Nostovöistä

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Näyttää olevan W-kaupassa myytävänä Tricolor ja BW nimisiä vöitä hintaan 41e. Tuntuu kilpailukykyiseltä hinnalta. Onko näin? Jos joku omistaa niin mikä mahtaa olla vyön leveys?

Samasta oisin kiinnostunut mäki.. Ja onko toi vyö kuinka jäykkä? Ite pidän vähän joustavimmista vöistä... Entäs toi pikasolki? Onko hyvä? Onko Black&Whitella ja Tricolorilla eroja muutaku väri?

Mullon toi BW ja leveys on 10senttiä, eikä oo muuta eroa Tricoloriin kun väri. Niin jäykkä alkuun mitä sentin paksu nahkavyö voi olla:) Pienellä taivuttelulla ja rullailulla edestaas se pehmiää aika hätäseen.

edit: Pikasolki on just niin hyvä mitä pikasolki on :lol2: On se hyvä

Painaako toi noihin lonkkaluihin pahastikin alussa..? Itte ostin halvan Dukesin vyön, joka on sentin paksu ja 10 senttii levee, ja sattuu niin perkeleesti, et en pysty sitä käyttää... On taivuteltu/rullailtu/väännelty/käännelty/mankeloitu ja jopa kasteltu, mutta ei oo pehminny mihinkää... Onneks se ei ollu kallis, joku 20e tais maksaa... Nyt oon kyykänny sellasella kapeella energeticz-treenivyöllä (salin omaisuutta), jossa keskikohta on leveempi... Se on hyvä ku ei paina, mut toisaalta tuki vois olla parempikin... Millä ite kyykkäätte/vedätte/penkkaatte?

Itsellä tuollainen Tricolor pikasoljella varustettu. Ei ole muotoutunut mihinkään, mutta ei ole ollut tarviskaa. Antaa loistavan tuen. Ei ole mukavuus ominaisuuksiltaan mikään jatkuvasti pidettävä malli. Istuvuus saattaa olla kiinni rumiinrakenteesta.

Jostain syystä jouduin poraamaan lisää reikiä. Nuorena kun vyö ostettiin oltiin heikkoja ja laihoja, nyt enää heikkoja.

Hämmer sanoi:
...Millä ite kyykkäätte/vedätte/penkkaatte?
Itselläni on fastin voimanostovyö ihan normimitoilla ja hyvin on ainakin itselläni pelittänyt, alkuun tosin tämäkin on suht kankea. Itse tein niin että pistin sen yöksi aina rullalle ja 2x15kg käsipainot päälle, hyvin se muotoutuu siitä, kylkiin tosin painaa kyykyssä vähän vieläkin. Pikalukolla tämäkin ja itse pidän siitä, vaikka joku jopa sanoi että se voisi aueta noston aikana, no, itse en ainakaan ole siinä onnistunu :)

Tulin juuri äsken kyykkäämästä, ja hyvinhän toi DUKE halpavyö tuntui sittenkin toimivan... Olin ostanu sen joskus puoltoista vuotta sitten yli 10 kiloa kevyempänä, ja sillon se oli suoraan sieltä ja syvältä... Mutta nyt.. JHyvin toimi, taidan siltikin hommata vaikka ton trikolorin tai BW:n se kun ei taida sotkea vaatteita? Dukesta jää mustat jäljet paitaan...

Kummanko vyön suosittelisitte ostamaan bodaus- vai voimannostovyön? En ole vielä kovin suuria rautoja päässyt liikuttelemaan mutta jos tulevaisuudessa ajattelin hankkia oman vyön niin kumpikohan kannattaisi hankkia? Niin ja bodaus tyylillä tulee treenailtua..

Jätä suosiolla ne bodausvyöt kauppaan. Ei tee mitään. Kyllä se tricolorkin on muotoutunut vähän kun sitä on nyt tullut käytettyä 3 vuotta. Ainoo asia mikä tuossa wrangen tricolor vyössä vitutti oli se että se on paperia välistä ja vain ulkokerrokset on nahkaa. Myydään kuitenkin nahkavyönä. Ja se pikasolki on todellakin loistava keksintö.

sledgehammer sanoi:
Ainoo asia mikä tuossa wrangen tricolor vyössä vitutti oli se että se on paperia välistä ja vain ulkokerrokset on nahkaa. Myydään kuitenkin nahkavyönä.

Paperia ? Mulla on muualta ostettu tricolor, joka on kyllä täyttä nahkaa. Eikös tuollainen paperi menetä jäykkyyttään...

Jos noin on, niin kannattaa katsoa voitä muualta.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Mistä tiedän kokoni? Trikoloria tai BW:tä olen hankkimassa..

EDIT: Mistä toi paperinen trikolor on ostettu??? Etten tee samaa virhettä... Entä mistä toi täysin nahkainen??

Mitenkäs tollaanen "Harjoitusvyö Wrange Contour", se on näköjänsä vielä alennuksessa? Onko aivan olematon? Itteä toi miellyttäis ainakin tekstin ja kuvan perusteella, kun ite treenaan bodytyylillä eli ei mitään voimanostovyötä olla hankkimas. Sais se silti tukea vähän raskaammis MaVeissa ja kyykyissä, mutta lähinnä sellaasta joka paikan vyötä ollaan hankkimas.

Hämmer sanoi:
Mistä tiedän kokoni? Trikoloria tai BW:tä olen hankkimassa..

EDIT: Mistä toi paperinen trikolor on ostettu??? Etten tee samaa virhettä... Entä mistä toi täysin nahkainen??

Täysin nahkainen ostettu n.10 vuotta sitten jostain urheilukaupasta. Edelleen loistavassa kunnossa. Tosin käyttökin melko vähäistä.

Niin... Jos sen "livenä" ostaa, niin ei oo vaaraa saada muuta kuin haluaa... Toisin kuin nettikaupoissa, joissa hankitaan vähän niin kuin sika säkissä...

abine: kyllä uskoisin, että toi tricolor/BW käy bodaukseen, itellä on vastaavilla mitoilla (leveys/paksuus) oleva halppisvyö, ja se kyllä toimii, vaikka reenaankin ihan kehoilumielellä... Kovissa liikkeissä on ehdottomasti parempi kuin tuommoiset rimpulat, eikä se oo yhtään liian krouvi hennompiinkaan liikkeisiin... Toimii esim vipareissa kuin se kuuluisa junan vessa...

Wrangelta ostin. Kaverilla on samanlainen mutta kokonahkainen. No kyllä se on hyvin ryhdissä siitä huolimatta pysynyt, harmitti vaan kun tavara ei ollu ihan sitä mitä piti. Ainahan tuosta jää kyykkyjen jälkeen pienet nirhaumat lantioon mut ei sillä nyt mitään suurempaa väliä oo mulle ollut.

Eli mullakin ois kai sitte jonkinlaista body/painonnostovyötä hakusessa, enkä vielä tiedä paljoakaan vaihtoehtoja.

Eli mistäs sais jo "valmiiks" vähän joustavempia vöitä kuin esimerkiksi tuo wrange BW tai tricolour. Eli siis hieman ohuempia kai, jos sellaisia on. Oon tollasta BW:tä kokeillu ja on sen verran lonkkaluut esillä että painaa ihan helvetisti. Voi olla että siihen tottuu, mutta olisi hyvä kokeilla jotain muitakin vöitä. Ainakin joillain saleilla on ollut sellaisia paljon "lötkömpiä" vöitä käytettävissä.

Eli mistäs sais vöitä muualta ku wrangesta? Jostain urheilukaupoista?

en oikein tiedä kannattaisiko alkaa käyttämään vyötä..oon kuullut että molemmissa on hyötynsä ja vaaransa. kysyisin kuitenki että onko tarpeellista käyttää vyötä jos treenipainot ovat sellasia joilla saat tehtyä ainakin vähintään 10toistoo per sarja? eli liikeradan pitäis olla suhteellisen puhdas? ainoat liikkeet joissa saattaisin tarvita vyötä ovat SJMV ja kyykky. mut noissa suoritan juuri 10toiston sarjoja. :offtopic:

naruranne sanoi:
en oikein tiedä kannattaisiko alkaa käyttämään vyötä..oon kuullut että molemmissa on hyötynsä ja vaaransa. kysyisin kuitenki että onko tarpeellista käyttää vyötä jos treenipainot ovat sellasia joilla saat tehtyä ainakin vähintään 10toistoo per sarja? eli liikeradan pitäis olla suhteellisen puhdas? ainoat liikkeet joissa saattaisin tarvita vyötä ovat SJMV ja kyykky. mut noissa suoritan juuri 10toiston sarjoja. :offtopic:

http://www.harjoittelu.net/newsdesk...-kayta-nostovyota/newsPath/1_5/newsdesk_id/96

Yhteen aikaan wrangelta sai noita tricoloreita ja bw:itä vähän löysempinäkin.Ittellä on sellanen ja ihan hyvä on ollu,käyttäny voimanosto ja bodaus treeneissä.Kannattaa varmaan sieltä wrangelta kysyä että vieläkö siellä on niitä löysempiä malleja,tosin viimeks kun kaveri sieltä tricolorin tilas niin oli perkeleen kova, IMO epämukava päällä..

Pikalukkokin muuten on hyvin toiminut..

itse olen käyttänyt salilta löytyvää vyötä(ei lue merkkiä mutta tuntuu tukevan varsin mukavasti) sillointällöin mavessa ja kyykyssä.
mutta sitä piti kysymäni että mikä on se oleellisin ero tähän kehoiluun soveltuvan ja voimanostoon soveltuvan vyön välillä kun tässäkin threadissa mainittu nämä kaksi eri vyötyyppiä ihan yleisesti vain?

jos joku viitsisi vähän valaista tietämätöntä...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom