Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by alumiini
Jos et ole ennen treenannut, niin penkki tulos pitäisi pystyä kaksinkertaistamaan vuodessa. Itselläni taisi kestää penkin kaksinkertaistaminen noin 10 kuukautta, mutta mä aloitinkin treenaamisen vasta täysi-ikäisenä. Silloin mulla ei ollut yhtään tietoa treenistä, joten treenasiin vain penkkiä, hauista, ojentajaa, olkapäitä ja vähän yläselkää.
Noista muista en oikein tiedä, mutta niissä painojen kaksinkertaistaminen on mielestäni hieman vaikeampaa. Nämä kaikki riippuvat lähtötasoista. Jos kyykkäät 50kg, kun aloitat, niin varmasti kyykkäät vuoden päästä enemmän kuin 100kg. Mutta jos kyykkäät 115 kg, kun aloitat, voi tuloksen kaksinkertaistaminen olla jo melko hankalaa...
Originally posted by miuli
alottaes pena 40kg
mave joku 90kg
hauiskäännös tais men joku 30kg pari kertaa?
kyykyst en tie
hauis n.33 ja forkut n.27cm
nyt: pena 90kg:itku:
mave 140kg:(
hauiskäännös 60kg pari kertaa....
kyykyst en yhä tie...
hauis joku 39cm ja forkut 33,5cm...
Mulla penkki tulos kaksinkertaistui yhdeksässä kuukaudessa. Tosin alussa se oli vain 40 kiloa. Sen yhdeksän kuukauden jälkeen onkin kehitystä hidastunut roimasti, ja välillä jopa polkenut paikallaan.Originally posted by vesguru
:lol2: :lol2: :lol2:
Aika hiljasta, et tulos nousee kaksinkertaseks vuodessa. Jos joku 60kg sälli saapuu salille ja nostaa 45kg penkistä, ja vuodessa paino nousee 60kg--> 80kg, niin voi olla mahdollista että penkistä nousee sitten 90 kg. MUTTA jos paino nousee noin paljon, niin on pakko olla tullu "hieman" läskiä kroppaan. Mutta kyllähän poikkeustapauksiakin on.
:kippis1:
Entä mites ton painon laita? Koska penkkitulos on todellakin suhteessa myöskin painoon..Originally posted by Tume
Mulla penkki tulos kaksinkertaistui yhdeksässä kuukaudessa. Tosin alussa se oli vain 40 kiloa. Sen yhdeksän kuukauden jälkeen onkin kehitystä hidastunut roimasti, ja välillä jopa polkenut paikallaan.
alottaes pena 40kg
mave joku 90kg
hauiskäännös tais men joku 30kg pari kertaa?
kyykyst en tie
hauis n.33 ja forkut n.27cm
nyt: pena 90kg:itku:
mave 140kg:(
hauiskäännös 60kg pari kertaa....
kyykyst en yhä tie...
hauis joku 39cm ja forkut 33,5cm...
kertokaas mulle ett kuins paljon n. vuoden tai puolentoist vuoden reenin jälkeen pitäis mennä penkis, maves, hauiskäännäs, kyykys ym.....et sais vähän suuntaa ett onko mun kehitys ollu ees hiukan normaalia!
nii...alottaes paino oli joku n.75kg nyt about 95kg
Originally posted by taisto
Älä usko mitä luet palstalla porukan kehittymisestä. Näihin vastaa vain ne ketkä ovat tyytyväisiä omaan kehitykseen, muut ovat hiljaa.