Hulluksi leimaamalla suojellaan omaa mieltä. Ei haluta tunnustaa sitä tosiasiaa, että täysijärkinen ihminen kykenee hirvittäviin tekoihin.
Juurikin näin
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hulluksi leimaamalla suojellaan omaa mieltä. Ei haluta tunnustaa sitä tosiasiaa, että täysijärkinen ihminen kykenee hirvittäviin tekoihin.
Mitä eroa on terroristillä ja patriootilla? Näkökulma!!! Kumpi sitten Eugen Schauman on? Tätä koko Norjaa hommaa pitäisi pystyä ajattelemaan rationaalisesti, jos olisi sananvapaus oikeasti olemassa ni koko hommaa ei olisi edes tapahtunut!
http://www.pakkotoisto.com/doping-antidoping/91458-steroidit-ja-mielenterveys-9/ Jatketaanko tuolla keskustelua aiheesta niin voit selittää mulle enemmänkin tästä lenkkeilijä teoriasta. Kuuntelen ihan mielelläni ja keskustelen aiheesta. Jos ekaan vastaukseen vaikka sitten hieman toisit perusteita sille mistä tulee kritiikki noita lääketieteen julkaisuja ja tutkimuksia kohtaan.+Pakko vielä lisätä että kahlaajalinnun tekstit oli aika schaibaa. Jos olisi tutkimus lenkkeilijöistä, ja joukossa olisi kaksi lenkkeilijää jotka ovat vaipuneet psykoosiin lenkkeilyn jälkeen (kertomatta heidän taustojaan tai valmiita sairauksia yms yms joista psykoosi oikeasti johtuisi), tarkoittaa se sitä että lenkkeily aiheuttaa psykoosia?
Mitä eroa on terroristillä ja patriootilla? Näkökulma!!! Kumpi sitten Eugen Schauman on? Tätä koko Norjaa hommaa pitäisi pystyä ajattelemaan rationaalisesti, jos olisi sananvapaus oikeasti olemassa ni koko hommaa ei olisi edes tapahtunut!
http://www.pakkotoisto.com/doping-antidoping/91458-steroidit-ja-mielenterveys-9/ Jatketaanko tuolla keskustelua aiheesta niin voit selittää mulle enemmänkin tästä lenkkeilijä teoriasta. Kuuntelen ihan mielelläni ja keskustelen aiheesta. Jos ekaan vastaukseen vaikka sitten hieman toisit perusteita sille mistä tulee kritiikki noita lääketieteen julkaisuja ja tutkimuksia kohtaan.
Turha sotkea tätä ketjua enempiä tällä aiheella.
No oot säki sit aika fiksu kaveri kun kitenkin ihan perustelematta kerrot mun kirjoitusten olevan täyttä paskaa :D Jätä aikuisille jatkossa nää keskustelut vaikka ;)Toi mun lenkkeilijä-esimerkkitutkimus olisi yhtä tarkka kuin se sinun linkittämäsi jossa oli kaksi psykoositapausta, ja mua ei nyt oikeasti kiinnosta tuo koko aihe tai siitä kinastelu kun se ei kosketa mua missään määrin :D. Se että on eri mieltä jostain asiasta jota joku väittää, ei tarkoita että se asia olisi tärkeä itselleen.
No oot säki sit aika fiksu kaveri kun kitenkin ihan perustelematta kerrot mun kirjoitusten olevan täyttä paskaa :D Jätä aikuisille jatkossa nää keskustelut vaikka ;)
Mun todella villi veikkaus ja skenaario: Saa 21 vuoden tuomion jonka jälkeen vapautuu normaalisti ja jatkaa missiotaan huomattavasti mahtipontisemmin. 21 vuoden aikana on paljon vapaa-aikaa suunnitella mitä tekee elämänsä viimeisten 20-30 vuoden aikana ja sitä ehtii tehdä vaikka mitä. ...
...(Cut)...
...Breivik tulee olemaan niin paljon julkisuudessa kuin mahdollista, ja kirjoittaa varmaan useita kirjoja ja suuntaa niitä ääriryhmille jotka uskovat samaan asiaan.
On se ainakin paljon munakkaampi. Ei paineta mitään nappia kuuden tuhannen kilsan päästä.Itseä ällöttää ennen kaikkea tapa jolla tapot tehtiin. Murhaajan on periaatteessa nähny kaikki ampumansa ihmiset silmästä silmään.
Naurettavaa puhetta!
On aivan yhtä normaalia tuntea järkytystä yms, tai olla tuntematta mitään. Tunteet eivät estä ajattelua ja näennäinen tunteettomuus ei kerro kyvystä tuottaa älykkäitä näkemyksiä.
Sanoisin että näissä ketjuissa näkee hyvin keitä puhtaasti kiinnostavat maailman tapahtumat, ja keille narsistin hirmuteot ovat mahdollisuus omaan narsistiseen runkkaukseen.
Surullista lukea suurimman osan täällä kirjoittavien tekstejä, joissa on unohtunut uhrien kunnioitus ja empatia. Täytyy sanoa, että aika tunteetonta ja kylmäveristä sakkia täällä on tai sitten vain tän tyyppiset ihmiset täällä kirjoittaa omia(?) mielipiteitään. Sopisi kyllä miettiä mitä kirjoitellaan. Taidan olla ainoa, joka oikeasti ei vain voi käsittää sitä pahuutta, mitä jollain ihmisellä voi olla, että toteuttaa näin järjettömän teon.Bisley-kulta, koita nyt relata hieman Vaikka koet tämän todella tunnepitoisena ja reagoit henkilökohtaisesti hirveän voimakkaasti näihin tapahtumiin, niin ÄLÄ OLETA että kaikki kommentit kertovat juuri kirjoittajan omista mielipiteistä. Väittäisin että "punikkeja kuin punikkeja"-lausahduksella on tarkoitus kuvata BREIVIKIN ajatusmaailmaa. Hänelle se varsinainen pääasia on että tappaa juuri "punikkeja".
http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Norjan+tapahtumat+HSfi+seuraa+hetki+hetkeltä/113526797847518.23: Norjan lain mukaan toisten ihmisten henkeen tai terveyteen kohdistuneisiin rikoksiin syyllistynyt voidaan tuomita eristykseen, joka voi johtaa loppuelämään säilössä. Muuten enimmäistuomio rikoksista on 21 vuotta.
Viittaus Suomen sisällissotaan oli mun mielestä siinä mielessä huono, että siitä on kuitenkin aikaa se sata vuotta. Siinä ajassa ihmisten moraalikäsiykset ja tavat toimia on muuttunu.
Hei oregano, mainitse yksikin lehti tai televisiokanava missä käsiteltäisiin mamujen tekemiä raiskauksia ja ryöstöjä ja kuinka paljon ne saa rahaa sossusta ja mitä kaikkea haittaa maahanmuutto tekee tai missä kerrottaisiin monesta eurooppalaisesta kaupunginosasta mihin valkoinen ei voi mennä?
Surullista lukea suurimman osan täällä kirjoittavien tekstejä, joissa on unohtunut uhrien kunnioitus ja empatia. Täytyy sanoa, että aika tunteetonta ja kylmäveristä sakkia täällä on tai sitten vain tän tyyppiset ihmiset täällä kirjoittaa omia(?) mielipiteitään. Sopisi kyllä miettiä mitä kirjoitellaan. Taidan olla ainoa, joka oikeasti ei vain voi käsittää sitä pahuutta, mitä jollain ihmisellä voi olla, että toteuttaa näin järjettömän teon.