Novedex xt

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja bodom2
  • Aloitettu Aloitettu
Jos kerran kroppa kiristyy jo 1-2 viikon aikana, niin eihän tätä sitten tarvii edes käyttää pidempiä aikoja. Voi jaksottaa käytön tasaisesti vuoden ajalle. Kaks purkkia on kaapissa, tosin vielä en ole ajatellut avata.

No joo. Eihän sen vaikutuksia tiedä ennen kun on testannut. Tuntuu vaikuttavan monella tapaa eri ihmisiin. Itellä tuntu noi hyödyt olevan haittoja vähäisemmät. Enkä tolla aineella todellakaan kiristynyt parin viikon aikana mihinkään kisamittoihin:) Mutta ite en ainakaan suosittele ainetta koska noi tyypit on ollu harvassa jolla tää todella toimii ilman pahempia sivareita.

Edit. Eli jos nyt ei päkki näy, ei se näy parin viikon käytön jälkeenkään. Päkin muoto tosin alko näkymään.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Juu en tätä mikskään ihmeaineeks luulekkaan. Mutta ajatuksena vois tosiaan olla ajoittainen, parin viikon käyttöjakso esim. kahden kuukauden välein tms. Jos piristää treeniä, niin tulishan siinä aina vähän vaihtelua arkeen.

Eihän noissa "sivuvaikutuksissa" mitään ihmeellistä ole?? Novedexin vaikutuksesta elimistöstä poistuu nestettä.
...siitä johtuu nivelkivut (nivelten kuivuminen)
...siitä johtuu silmien kuivuminen
...siitä johtuu hikoilu (neste poistuu)
...siitä johtuu väsymys/heikotus (nestevajaus)
Ja "kiristyminen" on sitä kun nestettä poistuu ihon ja lihaksen välistä. Eli kyseessä on elimistön kuivuminen, ei rasvan palaminen.

Mutta eikös tuolla ole rasvaakin polttava vaikutus? Marginaalinen mutta silti.

Maanantaina aletaa popsimaan. Sitten näkee miten toimii.

kyllähän toi ainakin rasvojen varastoitumiseen vaikuttaan, kun eikös se estrogeeni sido rasvaa?Ja toihan on estroblokkeri jota myydään testoboosterina. Tosta rasvan palamisesta en sit tiedä.

Eihän noissa "sivuvaikutuksissa" mitään ihmeellistä ole?? Novedexin vaikutuksesta elimistöstä poistuu nestettä.
...siitä johtuu nivelkivut (nivelten kuivuminen)
...siitä johtuu silmien kuivuminen
...siitä johtuu hikoilu (neste poistuu)
...siitä johtuu väsymys/heikotus (nestevajaus)
Ja "kiristyminen" on sitä kun nestettä poistuu ihon ja lihaksen välistä. Eli kyseessä on elimistön kuivuminen, ei rasvan palaminen.

Hyvin alhainen testosteronipitoisuus voi johtaa muun muassa hikoiluun tai paleluun, väsymykseen, ärtymykseen, heikentyneeseen sukupuoliviettiin, ihon kuivumiseen, lihasvoiman heikkenemiseen, karvoituksenkasvun vähenemiseen ja luiden ohenemiseen.

.

Lähti tuota novedexia nyt 2 purkkia tulemaan, kertokaas muutkin tuloksia tuotteesta, kerron itse tänne ensimmäisen purkin jälkeen hyödyt ja mahd. haitat :)

Lähti tuota novedexia nyt 2 purkkia tulemaan, kertokaas muutkin tuloksia tuotteesta, kerron itse tänne ensimmäisen purkin jälkeen hyödyt ja mahd. haitat :)

Jos olet vasta 18, niin suosittelen harkitsemaan käyttöä uudemman kerran. Itekkin otin selvää tuotteesta ja mahollisista haittavaikutuksista vasta kun olin tilannut tuotteen (olen siis 17). Nyt purkki lojuu turhan panttina kaapissa :(.

Tänään lähtee ensimmäiset pillerit naamaan. Ikää on 20. IMO ihan turvallisesti voi vetää tämän ikäisenä purkin kunhan annostus on 1-2 kpl/päivässä. Itse otan muutaman ensimmäisen päivän vain yhden pillerin ja nostan hieman myöhemmin kahteen. Noin näkee tuleeko mitään pahempia sivareita ja voi lopettaa hyvissä ajoin.
Kreatiinia ja jotain luontaistuotetta nivelille vedän "kuurin" ajan ettei kuivattaisi niveliä niin pahasti.

Jos monta purkkia alkaa vetään tämän ikäisenä niin silloin saattaa sekottaa omaa tuotantoa jnejne. Siksi tämä onkin ensimmäinen ja viimeinen "kuuri".

Kyllähän porukka vetää/vetänyt 18-20 vuotiaana oikeita kunnon steroidejakin..

Lue tämä threadi kokonaan, varmaan avaa vähän asioita. En kyllä tuon ikäisenä lähtis kokeilemaan tätä muutenkaan.

Tässä jotain vaikutuksista:
Pakkotoistolla on tosiaan ollut merkillinen tendenssi tyrmätä suoralta kädeltä kaikki tämäntyyppiset supplementit. Hiukan avoimmuutta tähän "heraa ja maltoa, muu on turhaa" -asenteeseen toivoisin.

Itse valmisteesta: Kyseessähän on tosiaan ATD-pohjainen aromataasi inhibiittori, jonka ensisijainen vaikutus on vähentää estrogeenin pitoisuuksia elimistössä. Tuo testosteronin lisääntyminen on ikäänkuin "sivuvaikutus", koska ATD toimii androgeeni-reseptorien blokkerina selektiivisesti hypotalamuksessa. Tämän vuoksi keho luulee että testosteroni on vähissä ja alkaa tuottamaan sitä lisää.

Negatiivisia puolia ATD:lla ovat mm. IGF1:n ja GH:n lasku (ei hyvä standalone käytössä). Ja toisaalta suurilla annoksilla estrogeenitasot saattavat laskea niin alas että nivelet kuivuvat, ja käytön lopetuksen jälkeen estrogeenitasot nousevat lähtötasoa korkeammalle (ns. bounceback). Osa käyttöjistä ovat saaneet jopa gynon aikaiseksi isommilla annoksilla. Käyttö kannattaakin lopettaa pienentämällä annostusta asteittain.

Itse en ole käyttänyt kyseistä tuotetta, mutta muita ATD-pohjaisia kyllä. Annostus kannattaa pitää minimissä, koska sen korrelaatio tehokkuuteen ei ole lineaarinen.

Tänään lähtee ensimmäiset pillerit naamaan. Ikää on 20. IMO ihan turvallisesti voi vetää tämän ikäisenä purkin kunhan annostus on 1-2 kpl/päivässä. Itse otan muutaman ensimmäisen päivän vain yhden pillerin ja nostan hieman myöhemmin kahteen. Noin näkee tuleeko mitään pahempia sivareita ja voi lopettaa hyvissä ajoin.
Kreatiinia ja jotain luontaistuotetta nivelille vedän "kuurin" ajan ettei kuivattaisi niveliä niin pahasti.

Jos monta purkkia alkaa vetään tämän ikäisenä niin silloin saattaa sekottaa omaa tuotantoa jnejne. Siksi tämä onkin ensimmäinen ja viimeinen "kuuri".

Kaikissa asioissa ei aina päde ajatusmaailma "jos mä vedän vaan vähän niin se ei voi olla haitaksi", varsinkaan kun puhutaan aineista jotka voivat sotkea oman hormoonituotannon.. ja mistä on löydetty milloin mitäkin kiellettyjä aineita...

Ainakin ennen murrosikää tälläisiin "aineisiin" kajoaminen on yhtä tyhmää kun omien kiveksiensä työntäminen hiirenloukkuun...

Ja harvemmin ajatus "tää on mun eka ja vika kokeilu" toimii, varsinkaan jos kokeillaan jotain oikeasti toimivaa tavaraa... Ei sillä ettet sitä saisi kokeilla, mutta toi ajatustapa vähän kusee silmille jo siinä vaiheessa kun ollaan jotain tollasta kokeilemassa kokeilunhalustaan...

Kaikissa asioissa ei aina päde ajatusmaailma "jos mä vedän vaan vähän niin se ei voi olla haitaksi", varsinkaan kun puhutaan aineista jotka voivat sotkea oman hormoonituotannon.. ja mistä on löydetty milloin mitäkin kiellettyjä aineita...

Juu ei päde. Mutta järki päässä kannattaa pitää kaikkien aineiden kanssa.
Mitä nyt haen tällä niin esimerkki: Alkoholi on erittäin maksatoksista eikä sitä kannata juoda, varsinkaan ennen murrosikää/murrosiässä. Silti iät ja ajat nuoriso on ryypännyt ja örveltänyt. Kohtuukäytössä kuitenkin alkoholista ei ole haittaa (eikä hyötyä).

Nojoo, vähän kaukaa haettu esimerkki, mutta toivottavasti pointti selvisi :)

Ainakin ennen murrosikää tälläisiin "aineisiin" kajoaminen on yhtä tyhmää kun omien kiveksiensä työntäminen hiirenloukkuun...

Tästä olen täysin samaa mieltä.
Nyt puhutaan kuitenkin 18-20 ikäisistä, jolloin alkaa tuo murrosikä& pituuskasvu yms yms. olemaan lopussaan/ohi.

Ja harvemmin ajatus "tää on mun eka ja vika kokeilu" toimii, varsinkaan jos kokeillaan jotain oikeasti toimivaa tavaraa... Ei sillä ettet sitä saisi kokeilla, mutta toi ajatustapa vähän kusee silmille jo siinä vaiheessa kun ollaan jotain tollasta kokeilemassa kokeilunhalustaan...

En tiedä annoinko sellaisen kuvan että kokeilun halusta tätä vetäisin. Se ei kuitenkaan pidä paikkaansa. Ihan muut syyt on taustalla, enkä tätä ottaisi pelkästä kokeilun halusta. Ei ole järkeä ostaa 30€-40€ purkkia, lisäksi kreatiinia + luontaistuotteita jotka peittävät sivarit pelkän kokeilun vuoksi.

Järkevämmin ne rahat käyttää siihen kuuluisaan heraan, maltoon ja glutaan.

Noniin.. Nyt on 3 päivää käytetty 1 kapseli/päivä. En tiedä johtuuko tästä aineesta, mutta kokoajan on hieman sellainen heikko olo. Flunssan alkua on tosin ollu muutama viikko että saattaa sillä olla vaikutusta..

Sitten välillä tulee ihan sairaan kuuma ja hiki valuu. Sellainen kuumuus niinkuin kuumeessa joskus tulee. Yöllä heräsin siihen kun pää/peitto/sänky olivat ihan litimärät. Lisäksi joka yö herää yhtäkkiä eikä väsytä. Pitää vähän aikaa pyöriä sängyssä ennen kuin saa unta. Uni on tosin laadukkaampaa kuin normaalisti, olen nähnyt joka yö untakin.

Nivelet on ok, ehkä hieman kipua tuntuu välillä mutta saattaa johtua siitä että väkisin etsii jotain vikaa niistä. Kävin tänään hakemassa Nivelflex tuotetta jota otan tästä päivästä lähtien varmuuden vuoksi.

Seuraavat 2 viikkoa otan pillereitä 2kpl/päivä, jonka jälkeen lasken annostuksen 1kpl/päivä ettei estrot pomppaa kattoon kun käytön lopetan kokonaan.

Noniin.. Nyt on 3 päivää käytetty 1 kapseli/päivä. En tiedä johtuuko tästä aineesta, mutta kokoajan on hieman sellainen heikko olo. Flunssan alkua on tosin ollu muutama viikko että saattaa sillä olla vaikutusta..

Sitten välillä tulee ihan sairaan kuuma ja hiki valuu. Sellainen kuumuus niinkuin kuumeessa joskus tulee. Yöllä heräsin siihen kun pää/peitto/sänky olivat ihan litimärät. Lisäksi joka yö herää yhtäkkiä eikä väsytä. Pitää vähän aikaa pyöriä sängyssä ennen kuin saa unta. Uni on tosin laadukkaampaa kuin normaalisti, olen nähnyt joka yö untakin.

Nivelet on ok, ehkä hieman kipua tuntuu välillä mutta saattaa johtua siitä että väkisin etsii jotain vikaa niistä. Kävin tänään hakemassa Nivelflex tuotetta jota otan tästä päivästä lähtien varmuuden vuoksi.

Seuraavat 2 viikkoa otan pillereitä 2kpl/päivä, jonka jälkeen lasken annostuksen 1kpl/päivä ettei estrot pomppaa kattoon kun käytön lopetan kokonaan.

Ihan mielenkiinnosta et kannattaako tota annostusta alkaa nostamaan jos 1 kapselilla tulee tollaset sivarit?

Nojoo, turhaa kait sitä alkaa nosteleen.. Jos jotaki kiinnostaa niin voisin myydä tuon purkin. Jos ei mene kaupaksi niin itse vedän sen loppuun. Privaa voi laittaa jos kiinnostaa

Joo en vedäkkään loppuun vaan jää tuohon kolmeen pilleriin. Turhan kovat sivarit on hyötyihin nähden. Ja eipä tartte pelätä iltoisin omaa hormoonituotantoa kun on pillerin vetänyt naamaan. Sen verran ikäviä on kuitenkin nuo kuumuus "kohtaukset" että varmasti tekee jotain elimistössä.

Varmasti on kuitenkin toimivaa ainetta! Siitä ei epäilys käy. Ostan kuitenkin tuolla rahalla maustettua heraa ja glutamiinia..

80mg pantestoo/päivä (5mg imeytyy n.40% omastatuotosta) 30 päivää eikä mitään vaikutusta.. mitä luulette toimiiko joku testobuusteri :DDDDD

Joo en vedäkkään loppuun vaan jää tuohon kolmeen pilleriin. Turhan kovat sivarit on hyötyihin nähden. Ja eipä tartte pelätä iltoisin omaa hormoonituotantoa kun on pillerin vetänyt naamaan. Sen verran ikäviä on kuitenkin nuo kuumuus "kohtaukset" että varmasti tekee jotain elimistössä.

Varmasti on kuitenkin toimivaa ainetta! Siitä ei epäilys käy. Ostan kuitenkin tuolla rahalla maustettua heraa ja glutamiinia..

Tässä hyvä esimerkki niille jotka meinaa jemmata 20purkkia ennen kun on testannu ainootaka pilleriä.

Tässä hyvä esimerkki niille jotka meinaa jemmata 20purkkia ennen kun on testannu ainootaka pilleriä.

Jep. Onneksi tein järkevästi ja ostin vain yhden purkin. Tosin enempää en olisi käyttänyt vaikka olisikin toiminut. Kuitenkin lääkeaineisiin en aio enää koskea :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom