Novedex xt

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja bodom2
  • Aloitettu Aloitettu
Juu no vähän siltä tuntuu että roskiin nuo päätyy :) eilen piti alottaa mutta jäipä korkki avaamatta kun tunnin pari googletin.. Kiinnostais tietää hyöty/haittasuhteista vähän enemmän.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ite en pysty kertomaan mitään varmoja kokemuksia, koska olin poikkeuksellisen kovalla dietillä syödessäni novedexia. Kunto kiristyi huomattavasti parissa viikossa ja iho näytti kireemmältä kuin koskaan, vaikka mielestäni olen ollut matalemmissakin rasvoissa. Saattaa olla plaseboakin, mutta tuntu, että rasvaa lähti normaalia enemmän rinnan alueelta, mitä olin toivonutkin.

Söin 1. viikon 1/d, 2. vkon 2/d ja sitten 2 vko ½/d. En tiedä oliko tosta "pehmeästä laskusta" mitään hyötyä, mutta en havainnu reboundeja. Muuta haittaa en huomannut kuin, että alussa ei saanut juurikaan nukuttua.

Juu no vähän siltä tuntuu että roskiin nuo päätyy :) eilen piti alottaa mutta jäipä korkki avaamatta kun tunnin pari googletin.. Kiinnostais tietää hyöty/haittasuhteista vähän enemmän.

elä roskiin heitä,voin ostaa pois. itse en kyllä käyttäs muussa kuin palauttelussa tai jos gynoa pukkaa.

Mites kun erään fitnessvalmisteita myyvän tukun sivuilla (kun ei kerta saa mainostaa) olisi tätä myynnissä ja tavara tulee Ruotsista, niin tuleeko nyt tullin kanssa mitään ongelmia vaiko ei? Ajattelin josko seuraavan tilauksen mukaan lähtisi purkki tätä testaukseen.

Tuskin tulee itellä ei ainakaan tullu. Turhaa muutenkin jengi mun mielestä vertailee tota roipan kanssa. Onhan toi kumminkin iha eriasia ku kunnon horkat. Ite käytin viikon ajan ja paino pysy samassa voimatasoissa huomas pientä eroa, mutta ei mitää kunnon eroa. Frendin mielestä en oo enää natu, vaikka 3v punttia kolistellu ja joskus pari kk sitten tota viikon koitin niin lihathan on luonnollisesti nyt roinalihaa...

Muutaman viikon käytin ja kyllä se kropassa näkyi ihan selkeesti positiivisesti,mutta kun silmät rupes kuivuun päähän niin piti pienentää annosta yhteen,sitten ihmeellinen ahdistus rinnassa, samaten mielialat ihan vitulla,masennus tai jotain. Treenit maistui kyllä.

Veikkaan että nämä jotka kehuu eivätkä saa sivareita on niitä tyyppejä joilla on sitä estrogeeniä luonnostaan vähän liiankin kanssa, itselläni toi kama meni ihan muniin asti noinkin pienellä annoksella ja negatiivisessa mielessä.

ite vedin yhen purkillisen, tai en syöny ees ihan loppuun kun ei ollu mitään vaikutusta ni heitin loput roskiin. ei toiminu mulla mitenkään...

Ite en pysty kertomaan mitään varmoja kokemuksia, koska olin poikkeuksellisen kovalla dietillä syödessäni novedexia. Kunto kiristyi huomattavasti parissa viikossa ja iho näytti kireemmältä kuin koskaan, vaikka mielestäni olen ollut matalemmissakin rasvoissa. Saattaa olla plaseboakin, mutta tuntu, että rasvaa lähti normaalia enemmän rinnan alueelta, mitä olin toivonutkin.

Söin 1. viikon 1/d, 2. vkon 2/d ja sitten 2 vko ½/d. En tiedä oliko tosta "pehmeästä laskusta" mitään hyötyä, mutta en havainnu reboundeja. Muuta haittaa en huomannut kuin, että alussa ei saanut juurikaan nukuttua.

Perhana, jos noin toimii niin kyseinen aine on juuri se mitä etsin. Juuri haluaisinkin rinnan alueelta polttaa rasvaa, sillä rintani pullottavat häiritsevästi.

Mitä tulee sivuvaikutuksiin, jossain puhuttiin hiustenlähdöstä. Voisiko joku biologiasta/hormooneista tietävä valaista minua siitä, että onkohan mahdollinen hiustenlähtö pysyvää vai väliaikaista?
Ja lisäksi, kuiviin silmiin voisi tepsiä jonkunlaiset silmätipat tjs?

Aika monessa tapauksessa hiusten lähtö on väliaikaista, esimerkiksi raskaana olevilla naisilla voi ilmetä hiustenlähtöä ja myös dieetti ja stressikin vaikuttaa. Tietenkin jos on "taipumusta" hiusten lähtöön esimerkiksi geeneissä ni sitten se saattaa turkki lähtä kokonaan. Kannattaa muistaa että jokaisella eri jutut toimii eri tavalla, ja kokeilemalla siitä selviää että miten oma keho reagoi.

se että miks joku edes haluaa syödä mitään missä on riskinä hiustenlähtö on ihan mun ymmärryksen ulkopuolella.

Itse koitin tuota kyseistä ainetta 2kpl/pv ja viikon käytön jälkeen nukutti koko ajan enemmän ja enemmän. Iltaisin ja aamuisin sellanen kuumehorkka tila päällä ja pakki ihan sekaisin. Nyt viikon verran käytöstä(lopettamisesta) niin alkaa olo pikkuhiljaa paranemaan. Tosin sen huomasin mikä oli mukavaa niin kireemmäksi todellakin tuli vatsan kohdasta. Nyt on yks täys purkki ja toinen josta on otettu viikonverran ylimääräisenä ja itse en kyseistä tavaraa enää ota.

Alotan kohta dieetin niin tilasin yhden purnukan rasvan polton tueksi. Kattellaa miten toimii, jos toimii. Suvussa (myös isällä) kyllä aikaista kaljuuntumista löytyy, mutta kuontalo on muutenkin melkein kalju niin mikäpäs siinä.

mikähän noilla vaikuttavilla aineilla on puoliintumis aika ? pystyis tota rebound ilmiötä tasottaa ottaa tyyliin

3kps 1-4 wk
2kps 5 wk
1kps 6 wk
ja 1kps od 7 wk

vähän varauksella suhtaudun mutta pakko se on kokeilla kun täällä yksi jos toinenkin ihan kilpaileva henkilö on antanut positiivista palautetta ja oma kohtaista kokemusta. kreatiini keraa nestettä, niveliin jossain määrin ? who knows.. kannattaa testata

Omat kokemukset tuotteesta, käytin 2kpl/pv:

+ selvä kiristyminen
+ voimatasojen nousu vähähiilihydraattisella dieetillä
- pientä nivelsärkyä alkuun, Universalin Animal Flexillä lähti kolotukset
- parin viikon käytön jälkeen energiatasot laski selkeästi ja väsytti jatkuvasti
- ei juurikaan tehnyt pesää mieli

Hiustenlähtöä ei ollut, päinvastoin, lettiä oli kuurin jälkeen niin, että sopisi Leningrad Cowboysiin. Ei vaikuttanut uneen negatiivisesti. Kun noita tutkimuksia tuotteesta lukee, niin lähes kaikissa mainitaan, että nestettä poistuu, mutta lihaskasvua ei tapahdu. Saman allekirjoitan itsekin, kireämpänä näyttää ehkä isommalta, mutta lihaskasvua en omalla kohdalla havainnut. Pääseehän tällä siis rantakuntoon vähän nopeammin kun pelkällä perusdieetillä, mutta hyödyt ei kuittaa haittoja. Jos joutuu nivelsärkyä korjailemaan muilla lisäravinteilla ja hereillä pysyäkseen tempomaan kofeiinia urakalla, niin en kyllä näe järkeä käyttää nappeja jotka vaatii 2-3:n muun lisäravinteen käyttöä kuitatakseen haitat. En siis käytä toista kertaa. Ja kun nyt ketjua selaili, niin pakko kommentoida, että kannattaako tätä kaappiin ostaa seisomaan ja sen jälkeen alkaa miettimään, että uskallanko käyttää/enkö uskalla käyttää/heitänkö roskiin/onko tää roinaamista/äiti tuu pyyhkimään...

...
- parin viikon käytön jälkeen energiatasot laski selkeästi ja väsytti jatkuvasti
- ei juurikaan tehnyt pesää mieli
...

Molemmat merkkejä matalista testotasoista.. Näköjään ollu aikapaljon erilaisia vaikutuksia kyseisellä aineella eri käyttäjillä.. Tiedä sitten onko kaikki sisältäneet sitä samaa tavaraa vai mikä, tosin niin on ollu eroa annoksillakin..

Käytin novedexia pari viikkoa.
Eka viikko:
+voimatasot nousi huomattavasti
+Kroppa kiristy
-Silmät tuntu kuivilta parin ekan päivän aikana
-Tolkuton hikoilu
Toinen viikko:
-Tolkuton hikoilu
-Treenin jälkeen lievä heikotus, johtu luultavasti tosta törkeestä hikoilusta. Hiki virtas ku maratoonarilla vaikka olis vasta lämmitelly.
-Väsymys

Lopetin käytön parin viikon jälkeen kun tuntu ettei aine anna enään mitään positiivista. Pakko kyllä sanoo etten voi suositella novedexia. Enkä aio ostaa toista purkkia. Saattaa olla hyvä aine esim. lieviin gynoihin mutta tohon "testobuustaamiseen" täysin turha.

Jos kerran kroppa kiristyy jo 1-2 viikon aikana, niin eihän tätä sitten tarvii edes käyttää pidempiä aikoja. Voi jaksottaa käytön tasaisesti vuoden ajalle. Kaks purkkia on kaapissa, tosin vielä en ole ajatellut avata.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom