Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itselläni on fastin voimanostovyö ihan normimitoilla ja hyvin on ainakin itselläni pelittänyt, alkuun tosin tämäkin on suht kankea. Itse tein niin että pistin sen yöksi aina rullalle ja 2x15kg käsipainot päälle, hyvin se muotoutuu siitä, kylkiin tosin painaa kyykyssä vähän vieläkin. Pikalukolla tämäkin ja itse pidän siitä, vaikka joku jopa sanoi että se voisi aueta noston aikana, no, itse en ainakaan ole siinä onnistunuHämmer sanoi:...Millä ite kyykkäätte/vedätte/penkkaatte?
sledgehammer sanoi:Ainoo asia mikä tuossa wrangen tricolor vyössä vitutti oli se että se on paperia välistä ja vain ulkokerrokset on nahkaa. Myydään kuitenkin nahkavyönä.
Hämmer sanoi:Mistä tiedän kokoni? Trikoloria tai BW:tä olen hankkimassa..
EDIT: Mistä toi paperinen trikolor on ostettu??? Etten tee samaa virhettä... Entä mistä toi täysin nahkainen??
naruranne sanoi:en oikein tiedä kannattaisiko alkaa käyttämään vyötä..oon kuullut että molemmissa on hyötynsä ja vaaransa. kysyisin kuitenki että onko tarpeellista käyttää vyötä jos treenipainot ovat sellasia joilla saat tehtyä ainakin vähintään 10toistoo per sarja? eli liikeradan pitäis olla suhteellisen puhdas? ainoat liikkeet joissa saattaisin tarvita vyötä ovat SJMV ja kyykky. mut noissa suoritan juuri 10toiston sarjoja.![]()