Montas ihmistä tuo nyt ehti lahdata tuolla? Kauanko meni aikaa?
Noniin. Mietitäämpäs miten ihmeessä siihen aikaa saa lahdattua niin paljon ihmisiä. Ensiksi siis pitäisi kasata ihmiset jonnekin (se 700 mieluusti yhteen pieneen tilaan) että saisi edes siinä ensi rysäyksessä hengiltä mahdollisimman monen. Sitten pitäisi niitä karanneita metsästää ja jopa kiväärillä tähdätä, että kunnolla osuu. ihmisethän sinkoilevat sinnetänne kauheessa paniikissa ja helvetin vaikea on osumia saada. Noh. Sitten minä katson kuvia jossa ihmisiä makaa rannalla ja vedessä tapettuna. Ok. Helppohan se on vedestä ihmispäätä ampua? Silti en näe kuvissa näitä "räjähtävillä luodeiilla" ammuttuja päitä?
Tuo pakoon pääseen tarina vain vahvistaa tätä ihmetystäni. Jos tappajalla on ollut aikaa "metsästää" ihmisiä parissa huoneessa jossain rakennuksessa päässee jokatapauksessa ihmisiä karkuun eri suuntiin. Tuskin missään 100 ihmisen laumoissa ihmiset karkuun lähtevät.
Puhumattakaan siitä miten poliisit eivät tarkkaampujan kera helikopterilla paikanpäälle lähteneet.
Missä kaikki kuvat? Saarella on melkein tuhat puhelinta ja yhdessäkään ei ole video mahdollisuutta? Viestejä on lähetelty ja soiteltu mutta ei ole sitten laitettu kännykkää nauhoittamaan? Kyllä minä luulen, että itse ainakin ensimmäiseksi vaikken tietäisi mitä on tekeillä niin pistäisin tuon kännykkäkameran laulamaan. Ei tuolla abb:llä aikaa niitä kuvia ole ollut poistaa.
jne. jne.
Kyllä minä liputan salaliittojen puolesta. :D
p.s. Ja siis koen myötätuntoa ja tämä oli kauhea tapahtuma. Minua vain kiinnostaa älyttömästi käytäntö tämän tapauksen kannalta.
p.s.s. Lasketaan tämä vaikka avautumiseksi.
Vaikka et varmaan tosissasi ollut, niin voisin yrittää vastata.
Noniin. Mietitäämpäs miten ihmeessä siihen aikaa saa lahdattua niin paljon ihmisiä. Ensiksi siis pitäisi kasata ihmiset jonnekin (se 700 mieluusti yhteen pieneen tilaan) että saisi edes siinä ensi rysäyksessä hengiltä mahdollisimman monen. Sitten pitäisi niitä karanneita metsästää ja jopa kiväärillä tähdätä, että kunnolla osuu. ihmisethän sinkoilevat sinnetänne kauheessa paniikissa ja helvetin vaikea on osumia saada. Noh. Sitten minä katson kuvia jossa ihmisiä makaa rannalla ja vedessä tapettuna.
Siksi hänellä oli poliisin uniformu. Hän kutsui ihmiset kasaan ja aloitti ampumisen. Varmasti esiintyi poliisina loppuun asti, eli huuteli olevansa poliisi loppuun saakka. Kaikki ei kuitenkaan voinut tietää mitä tapahtui. 700? en ymmärrä, ei siellä kuollut kuin kymmenesosa tuosta, joista osa hukkui. Isku tehtiin saarella, muustakin syystä, kuin että se oli täynnä vasemmistoa. Saarelta kun ei niin vain lähdetä, kuvista voisin jopa sanoa, että aika pieni saari oli kyseessä. Siellä oli kuitenkin noin 400 ihmistä(?)
Ok. Helppohan se on vedestä ihmispäätä ampua? Silti en näe kuvissa näitä "räjähtävillä luodeiilla" ammuttuja päitä?
Räjähtäviä luoteja? Älä usko kaikkea mitä lehdissä lukee. Ei siellä mitään räjähtäviä luoteja ollut. Hänellä oli ammuksia, jotka rikkoontuvat osuessaan kohteeseen. (joku muu varmaan tietää paremman termin). Foliohattua tarvitsee muuten käyttää vähemmän, kun muistaa välillä vilkaista
tätä artikkelia.
Tuo pakoon pääseen tarina vain vahvistaa tätä ihmetystäni. Jos tappajalla on ollut aikaa "metsästää" ihmisiä parissa huoneessa jossain rakennuksessa päässee jokatapauksessa ihmisiä karkuun eri suuntiin. Tuskin missään 100 ihmisen laumoissa ihmiset karkuun lähtevät.
Puhumattakaan siitä miten poliisit eivät tarkkaampujan kera helikopterilla paikanpäälle lähteneet.
Ei sadan ryhmissä, mutta jos olet seurannut selviytyneiden tarinoita, niin kymmenien ryhmissä. Ei tollaisia tarvitse kuin sen 6 kpl. Tunti meni poliisilta, en osaa arvioida kuinka nopeaa tuo oli. Ei varmaan nopein mahdollinen. Muistuttaisin, kuitenkin taas siitä saaresta.
Missä kaikki kuvat? Saarella on melkein tuhat puhelinta ja yhdessäkään ei ole video mahdollisuutta? Viestejä on lähetelty ja soiteltu mutta ei ole sitten laitettu kännykkää nauhoittamaan? Kyllä minä luulen, että itse ainakin ensimmäiseksi vaikken tietäisi mitä on tekeillä niin pistäisin tuon kännykkäkameran laulamaan. Ei tuolla abb:llä aikaa niitä kuvia ole ollut poistaa.
Kuvia? Jos sinä joudut uhatuksi aseella, niin otatko kuvan vai juokset? Vaikka väität ottavasi kuvan, niin pikkaisen epäilen. Varmaksi en tietysti voi sinusta sanoa. Itsellä ei ainakaan tulisi mieleenkään kuvata. Minä juoksisin, niin perkeleesti.
Vaikka eihän me tiedetä onko sieltä kuvamateriaalia, sillä kaikki kuvaamaan jääneet luultavasti ammuttiin(olettamus). Ja luuletko, että poliisi lähettää löytämänsä kuvat lehdistölle? Hengissä selvinneet kuitenkin suurimmalta osin uivat saaresta pois, minun HTC ei kestä uimista.