Novedex xt

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja bodom2
  • Aloitettu Aloitettu
Nivelkipuihin on kyllä muuten joitaki tuotteita, jos kukkaro kestää niin kannattaa kokeilla.. Ja ainakin minun kohdallani kreatiini teki kyykkäämisen mahdolliseksi, keräs kai niveliinkin nestettä, aikaisemmin oli aika vitulliset kivut polvissa ku vähänkin koukisti jalkaa mutta kreatiinin käyttö helpotti tuota huomattavasti..
Ai siis tän kanssa pinottuna vai muutenkin? Mites toi msm jauhe jos sitä söis, auttaakohan mitään. Kokeiltava jos nyt novedexiä testaa itekin..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei, siis muuten, tätä Novedexia en ole edes kokeillut vaikka löytyis multa yks purkki, päiväystä on kuitenki vuoteen 2012 asti niin säästelen tuota..

Ei, siis muuten, tätä Novedexia en ole edes kokeillut vaikka löytyis multa yks purkki, päiväystä on kuitenki vuoteen 2012 asti niin säästelen tuota..

Jahas :>

No melkein jos muutenkin ottaa nivelilille niin ottanee varmaan vielä enemmän tällä muonalla, joten hyväkin säästellä ja ostella jotain niveliä tukevaa ravinnetta kaveriksi. :david:

Jep, ei mulla muuten nivelet ole vaivannut mutta sillon ennen ku treenasin ja treenin alussa vaivas mutta ei enää..

Mitä nyt googlettelin niin Liquigelsissäkin näkyisi olevan DHEAa, ja eikö sekin ainakin ole kiellettyjen aineiden listalla?

Kansainvälisen Halodrol Liquidgel -version resepti on eri kuin US-version, ja se ei sisällä DHEA:ta. Se kannattaa pitää mielessä.

Kaksi kapselia päivässä on liikaa, uskokaa hyvällä tai pahalla.Toisekseen se on turhaa koska tutkimuksien mukaan yhdellä päästään samaan tulokseen,eli annoksen kasvattaminen lisää ainoastaan sivareita. Itse ottaisin yhden joka toinen päivä.
Antiestroissa enempi ei ole parempi!

Kaksi kapselia päivässä on liikaa, uskokaa hyvällä tai pahalla.Toisekseen se on turhaa koska tutkimuksien mukaan yhdellä päästään samaan tulokseen,eli annoksen kasvattaminen lisää ainoastaan sivareita. Itse ottaisin yhden joka toinen päivä.
Antiestroissa enempi ei ole parempi!
Mä sanoisin että pari ekaa viikkoa tota kannattaa ottaa se 2 kpltta pvässä, sen jälkeen voi kevyesti vähentää siihen 1 kpl/pvä. Antiestroissa juu ei ole mitään hyötyä vetää enempi, omalla keholla se on tullut testattua. Ja muistutukseksi, vaikka noita mainostetaan testoboostereiksi, niin sitä eivät ole vaan tosiaankin antiestroja joiden kanssa pelleily on useimmille aivan turhaa.

Mie oon ottanu yhen per päivä ja yhen viikon jonka jälkeen viikon tauko. Välillä pelkästään treenipäivinä parikin viikkoa putkeen. Selvää kehitystä on tullut mutta paha sanoa johtuuko novedexista mutta kummasti sen jälkeen alkanut kulkee treenit. Ainut haittapuoli jonka oon huomannu että vaikuttais mielialoihin.

Nyt reilu viikko käytetty 2kpl/ päivä. Mahdollisia vaikutuksia: Palautuminen on ehkäpä ollut nopeampaa ja voimat/jaksaminen selvästi parantunut vaikka dietillä ollaan. Mulle ei onneks oo mitään nivelkipuja tullut. Kait vois vaihtaa ton annostuksen tuohon 1kapseliin per päivä, jos kerran sekin riittää.

Ja muistutukseksi, vaikka noita mainostetaan testoboostereiksi, niin sitä eivät ole vaan tosiaankin antiestroja joiden kanssa pelleily on useimmille aivan turhaa.

Mihin perustuu tämä väittämäsi toteamus?? Kyseinen tuotehan on aromataasi inhibiittori, joka laskee estrogeenitasoja ja "sivuvaikutuksena" nostaa testotasoja.

Täyttä paskaa tämä Novedex XT, söin jonkin aikaa kuurin jälkeen kolmisen viikkoa annoksella 2 päivässä, vei _kokonaan_ nesteet kropasta ja sitä kautta voimat. Ei kyllä auttanut yhtään pitämään voimia, päinvastoin, tuntui paremmin pysyvän voimatasot ennenkuin koski tähän sontaan. Kyllähän tämä jollekin kisadieetille juuri ennen skabaa voi sopia en kyllä oikein muuta käyttöä keksi, ehkä pitäisi popsia sitten se max 1 kapseli / pv..

Mihin perustuu tämä väittämäsi toteamus?? Kyseinen tuotehan on aromataasi inhibiittori, joka laskee estrogeenitasoja ja "sivuvaikutuksena" nostaa testotasoja.
Perustuu siihen että mihin tollaset aineet on tehty ja kuten itsekin toteat :

Aromatase inhibitors (AI) are a class of drugs used in the treatment of breast cancer and ovarian cancer in postmenopausal women.
Some cancers require estrogen to grow. Aromatase is an enzyme that synthesizes estrogen. Aromatase inhibitors block the synthesis of estrogen. This lowers the estrogen level, and slows the growth of cancers.

Se sivuvaikutusko on sitä testoboostaamista ? Myisikö toi aine yhtä hyvin jos purkissa lukisi sen oikea käyttötarkoitus ?

Ite ajattelin ihan huvikseen testata ensimmäistä kertaa jotain erikoisempaa tuotetta, joten tuli tilattua purkillinen tätä.

Kokeilun ajankohta on pikanen 2 viikon välidietti ennen joulua. Kokeilen syyä ekan viikon 2 kpl/pv, tokan 1 kpl/pv ja dietin jälkeen pari viikkoa 1 joka toinen päivä.

Onko muille aiheuttanut pääkipua ja aivan tajutonta väsymystä vaikka nukkuis 10tuntii yössä, vai olenko ainoa?:jahas:

No todennäköisesti toimii, koska se on lääkeaine, eikä mistää heikoimmasta päästä :rolleyes:

Pakko kommentoida tätä kyseistä ainetta..

TOIMII. Tai kysessä todella voimakas placebo vaikutus. ;D

Mitä se sit tekee?

Pari viikkoa mennyt nyt pari kappaletta päivässä. Nivelet on selvästi kuivemmat, mutta mitään kipuja ei ole harjoituksissa esiintynyt.

Se onkin varmaan ainoa negatiivinen asia joka käytön aikana on tullut esiin tosin vielä on toiset 2vko jäljellä. Positiivista on se, että voimatasot on selvästi nousussa ja painokin taitaa olla noussut reilun kilon.

Minulla myös pari viikkoa nyt ollut testissä 2kpl per päivä. Mitään erikoista muutosta en ole huomannut, paitsi finnejä on ruvennut tulemaan naamaan ja selkään. (normaalisti finnejä tulee todella harvoin) Ehkä vähän normaalia tiukempi olo.

Suositut

Back
Ylös Bottom