nopeet autot..

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mik99
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Oma lemppari, Toyota MR2 Mk.II. Nätimmännäköistä autoa saa IMO hakea. Väri vaikka musta tai metallinsininen, nam. 'Järkevyys' puuttuu toki kokonaan. Järkevä ottaa paljon ennemmin vaikka 200sx:n.
http://www.supercars.net/garages/dahldrin/3v2.html

Kulkupuoli on vuodesta riippuen 115-129kw vapari tai rahtusen ripeämpi 149kw turbo. Turboa ruuvaamalla saa toki lisää potkua. Tuossa linkin takaa näkyisi olevan autoon saatu 189kw eikä ole montaa palikkaa moottorissa kiinni.
 
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
HITB sanoi:
Itseäni ei paljoa kiinnosta nuo tuning-autot ja esim juuri nuo 2fast2furious -tyyliset. Suht tehokkaat uudet autot ilman tuning-härpäkkeitä on enemmän lähellä mun sydäntä. :)

Samoin. Nopeat MB:t, BMW:t, herrasmies-autot.
 
Zone-sarja -42%
Mr.Kynis sanoi:
RS500:t on kyllä tietääkseni kaikki takavetoisia, eikä ole tehty sedan mallia. Olisi kyllä unelma-auto :kuola:

totta sekin, eihän se huono takavetoisenakaan, mut neliveto on aina neliveto.. rakennettuna, cossun nelikosta rs500 koneteknikalla.. mut eihän se enää oo sit kyl alkuperänen :(
 
Jenkkiautoilla ei voi ajaa kuin suoraan ja kääntyä vasemmalle, se on nähty stripillä ja Nascar-ovaaliradoilla.

Mikä siinä on niin jännää, jos jostain 5,7l tai 7,4l V8:sta otetaan joku 500heppaa ulos...Kertokaa, että minullekkin valkenisi joskus tämä ilo?

Onhan se nyt suorastaan säälittävää USA-autoja kohtaan, kun euro+japsivehkeistä saa ruuvattua litratehoa ja teho/paino suhdetta aivan käsittämättömästi jenkkeihin nähden. Vert. 500hp/7,4l = Vajaa 70 ponia/l ja 300hp/2.0l = 150 i-ha-haa/l

Ja kun kaikki tykkää ajatuksesta (kuten myös minäkin), että JOS olisi sitä rahaa niin ostettais nopee ja kallis auto...
Silloin minä valitsisin edelleen jonkun muun kuin jenkin. Henk. koht. kallis & nopee & upee feivoritti olisi edelleen ostaa ja rakentaa Top Methanol- luokan dragsterin koneella oleva, kevyt ja kaunis auto. Koppavalinnaksi osoittautuisi Opel C-Kadett Coupé vm. 73-79, jota pidän edelleen yhtenä kauneimmista autoista ikinä.

Ois päheetä jos ois 3000 konia TPFC-luokan C-Coupéessa, jos sitä nyt enää FunnyCar-luokkaan saisi... Tosin saahan sen, jos tekee tavallaan putkirunkoisen ja itsekantavalla kehikolla olevan auton ja asettelee pellit/peltien lasikuitukopiot päälle kauneusseikkojen puolesta.

Say no more, tuo oli vain minun mielipiteeni.
 
tarkemo sanoi:
nopeat autot saastuttavat ilmaa ja tunnettuahan on että yksityisautoilu on maailman suurin saastuttaja. Eivät tehtaat.
.
tree.jpg
 
Percele sanoi:

Tyhmän jätkän postaus. Sinulta.
Sopii tosin Pakkotoiston tyyliin.

Et voi olla NIIN idiootti että et ymmärtäsi saasteiden olevan maailman suurin ongelma.
Ja kuten sanoin, niin tunnettuahan on että yksityisautoilu on maailman suurin saastuttaja, sille et mahda mitään.
 
tarkemo sanoi:
Tyhmän jätkän postaus. Sinulta.
Sopii tosin Pakkotoiston tyyliin.

Et voi olla NIIN idiootti että et ymmärtäsi saasteiden olevan maailman suurin ongelma.
Ja kuten sanoin, niin tunnettuahan on että yksityisautoilu on maailman suurin saastuttaja.

Pilailet varmaan? Säkö nauramatta väität, että toi jokella heitetty kuva veti sulla heti herneen nenään? Mitä jos nyt pikkasen rauhottuisit, ei täällä tartte koko aikaa veren maku suussa surffailla.
 
Percele sanoi:
Pilailet varmaan? Säkö nauramatta väität, että toi jokella heitetty kuva veti sulla heti herneen nenään? Mitä jos nyt pikkasen rauhottuisit, ei täällä tartte koko aikaa veren maku suussa surffailla.

Ketään jokkea en tunne.

Mutta tummanvihreänä hemmona, ärsytti tuo kevyt suhtautuminen maailman pahimpaan ongelmaan.

Mutta jos tuo kuva oli Jokkea (jota en vieläkään tunne) niin sitten asia on hyvin.

Mutta pakko tuosta oli älähtää, sillä moni pikkupoika ei ymmärrä tälläkään palstalla asian ydintä ja ovat ihan homona tankkaamassa par'aikaa 99 oktaanista bensaa suoraan ilmakehään kaasutettavaksi.

Muuten kyllä tälläkin palstalla on huumorinkukka sallittua, vaikka se on usein täältä kadoksissa.
 

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jenkkiautoilla ei voi ajaa kuin suoraan ja kääntyä vasemmalle, se on nähty stripillä ja Nascar-ovaaliradoilla

Jenkkilässä uusimpia rakentelun tyylisuuntia nimenomaan amerikkalaisautoille ovat Pro Touring ja G-machine. Molemmissa suuntauksissa autoista tehdään erinomaisen ajettavia. Korit jäykistetään alustaan panostetaan. Lisäksi ne varustetaan matalaprofiilirenkailla ja tehokkailla levyjarruilla.

Ei ole mitään syytä miksei amerikkalaisvalmisteista autoa saisi pienellä vaivalla taipumaan myös mutkiin. Samoin keinoin ja säännöin homma toimii kuin muissakin autoissa. Vakiona -60 ja -70 luvulla valmistetut autot eivät parhaimpia mutkissa ole, mutta paritonninen auto saadaan nykyään taipumaan merkistä riippumatta. :)


Mikä siinä on niin jännää, jos jostain 5,7l tai 7,4l V8:sta otetaan joku 500heppaa ulos...Kertokaa, että minullekkin valkenisi joskus tämä ilo?

Aikoinani sain pikkupoikana käynnistää sedän kaverin vakiolla 5,7 litraisella V8:lla varustetun Chevyn Stepside Pick Upin. Koneen vääntö vavisutti autoa joka huojahteli aina kaasua painaessa. Kiva tunne. Sitä paitsi tuo mainitsemasi 500 hv 7,4 litraisesta koneesta tulee ulos melkein vakiona.

Lisäksi henkilökohtainen näkemys on, että jokainen jolla on tarpeeksi voi ostaa kaupasta nopean ja tehokkaan auton, joka kyllä on sijoitettuun rahamäärään nähden persoonaton ja mielikuvitukseton, niin mahtava kuin teknisiltä ominaisuuksiltaan onkin. Kyseessä on tunne juttu.

En olisi valmis hankkimaan amerikkalaista autoa ainoaksi autoksi. Tai no jaa, Uusi Chrysler 300 C tai Hummer H2 tai Cadillac Escalade tai Lincoln Navigator, jos olisi reilusti pätäkkää, mutta ajattelin pitäytyä VAG-konsernin uusissa pikku-autoissa.

Jos olisi rahaa, valinta olisi mieluiten joku 60-70 luvun vaihteen Chevelle, Camaro tai Pontiac ja siihen tilaisin Chevyn alumiinilohkoisen 7,4 l V8 neliventtiilkansilla ja ruiskulla. Siis suurinpiirtein saman koneen kuin uudessa Corvetessa on mutta 5,7 litran sijaan 7,4 litraisena ja täysalumiinisena. Sitten kromimolyllä runkoa vahvemmaksi ja hiilikuidusta luukut ja kojetaulu ym... :hyper:

Vai oikein 3000 heppaa... Mulle riittäis noi 550-600 hv mitä tuosta myllystä helposti sais lyijyttömällä ysivitosella.

Ruotsissa oli kadulle rekisteröity Camaro, josta irtosi vapaastihengittävänä 1250 hv ilman ilokaasuja. Kaasujen kanssa Dyno rikkoontui jossain 1800 hevosvoiman paikkeilla. Jutun voi tarkistaa V8-Magazinesta. :piis:
 
Vuoden 1970 hemi koneesta lähtee vakiona tehoja n.600+,tämä 425hv on vain ilmoitettu vakuutus syistä.Ja miksi ei porukka täällä viritä kiisseli mersua?Saa tehoja varmasti riittävästi ja kulutus pysyy aisoissa. :thumbs:
 
pumppujake sanoi:
Audi RS6 ois aika mässy.
Just, ja viel pikkusen isommilla palloilla, putkilla ja lastulla :kuola:
Tai vaikka -98 S4 2.7biturbo quatro !!! Lastulla ja putkilla ~400hp ja väännöt jotai iha... :kuola: :kuola: :kuola: :eek: :itku:
 
Japanilaiset tai muut halvemman tason automerkit - vaikka kuinka helvetin 'hienoiksi' laitettuina - ei sytytä. Tulee jotenkin sellainen pätemisen tarve; ei siitä paskasta saa timanttia, ei sitten millään. Jos auto on riittävän nätti ja hyvä vakiona, ei tarvita mitään isoja spoilereita ja räikeän vihreää metalliväriä tekemään siitä katujen kuningasta.

Mutta oma suosikkini tulee amerikoista: Ford Mustang GT500 Shelby. Samanlainen kuin Gone in sixty seconds:ssa.
 
GNG sanoi:
Ja miksi ei porukka täällä viritä kiisseli mersua?Saa tehoja varmasti riittävästi ja kulutus pysyy aisoissa. :thumbs:

(Huom. tämä ei ole paskapuhetta!) Täälläpäin on yksi Diesel-mersu, en tarkkaan tiedä mitä siihen on tehty, mutta joku kolmelitrainen diesel-kone siinä on ja joku bussin/kuorma-auton turbo, tehoista ei varmaa tietoa ole, mutta sen tyyppisiä lukuja olen kuullut kuin ~400 hp/ ~600 nm. Sillä laiteella on voitettu esim.
tämä
 
N.O.Kummonen sanoi:
Vähän on otettava sanoja takaisin nimittäin...

Hyvät naiset ja herrat!

-72 Plymouth ´Cuda ahdetulla Viperin V10:llä! heh heh! Tosta vehkeestä on leikki kaukana! :hyper:

tietysti, jos ton tekniikan saa ´Cudaan, niin saa sen myös Chargeriin :kuola:

kuten näin:

-68 Charger Viperin koneella, mutta ilman ahdinta.

-69 Camaro, joka taipuu myös mutkiin... paremmin kuin Ferrarit ym?

Täytyy sanoa, että toi cuda olisi helmi. Jenkkiautot on nättejä mutta myös japsit/eurooppalaiset käy...

Kiiltävän mustana, kevyesti piristetyllä pikku lohkolla, toi cuda olisi jo kiva cruising auto.

Täytyy kyllä myöntää, ettei mulla ole mitään vastaan fast and furios tyyppisiä thyyninhg autoja, spoilerit yms, muut on ok kunhan ne tehdään hyvällä maulla.

Nissanin Skyline on kyllä todella ihana sleeper auto :kuola:, sitä ei ei tartte tuunailla...

Ps. Mutta rahapulassa linja-autollakin on mukava matkustaa...
 
Mitä Ruotsissa saa kadulle:

-66 Pontiac GTO
Vaikka kulkeekin vain suoraan on se hävyttömän nopea. 0-100 km/h 1,3 s 0-200 km/h noin 5 s ja varttimaili 8,40 s! 9,4 litraa/1005 hv/1200 nm :rock:
 
Oma suosikkisleepperi on <A HREF="http://www.fantasycars.com/derek/cars/rs2avant.html">tämä</A>. Tavallisen näköinen + neliveto + 315hv/410nm. Ja onhan se käytännöllinenkin... :D
 
tarkemo sanoi:
nopeat autot saastuttavat ilmaa ja tunnettuahan on että yksityisautoilu on maailman suurin saastuttaja. Eivät tehtaat.
Anteeksi mitä, nyt ei voinut kyllä jäädä huomaamatta? :rolleyes:

Oletko muuten tiennyt sellaista seikkaa,että kilpa-autot eivät saastuta lähellekkään yhtä paljon,kuin siviili-liikenteen autot?

Jokin aikaa sitten oli polemiikkia eräästä nimeltä mainitsemattomasta suomalaisesta moottoriurheilu-radasta ja sen tuottamista "saasteista". Viherpiipertäjät yrittivät saada radan pois ja epäonnistuivat.
Syyksi paljastui että vieressä rullaava moottoritie tuotti tutkimusten mukaan huomattavasti enemmän saasteita kuin kys. rata on koskaan tuottanut.

Itse avaan suuni kun olen asiasta varma tai lähes täysin varma, mutta mutu-tietoa ei ole koskaan ollut tapana viljellä...
Naurettavaa lässytystä, siis aivan totaalista :anssi: minun mielestäni tuo kommentti.

Nimim. "Olen kilpa-mekaanikko ja tiimimme auto saastuttaa vähemmän kuin teidän viherpiipertäjien onnettomat ja tehottomat ECO-henkilöautonne."
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom