Normipäivän komediaa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja J..
  • Aloitettu Aloitettu

J..

Eli tuolla treeniosiossa on salikomediaa -ketju, joka keskittyy siihen, mitä on tullut mokailtua punttisalin ovien sisäpuolella. Entä sitten noiden rakkaiden ovien ulkopuolella? Jottei aivan off topiciksi menisi tuolla Salikomedian puolella, niin tänne voi sitten kertoa noita omia tai miksei myös muidenkin kommelluksia. Ja saa tietenkin kommentoida muidenkin posteja.

Ja ettei aloitusposti oli ihan tylsä niin vetäisen tähän pari päivää sitten sattuneen tapauksen. Olin tämän hiihtolomaviikon töissä eräässä yrityksessä, joka valmistaa asfalttiasemia. Siellä metalliverstaalla sitten puuhastelin noiden konkarien kanssa kaikennäköistä. No kerran eräs työntekijä sanoo mulle jotain, mitä en aivan kuullut ja osoittaa yhden pöydän suuntaan. Koska en saanut selvää niin kysyn: "Mitä?"
Saan vastauksen, josta en taaskaan saanut selvää (on varmaan korvat täynnä paskaa, kun ei kuule), mutta ajattelin, että kaveri haluaa pöydältä jotain ja ainoa asia, mikä pöydällä oli, oli iso paperi, jossa oli jotkut rakennusohjeet. No fiksuna sitten päättelin, että haluaa tuon paperin ja kävelin n.20m pöydän luokse, otin paperin ja kävelin takaisin. Siinä matkalla huomasin jo kuinka mies pyöritteli päätään ja pari kanssatyöskentelijää naureskeli jotain. Nopea päätelmä - kaikki ei mennyt putkeen.
Kun olin taas puhe-etäisyydellä niin tokaisin: "Tänkö sä halusit?"
"Ei vaan sun piti ottaa noi paperit pois noista osista."
Sitten vasta tajusin, että oli osoittanut pöydän vieressä olevia osia, joista osa oli peitetty maalauksen ajaksi teipeillä. No eipä siinä sitten mitään muuta kuin punastellen takaisin pöydälle ja paperi siististi siihen missä oli. Sitten teippien kimppuun. :nolo:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Likkakaverin blondi äite kysäs tossa jokin aika sitten että miten tän teepussin saa pois täältä kupista kun se naru puuttuu. Asian koomiseen puoleen heräsin vasta vihjattuani lusikasta joka makoilee siinä kupin reunalla :D

Kun miespuolisena vastaa jonkin kaavakkeen kysymyksiin mahdollisesta raskaudesta sen enempää miettimättä niin voi olla aika koominen tilanne jälkeenpäin.

Tämän jo kerran kirjoitin pakkikselle, mutta meni väärään paikkaan...

Oltiin avokin kanssa lähdössä pankkiin viime tiistaina. Meidän pienkerrostalon takapihalla seisoskeli taloyht. hallituksen pj. ja talon yleinen häärääjä pappa:

Häärääjä: "Onko sulla poika rivakat kädet?"
Minä: "öö, siis mitä?"

Häärääjä ojensi mulle pitkän narun, jonka päässä oli iso pultti ja muutama mutteri sidottuna kiinni.

Häärääjä: "Heitä tämä tuonne talon katolle niin saadaan nuo reunalta roikkuvat lumet alas!"
Minä: "jaa.. no kyllä mä kai kerran ehdin kokeilemaan."

Niinpä lämmittelin vasenta kättäni n. 1,56 sekunnin ajan ja yritin heittää pulttia käytännössä katsoen melkein suoraan ylöspäin.

=> Pultti oli loppujen lopuksi liian raskas ja paiskasin sen suoraan naapurin mummon ikkunaan :D Hienosti osuin ja koko ikkuna meni paskaksi. Idean pioneerit alkoivat nauraa räkäisesti ja minä lähdin pankkiin.

Opettaja pisti mut ja pari kaveria opiskeleen jotaki pirun mykologiaa. Naurettii vähä ku ainoo asia joka jäi mielee oli että pastorianus on makkaran muotonen hiiva. :david: Maanantai aamuna ei huumorikaa oo minkää tasosta.

