Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
. Taitaa se varoaika olla sen pari tervettä päivää ja silti voi tarttua ja kuulemma tosi helppo tarttumaan.
Minulla ei alkoholiin liittyvää oksentelua ollut varmaankin viimeksi joskus alle kymmenen vuotiaana
Uusi valmiste "Floridral" on apteekeista saatava lääke ilman reseptiä. Valmiste sisältää tärkeitä, nestettä sitovia osmolyyttejä kuten" Osmosal" mutta lisänä on nyt myös maitohappobakteereja, jotka aika tehokkaasti syrjäyttää useimmat pöpöt. Tuote on yleisesti käytössä sairaaloissa ihan vatsataudin ensioireisiin. Ja toimii niin ettei tauti edes tule päälle. Tuote-esittelijät uskaltavat luvata lääkkeen ehkäisevän myös noroa.
Jaa-a, onkohan norovirus kärsitty? Olin eilen juopottelemassa ja join normaalia vähemmän kaljaa. Aamulla kun heräsin aivan HIRVEÄ olo. Olen oksentanut koko vitun päivän eikä mikään pysynyt sisällä. Tunti sitten sain syötyö kanakorin, ensimmäinen ruoka siis. Lämpöäkin oli jonkin verran, nyt on ihan hyvä fiilis.
Viimeksi olen oksentanut alkoholin vuoksi yli vuosi sitten. Rapulaa ei ole tullut vaikka olen vetänyt korin kaljaa illalla, nyt meni tyyliin 15-16 kaljaa. Epäilen kyllä vahvasti noroa.