Nosto vyö.

Meta title: 🔥 SALIVYÖ – TURVAA SELKÄ JA NOSTA RASKAAMPIA PAINOJA 🔥

Meta description: Vyö lisää keskivartalon tukea ja auttaa pitämään selän vakaana raskaissa nostoissa

Juu ei kannata käyttää vyötä koska se "houkuttelee" käyttämään isompia painoja. Yeah right!
Käännetäänpä toisinpäin , eli vyöstä on juuri se etu että pääsee käyttämään suurempia painoja(voimanostajalle)..Sarjanostajille vyöstä olevia haittoja/hyötyjä en tiiä koska työskentelen aina maksimi ykköseen. GM kyllä kannattaa tehdä ilman vyötä , sitten kun on tekniikka kunnossa.

hmm :confused:
Voihan sitä työskennellä ylös maksimiykkösiin ilman vyötäkin ja sitten tehdä ne todelliset maksiminostot vyöllä jos näkee sen tarpeelliseksi. Mitä järkeä on pitää sitä kaikissa nostoissa? Vai tarkoititko nimenomaan rajoittamista maksiminostoihin?

Vyö tulee mukaan ihan automaattisesti mukaan esim.vedossa ja kyykyssä kun mennään yli 70% maksimista. Ja yleensä laitan vasta aivan maksiminostoihin vyön tiukalle. Mitä järkeä on työskennellä ensin maksimiykköseen ilman vyötä , kun sen tuoma hyöty kiloissa suhteellisen pieni , verrattuna vyön tuomiin hyötyihin vammojen ehkäisijänä? Itsellä kun on tarkoitus nostaa vielä tulevaisuudessakin:lol2:

Vyö kovimpiin sarjoihin mukaan mave,kyykky ja jos siltä tuntuu niin penkki/vinopena. Aloittelija tuntee varmasti itse milloin on syytä ottaa varusteita mukaan,jos suoritustekniikka on oikeanlainen.

Sen kuin käytät

Jos Voimakone haluaa käyttää vyötä, niin käyttäköön. Itse otan vyön käyttöön vasta aivan maksimissa - mutta en todellakaan kauramoottorina kisko treeneissä tappiin saakka. Sitäkin olen kokeillut. Kehitys pysähtyi laakista. Lihas ei osaa muuta kuin supistua, joten se on saatava palautumaan ennen seuraavaa yliärsykettä ja iän karttuessa pitäisi muutenkin harjoitella useammin kuin kaksikymppisenä. Olkaa onnellisia ja kadehdittuja, mikäli alituisella tappitreenillä saa hinattua kiloja maksimiin.

En esitä kaiken kattavia treenimantroja, vaan käytännössä kokeiltuja ja mietittyjä juttuja.
Vuodesta 1975 salilla käyneenä (on/off/on) en ole kertaakaan vammauttanut itseäni, vaikka olen kiskonut kuin aikamiehet. Oikotietä onneen ei masturbaation lisäksi ole; ensin tekniikka, sitten tehot ja tulokset. Siihen ei vöitä tarvita. Todellinen kisamaksimi on toinen juttu, mutta se nykäistään pikaisesti esiin ohjelman päätteeksi ja palataan muutaman päivän levon jälkeen jälleen pohjustamaan seuraavaa näytön paikkaa.

Keskustelu polkee paikallaan ja äijät nakkelevat ammuksia poteroista. Tyydytään siihen. Jokainen treenaa tyylillään. Sopii mulle.

Itsellä kehitys on ollut parempaa sen jälkeen kun jätin vyön käytön pois ja keskityin tekniikkaan enkä vetänyt loppuun asti treenisarjoja isoissa liikkeissä.

Mutta se siitä...

Sanokaapa minua viisaammat mistä saa KOTIMAISIA voimanosto vöitä? Onko esimerkiksi KARHUN valmistamia? (nehän tietääkseni tekee ainakin voimanosto kenkiä)

Onko yhtään hyviä? Vai ostanko ameriikkalaasen??

Mulla on made in Pakistan. Erittäin hyvä on ollut. Mahdollisesta lapsityövoiman käytöstä ei ole tietoa.

Vyössä ei tosiaankaan kannata säästellä.Ostat kerralla kunnon vyön,kestää vuosia.

Itellä on Wrangen Classic.Oon ollu ihan tyytyväinen.Ehkä tricolor pikalukolla ois ollu parempi,mutta tuokin käy.Pimputteluliikkeisiin mulla on Fastin treenivyö.

Joo joo.. ainoa suomalainen vyö jonka mainitsitte oli METAL.
Noi wrangen vyöt on made in pakistan tai joku vitun afganistan.
Itsellä ollut sellainen ja se on vuoden käytöllä ihan"plätky" eli pehmennyt tuki olemattomaksi, ja repeillyt.

Better Bodies voimanostovyö on kolme kertaa parempi kuin wrangen vyöt.

Eli oliko niitä suomalaisia muita kuin METAL?

Mulla on Fastin vyö. Hyvä vyö ja melko huokea. Kotimainen se tosin tuskin on.

Outoa miten joku saa Wrangen vyön vuodessa päreiksi. Itsellä ollut pikalukollinen Tricolor kuusi vuotta kovassa käytössä ja on vielä uuden veroinen.

Mullakin on toi Nahkaviikarin vyö vuosien takaa. Hyvin tehty, jäsy. Sen verran paransin, että reunat puukotin pyöreiksi, en vaihtais mihinkään, kotimainen, paranee vanhetessaan.

Mulla on kans wrangen tricolor ja hyvin on jäykkänä pysyny. Vitutti vaan ku tilasin nahkavyön ja siin ei ollu nahkaa ku pinnassa ja koko sisus oli paperia ja jotain muuta vastavaa paskaa. Kaverilla tosin on samanlainen vyö mut se on kokonaan nahkaa.

Mulla koko musta made in Pakistan vyö... joku ehkä arvaakin merkin, mutta en uskalla mainostaa :lol1: hyvin on pelannut

ps. sledgehammer, katon kaikki sun ohjelman jaksot: " Trust me I know what I am doing! " Kova jätkä...

Originally posted by Antza
ps. sledgehammer, katon kaikki sun ohjelman jaksot: " Trust me I know what I am doing! " Kova jätkä...
Loistavaa camp-shittiä. Tulee aina 24:n jälkeen naurettua Sledgelle.

Originally posted by Mike
LOPPUU SE LINKKIEN LAITTAMINEN!!!

Kynäniska, sulle viimeinen varoitus, tänne ei mainoksia laiteta osoitteineen päivineen ilman ylläpidon lupaa, se lukee säännöissäkin.

En kyllä löytänyt noita sääntöjä nyt mistään mutta Ok mulle aivan sama eipä laitella sitten niitä linkkejä. Tarkoitus oli jakaa tietoa eikä mainostaa. Jos kerran kuminauhasakella menee paska housuun kun kun täällä kertoo jostain paremmista tuotteista kuin hänen myymät merkit niin fine pelataan sit niillä säännöillä.

Itellä kans trikolori, 40 euroo, Savolais Maken kaupasta. Jos se kelpaa monille kilpavoimanostajille, niin kelpaa mullekin. En tosin väitä, että toi on parempi kuin jotkut kalliimmat vyöt, kun en muita ole edes kokeillut. Viimeksi tänään nostin tuolla vyöllä tiukan maastanostosession. Ei valittamista toistaiseksi. Pitää joskus kokeilla jotain kalliimpaakin vyötä, että tietää, onko niissä eroja. Kotimainenhan tuo ei ole, vaan tod.näk. jossain pingpong maassa tehty.

Back
Ylös Bottom