Olin joskus käymässä porukoilla ja äitee sitten pyysi mua etsimään koneelta sen sivun josta pystyi katsomaan Simpsoneita ilmaiseksi, koska pikkuveljeni, tuolloin 6v, halusi niitä katsoa (ei tietenkään niistä mitään ymmärtänyt).
Jostain mielenhäiriöstä johtuen kirjoitin sitten osoitteen hieman väärin, eli Xepisodes.comin sijaan menin osoitteeseen Xvideos.com. Joku saattaa arvata minkälaisia videoita kyseiseltä nettisivulta löytyy... Voitte kuvitella kuinka vanhempieni ilmeet venähtivät kun näkivät mille sivulle olin siirtynyt. Yritin siinä sitten selitellä "Kröhöm, tää taitaa olla joku mainos vaan..." ja nappasin koneen äkkiä takaisin.
Tälle ollaan kyllä naureskeltu tapahtuneen jälkeen. Onneksi ei ollut pikuveli tuolla hetkellä näkemässä tietokoneen ruutua, olisi voinut nuoren ihmisen mieli järkkyä ja pahasti :D

No, kun sä et onnistunu järkyttää nuoren pojan mieltä niin tänään kaveri onnistui ruokajonossa. Älkää ikinä tehkö seuraavaa, mutta sitä ennen vähän taustatietoa:
Tien toisella puolella oleva ala-aste käy lukion ruokalassa syömässä ja jostain v:n syystä vielä samaan aikaan, kun lukiokin. Siellä sitten joudutaan kuuntelemaan pikku ipanoiden huutoja ja varomaan etteivät juokse päin tms.

No jonotettiin kavereiden kanssa siinä ruokaa, kun taaksemme tuli about 2. luokkalaisia poikia. Yksi kavereistani on vähän yli 2 metriä pitkä ja tietenkin pojat siinä kattelee jo selän takana "Toi on vähä pitkä!" jne. No sitten yksi rohkaistuu ja kysyy: "Ooks sä yli kaks metriä?" Kaverini katsoo alas polven korkuista poikaa ja kysyy hymyillen: "Ooks sä homo?" Poika vastaa kumminkin tähän alle sekunnin murto-osassa: "En". Kaikki lukiolaiset, ketkä kuulivat tämän repesivät totaalisesti... Tiedän ettei tälläistä saisi tehdä. :D
Pojat jatkaa siinä meidän takana nauraen: "Mä kysyin siltä et onks se kaks metrii ja sit se kysy mult, et oonks mä homo ja mä sanoin en". Siinä sitten todettiin, että onneksi poika tietää vastauksen tärkeisiin kysymyksiin. (Ja joo me nuoret ollaan kamalia, I agree)

Tänään salilla allekirjoittaneelle sattui perin hupaisa tapaus. Olin paskalla salin vessassa, kun huomasin vessapaperin olevan loppu. Tässä vaiheessa olin jo paskonut jonkun verran, joten tilanne oli melko tukala. Minä sitten jätin kalsongit polvien korkeudelle, nostin verkkareita vähän ylös ja vaihdoin pillupuhelimelliseen vessaan. Paskaa ei tietääkseni pudonnut verkkareihin, vaikka ihan samahan se olisi ollut.

Kun miespuolisena vastaa jonkin kaavakkeen kysymyksiin mahdollisesta raskaudesta sen enempää miettimättä niin voi olla aika koominen tilanne jälkeenpäin.

Ai niinkun verenluovutuskaavaketta täyttäessä? :dance: ja seuraavalla kerralla uudestaan :dance:

se on hienoo kun kerrot tarinaa kaverille innoissas asenteella "kuulin hyvän jutun" ja tarinan jälkee kaveri kertoo et on kertonut sen mulle just viikko sitten... :D noniin.
minä: no kerroinko ees oikein?
kaveri: no vähän sinnepäin :D

En tiedä onko uudenvuoden aatto ns "normipäivä", mutta kerrotaan kuitenkin. Kaverille kävi muutama vuosi takaperin niin, että oli uudenvuoden aattona pitäny kotonaan illanistujaisia ja oli sitten lähtenyt käymään kerrostalon alaovella röökillä kun tuuletusparvekkeilla ei saanut polttaa. Rappukäytävään palatessa huomasi ettei ollut ottanut avaimia tai kännykkää mukaansa, mutta onneksi kotona oli muita illanviettäjiä.

Kipusi sitten kämpän ulko-ovelle ja alkoi soittaa ovikelloa ja koputella oveen, ei vastausta. Kaveri tuumasi, että mitähän vittua ja alkoi huudella postiluukusta tyyliin "avaa, mitä vittua te pelleilette" ja "avaa nyt saatana". Huuteli aikansa kunnes kerrosta ylempää kuului tyttöystävän ääni "mitä sä möykkäät siellä rappukäytävässä".

Menin laukkuja ja reppuja myyvään liikkeeseen, kävin siellä seuraavan keskustelun:
Minä: moro, etin semmosta juomareppua.
Myyjä: mitä??
Minä: semmosta mihin voi laittaa vettä sisään ja juoda letkusta joka tulee suuhun.
Myyjä: me ei myydä sukellustarvikkeita.
Minä: hämmennystä, hiljaisuutta.

Parikymppisenä opiskelijana 80-luvun lopulla olin kesätöissä teurastamolla. Likaisen työpäivän päätteeksi kävin suihkussa ennen kotiin lähtöä. Viereisessä kopissa mölisi jotakin samanikäinen työkaverini, Erkki. Mölinä lakkasi heti, kun huusin Erkille terävän kommentin: "Mitä sä tuppikulli siellä huudat?!"

Suihkunaapurini ei ollutkaan Erkki vaan eräs lihava keski-ikäinen äijä, jolla onneton nappula hädin tuskin erottuin karvoituksen joukosta....

Jaaha, kerrotaas nyt tänne tuo minkä salikomediaketjuun pisti kun tarinassa yksi kuntosali mainitaan nimeltä. :D

Mulla autossa on soittimessa jotain vikaa, se ei pidä sitä "herätevirtaansa" ja hukkaa aina radiokanavat. Niinpä niitä saa rassata koko ajan aina kun auton käynnistää. No taas kelasin kanavia eteenpäin ja tais osua NRJ soimaan. Siellä tuli mainoksia. Kerrankin mainokset ei vituttanut.

Eli kuulin tälleen:

(naisääni spiikkaa) ...pöljä panee paljaalla ja kunkku kumilla. (sitten heti perään samankuuloinen naisääni). Tervetuloa treenaaman Elixiaan...

Silloin repesin täysin. Hitto että sopi täydellisesti yhteen nuot. Jälkeenpäin kun olen nuot mainokset kuullut, niin ei oo osuneet oleen tuolleen perättäin. Kun tuosta ekasta ei kuullut kuin loput, niin se oikeasti kuulosta nopeasti siltä että ois ollut koko roska samaa mainosta. Ois pitänyt siinä tapauksessa lähtee treenaan Elixiaan uudelleen. :evil:

Laina-autolla olin lähdössä kaverilta eilen illalla pois päin. Kaverini lähti baariin muulla kyydillä ja yksin jäin siihen pihaan ja käveltyäni autolle kauhukseni huomasin että ovet on jäätyny kiinni.. Lukot kyllä aukes mutta kaikki ovet oli visusti kiinni. Takapaksiakaan en saanut auki vaikka kuinka yritin. Pienen rempomisen, muutaman vittu-sanan ja kauhen raivokkaan auton potkimisen jälkeen sain kuin sainkin kuskin puolen TAKAOVEN auki, ei muutakun ryömimään siitä sisään ja äkkiä pois paikalta :D Tänään aamulla jouduin edelleen kulkemaan takaoven kautta autoon, ja autosta pois. Kävin tänään aamupäivällä kaupassa ja muutenkin kun on joutunut ympäriinsä ajelemaan, niin ihan mukavasti kerää katseita kun ajaa oikein huomiota kiinnittävän kirkkaan värisellä autolla paikalle, parkkeeraa nätisti ruutuun ja mönkii takapenkille ja takaovesta pihalle :D

Mulla autossa on soittimessa jotain vikaa, se ei pidä sitä "herätevirtaansa" ja hukkaa aina radiokanavat.
Ihan ot, mutta ei siinä soittimessa mitään vikaa ole. Siellä on vain heräte ja virta keskenään väärin päin. Nappaat vaan soittimen irti ja irrotat kyseiset johdot liittimistä ja laitat takaisin keskenään ristiin. Menee minuutti ja sen jälkeen toimii. Taitaa muuten olla Pioneerin soitin sulla. Kuulostaa ihan siltä.

Taitaa muuten olla Pioneerin soitin sulla. Kuulostaa ihan siltä.
Juu, pioneerissa on soundit kohdillaan.

ba-dum-tss.png

Laina-autolla olin lähdössä kaverilta eilen illalla pois päin. Kaverini lähti baariin muulla kyydillä ja yksin jäin siihen pihaan ja käveltyäni autolle kauhukseni huomasin että ovet on jäätyny kiinni...

Kai kokeilit aukassa niitä ovia sisältäpäin? Yleensä aukeaa huomattavasti helpommin kun saa ihan eritavalla voimaa siihen työntöön.

Kai kokeilit aukassa niitä ovia sisältäpäin? Yleensä aukeaa huomattavasti helpommin kun saa ihan eritavalla voimaa siihen työntöön.
Nimenomaan, ei kyllä niin tiukkaan voi mitenkään ovi jäätyä ettei se lähtis sisältäpäin runttaamalla auki. Jos ei käsissä riitä voimaa niin sillai kropalla taklaamalla ainakin lähtee.

Mutta ehkä tän tarinan hauskuus ei ollutkaan jäätyneissä ovissa vaan tuossa ratkaisumallissa. Kas, ovi on jäässä, kuljempa siis takaovesta kesään asti. :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom