Deleted member 90933
Hei oregano, mainitse yksikin lehti tai televisiokanava missä käsiteltäisiin mamujen tekemiä raiskauksia ja ryöstöjä ja kuinka paljon ne saa rahaa sossusta ja mitä kaikkea haittaa maahanmuutto tekee tai missä kerrottaisiin monesta eurooppalaisesta kaupunginosasta mihin valkoinen ei voi mennä? Kyllä toi media on aika vihervasemmistoa, sit jos kerrot itse totuuksia netissä, siis ihan tilastollisia faktoja (mitä yritetään kaikin mahdollisin keinoin piilottaa) ni syyllistyt rikokseen! Voi käydä Seppo Lehdot ja lusit enemmän kuin raiskaajat siintä hyvästä että olet harjoittanut sananvapauttasi!
Juurihan sinäkin puhut täällä noista asioista, joista ilmeisesti mielestäsi ei voi julkisesti puhua.
Ulkomaalaisten tekemistä raiskauksista on puhuttu julkisuudessa aika paljonkin. Rikoksista on myös olemassa tilastoja. (Otamatta kantaa tässä nyt kyseisiin rikoksiin) Viimeksi näkemäni juttu aiheesta, joka sai vähän enemmän julkisuutta: http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/...ksen+riskiin+voi+itse+vaikuttaa/1135267707419
En tiedä kuinka paljon 'mamut' saavat rahaa sossusta mutta tuet perustuvat päätöksiin. Esimerkiksi Ylen MOT teki joskus taannoin jutun aiheesta.
Kertoisitko itse puolestasi kuka on syyllistynyt rikokseen kerrottuaan tilastollisia 'faktoja' netissä?
Seppo Lehtoon en jaksa ottaa kantaa. Puolustan kyllä oikeutta esittää huonoakin huumoria mutta en itseasiassa tiedä mistä Lehto on tuomittu.