Nostovöistä

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Rookie87 sanoi:
itse olen käyttänyt salilta löytyvää vyötä(ei lue merkkiä mutta tuntuu tukevan varsin mukavasti) sillointällöin mavessa ja kyykyssä.
mutta sitä piti kysymäni että mikä on se oleellisin ero tähän kehoiluun soveltuvan ja voimanostoon soveltuvan vyön välillä kun tässäkin threadissa mainittu nämä kaksi eri vyötyyppiä ihan yleisesti vain?

jos joku viitsisi vähän valaista tietämätöntä...
voimanostovyö on koko matkalta leveä, bodyvyö taas edestä kapea.

Mulla kävi vyön kanssa uskomaton tuuri. Olin ollut jonkin aikaa aikeissa ostaa omaa vyötä kun salin vyöt oli järjestään liian isoja. Ennen kuin ehdin sijoittaa kymmeniä euroja, sattui kirpputorilla silmiini käyttämätön, juuri sopivan kokoinen, koko leveä Grizzlyn voimanostovyö, hinta 5 euroa! :hyper:
En tiedä miten laadukas se sitten on, mutta ite oon ollut tosi tyytyväinen siihen. Näyttäisi ainakin olevan kokonaan nahkaa eikä mitään paperia välissä, vai tietääkö joku paremmin?

Rookie87 sanoi:
mikä on se oleellisin ero tähän kehoiluun soveltuvan ja voimanostoon soveltuvan vyön välillä
Voimanostovyö on leveä, paksu ja painaa inhottavasti, kun sen laittaa päälle. Tukee kuitenkin alaselkää hyvin raskaissa perusliikkeissä.

Bodausvyö taas on kapea ja mukava päällä ja sillä on hyvä vetää maha sisään koko treenikerran ajaksi.

:lol2:

Harim sanoi:
Voimanostovyö on leveä, paksu ja painaa inhottavasti, kun sen laittaa päälle.
mä olen kai jotenkin outo ku mun mielestä just toi voimanostovyö on paljon mukavampi :eek: ...voi tosin olla vöissäkin eroja :rolleyes:

itellä käytössä twinlabin vyö (salin omaisuutta) helvetin pehmeä ja mukava käyttää. kokeillut myös fastin vöitä ja ne ainakin painaa vittumaisesti luita.

huumor sanoi:
mä olen kai jotenkin outo ku mun mielestä just toi voimanostovyö on paljon mukavampi :eek: ...voi tosin olla vöissäkin eroja :rolleyes:
et oo outo, se on tyypistä kiinni. itse pidän body vyöstä enemmän, samat perustelut itselläni kuin harim:lla.

neutraali sanoi:
et oo outo, se on tyypistä kiinni. itse pidän body vyöstä enemmän, samat perustelut itselläni kuin harim:lla.
heh..hyvä tietää..vaan eipä tuota vyötä tuu kyllä käytettyäkään juuri yhtään. joskus ku oon kyykyssä vetäny pitkää (n.15) sarjaa oon vyötä käyttäny että voi rauhassa laskeutua nopeesti alas. ja tietenki leukoja lisäpainoilla tehdessä :D

Tällä kans tricolori. Ihan hyvä vyö vaikka vähän tuota on saanut liimailla , kun nahkapinnoitus ruvennu vähän repsottamaan. Liimasin tosiaan bostikilla ja hyvin on kestänyt.

Ja jos joku väittää että tuo on paperia, niin kehoitan katsomaan uudelleen ja tarkemmin. ;)

tattista, aina sitä oppii jotain uutta. tiukkaa taistelua rautaa vastaan sitä koitetaan käydä, lisätieto antaa kivoja pikku jippoja raudan taltuttamiseen

DickSteel sanoi:
Kummanko vyön suosittelisitte ostamaan bodaus- vai voimannostovyön?

Osta paksu ja kauttaaltaan yhtä leveä voimanostovyö. Paras valmistaja mitä tiedän koko Suomessa on pääkaupunkiseudun Nahka-Sakke. Tekevät sellaisia vöitä että kestää isältä pojalle.

Voimanostovyötä kun käyttää niin ei tarvitse pelätä että tulee joku fucking tyrä kun kyykkää isoilla romuilla.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
protsku sanoi:
Osta paksu ja kauttaaltaan yhtä leveä voimanostovyö. Paras valmistaja mitä tiedän koko Suomessa on pääkaupunkiseudun Nahka-Sakke. Tekevät sellaisia vöitä että kestää isältä pojalle.

Voimanostovyötä kun käyttää niin ei tarvitse pelätä että tulee joku fucking tyrä kun kyykkää isoilla romuilla.

Juurin näin. Varmista vielä kun ostat vyön, että se on tarpeeksi jämäkkä eli pistä se kädellesi lepäämään suoraksi sisäpuoli ylöspäin. Vyön pitäisi pysyä aika suorana.

Tekeekö Nahkasakke aikuisten oikeasti säkit ja välineet Suomessa? En oikein jaksa uskoa, että olisi suomalaista käsityötä.

rahkanaama sanoi:
Tekeekö Nahkasakke aikuisten oikeasti säkit ja välineet Suomessa? En oikein jaksa uskoa, että olisi suomalaista käsityötä.

No ainakin ovat myyneet voimailu- ja nyrkkeiluvarusteita lähes 30 vuotta. Laatu on huippuluokkaa. Tony Halme mm. on liikkeen asiakkaita.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom