nopeet autot..

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mik99
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tuli ajaltua tuollaisen kanssa "kilpaa" Hyvinkään liittymästä Kehä kolmosella.
"Annoin" välillä sen vetää ja tulin itse Rellulla imussa ja välillä oli pakko katsella taustapeilistä pienenevää Bentley maskia ja ottaa eroa...

Ihan mukavahan tuollaisella olisi ajella.

2005-Bentley-Continental-GT-pic-12-7018148.JPG

ko. auton speksit
Engine Capacity 5998cc
Max. Power 552bhp / 560PS / 411kW* @ 6100rpm
Max.Torque 650Nm, 479 lb-ft @ 1600rpm

Max. Speed 198mph / 318km/h
Acceleration 0 - 60mph 4.7 seconds
Acceleration 0 - 100km/h 4.8 seconds

Hinta suomessa ~260 000EUR.
Muutama suomessa.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
TYKKÄÄ TYKKÄÄ TYKKÄÄ TYKKÄÄ!!!! :haart: :haart: :haart: :haart:

Kuka vois rehellisesti sanoo ettei tykkäis :eek:
Tos kuvas on mun henk.kohtanen suosikki :kuola:

edit: Oho tuli vähä pieni kuva, mut son carrera GT.... sweet dream! Joku laittakaa isompaa kuvaa jos tahotta, ku mie en nytte kerkiä tähä hättää :D Toi on mun taustakuva :D

Liitteet

• Carrera2.webp
    Carrera2.webp
    1,7 KB · Katsottu: 1 648
tällä viikolla ajeli Ilkka Ruoppa ohi Ford GT:llään ja pakko sanoa että hieman petyin äänimaailmaan, GT:n puolustukseksi sanottakoot ettei vauhta tainnut olla yli neljääkään kymppiä mutta olisin enemmän odottanut takaapäin.

hieno auto rumilla väreillä, vaikka ovatkin gulfin.

Ford_Gt_in_Gulf_oil.jpg

Vähäsen joskus tullut harrastettua hieman nopeampia autoja. Viimeisenä 2.5 TwinTurbo Supra. Tosin se ei mielettömän kauaa pihassa pyöriny ennen ku kyllästyin kamppeeseen. Aina alussa ne on ollut kivoja mut vähän ajan päästä samanlaisia mopoja. Innostus laantunut aika paljon, pitäisi keksiä jotain uutta ja mielenkiintoista.

tällä viikolla ajeli Ilkka Ruoppa ohi Ford GT:llään ja pakko sanoa että hieman petyin äänimaailmaan, GT:n puolustukseksi sanottakoot ettei vauhta tainnut olla yli neljääkään kymppiä mutta olisin enemmän odottanut takaapäin.

hieno auto rumilla väreillä, vaikka ovatkin gulfin.

Ford_Gt_in_Gulf_oil.jpg

oli muuten eilen start ohjelmassa koeajossa tuo auto. saatanan makea pirssi, mutta tosiaan tuo väri oli karsea. huiput vaatimattomat 330km/h ja vääntöä pitkästi yli 700nm :eek:. minkähän hintainen lienee tuollainen?

Zone-sarja -42%

Suositut

Back
Ylös Bottom