our Valued Customers:

MuscleMaster.com, Inc. is voluntarily recalling all lots and expiration
dates of certain bodybuilding products sold between June 1, 2009
and November 30, 2009. According to our records you purchased
recalled product(s) at DiscountAnabolics.com. Please read this notice carefully.
It is very important that you comply with this recall.

Product Name
Gaspari Novedex XT 60 Caps

FDA informed MuscleMaster.com, Inc. that it believes that the Recalled
Products contain ingredients that are steroids. Specifically, FDA advised
MuscleMaster.com, Inc. of its concern that the Recalled Products may
contain one or more of the following ingredients that are currently classified,
or the FDA believes should be classified, as steroids: "Superdrol,"
"Madol," "Tren," "Androstenedione," and/or "Turinabol." While
MuscleMaster.com, Inc. cannot independently confirm the FDA's concerns,
that any one or more of the Recalled Products in fact contain these
ingredients, MuscleMaster.com, Inc. is undertaking this voluntary recall
out of an abundance of caution and in deference to FDA’s stated concerns.

FDA informed MuscleMaster.com, Inc. that acute liver injury is known to be
a possible harmful effect of using steroid-containing products. In addition, the
agency states that steroids may cause other serious long-term adverse health
consequences in men, women, and children. These include shrinkage of the
testes and male infertility, masculinization of women, breast enlargement in
males, short stature in children, a higher predilection to misuse other drugs and
alcohol, adverse effects on blood lipid levels, and increased risk of heart attack,
stroke, and death.

Sen verran toi enkku heikko et en ihan täysin tuota ymmärrä. Viittiskö joku suomentaa tuota :david:

Pähkinänkuoressa: Yhdysvaltain elintarvike- ja lääkevirasto epäilee että tuote voi sisältää ainesosia jotka luokitellaan steroideiksi mutta varmuutta asiasta ei vielä ole. Lopussa sitten steroidien haittavaikutukset.

Eli luonnollisesti tuotetta ei suositella :D

Olen lukenut netistä paljon eri ihmisten kokemuksia kyseisestä aineesta , ja aika positiivisia ovat olleet.
Novedex xt vissiin oikealla ruokavaliolla auttaa nostamaan hieman massaa, sekä polttaa kehosta rasvaa.

Mietin tässä, että voisiko siitä olla hyötyä ns. miestissien hävittämiseen? kyseessä siis ei rintarauhaskudosta, eli ei varsinaiset gynot vaan vatsaan nähden enemmän rasvaa rinnoissa sekä pullottavat nännit. (lääkäri sanoi ettei kyseessä ole mitään vakavaa)

Jos aine "tiukentaa" kehoa, voisi siitä olla apua mahdollisesti tähän ikävään ulkonäköhaittaan?

Mua ei kyllä napostele enää tämä novedex mikäli haittavaikutukset on jotain tyyliin estrogeenin reboundi. Eikä myöskään se jos se sisältää jotain varsinaisia hormoneja. Täytyy kyllä sanoa etten itse varsinaisesti tiennyt mitä ostin. Myyjä tietenkin sanoi mulle että ei ole mitään haittavaikutuksia... Itse olen tosin ottanut vain yhden kapselin päivässä viikon ajan jonka jälkeen viikon tauko, jospa olisin säästynyt haittavaikutuksilta. Semmonen pointti että sekä hyötyjä ja haittavaikutuksia voi olla vaikea huomata mutta kehossa voi tapahtua oikeesti ja paljon. Jonkin verran olen kiinnostunut lisäravinteiden ns. harmaasta alueesta mutta tämä novedex kuulostaa jo menevän yli.

"Hei olemme natuja emmekä käytä mitään.. eiku?"

Jokaisella toimii eri tavalla, jos alat käyttämään niin käytä ohjeiden mukaan. Jenkkifoorumeilta ku on tsiigaillu nuita estrogeeni reboundeja niin on käynyt ilmi että jotku ovat popsineet pillereitä jopa 4-5 päivässä, miten sattuu. Jos tuntuu että itsetunto ja kunnia lähtee ku rupeet "roinaamaan" novedexeillä ni nakkaa roskiin vaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom