nopeet autot..

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mik99
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Haa, vakiolla Type-R:llä ajettu Suomessa vartti 14,3 sek. Sama auto imu-, putki- ja ecuvireisenä (tuunink n. 2000e) 13,7s. Vertailuna vaikkapa ~200.000e maksava Aston Martin DB9 450hp V12 ajaa vartin samaan aikaan 13,7s!!

Mitäs toi TypeRä maksaa? Siis kyllä alle 14 sekan pääsee, kun ostaa jonkun SmallSize jenkin kuten esim. Valiantin tai Chevy II:n. Auto maksaa 3000-5000 euroa. Sitten sijoittaa viriviripikkulohkoon semmoset 5000-8000 euroa ja ostaa takaslicksit, niin kyllä se sen suoran pätkän ihan kivasti kulkee ja halvemmalla. Se on sitten eriasia tekeekö sillä mitään muuta, mutta kysehän oli vartin ajasta. ;) :D
 
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Sumppari sanoi:
Kai tuo 14.3s ja 13.7s on mitattu oikeasti, eikä jollain g-techillä?
Ihan oikeita aikoja ovat. Civic Type-R ei ole helppo auto lähettää paikaltaan kovaa, en ole itse vartilla käynyt mutta henk.koht. olisin hyvin tyytyväinen jo 15 sek alitukseen. Samaisen ärrän vartista lukkoon mennyt juupas-eipäs threadi löytyy täältä, vaatii tosin rekkaamisen: http://www.btcf.fi/foorumi/viewtopic.php?t=32378, ei kannattane jatkaa tätä enää täällä.

Se Astonin vartti oli EVO-lehden kellottama aika.
 
Pakko mainita oma biili. Fiat coupe 16vt. Syksyllä penkitetty 174,2kW/n.330nm. Omasta mielestäni alkaa olemaan kohtuullinen kauppakassi ja näkökin miellyttää, tosin ei varmasti kaikki tykkää. Ainut vaan, että ensi kesän rahatkin on jo mielessä käytetty moneen kertaan.. :nolo: Onhan noita hienompiakin autoja pirusti, mutta ei niihin vara tahdo riittää :( Ai niin, kyllä tuonkin pitäisi nyt mennä alle 14 sek, tosin kertaakaan en ole ajanut, eikä varmaan minulta ilman pientä harjoittelua menekään.
 
N.O.Kummonen sanoi:
Mitäs toi TypeRä maksaa? Siis kyllä alle 14 sekan pääsee, kun ostaa jonkun SmallSize jenkin kuten esim. Valiantin tai Chevy II:n. Auto maksaa 3000-5000 euroa. Sitten sijoittaa viriviripikkulohkoon semmoset 5000-8000 euroa ja ostaa takaslicksit, niin kyllä se sen suoran pätkän ihan kivasti kulkee ja halvemmalla. Se on sitten eriasia tekeekö sillä mitään muuta, mutta kysehän oli vartin ajasta. ;) :D

i live my life in quarter mile time, nothing else matters, and those ten seconds last, i am free. :D
 
Jos meinasit f&f guotata, ni se menee alla olevaan tyyliin, jos toi oli omas, ni ei sit mtn.. :)

I live my life a quarter mile at a time ...nothing else matters ....for those ten seconds or less ... I'm free!
 
Ugemi sanoi:
Jos meinasit f&f guotata, ni se menee alla olevaan tyyliin, jos toi oli omas, ni ei sit mtn.. :)

I live my life a quarter mile at a time ...nothing else matters ....for those ten seconds or less ... I'm free!


juu sitäpä juuri eli perseelleen meni...noh ei se mitään vaikka oon ton leffan nähnyt varmaan joku kymmenen kertaa..prkl..pitäis osata jo.. :(
 
N.O.Kummonen sanoi:
Täytynee pistä muutama oma suosikki. Yksittäiskappaleita:

Troy Trepanier´s Sniper eli käsitelty -54 Plymouth Savoy Viperin tekniikalla! :kuola: :thumbs:

Kaksi hienoa Chevelleä

Pro Touring Chevelle

-56 Chevy Pro Touring ja 895 hv

-69 Camaro Pro Touring

-70 Chevelle Pro Touring ja 680 hv

Troy Trepanierin -62 Chevy Biscayne ja jotain 1100 hv!

Ja lisää silmäniloa tuolta ja siitä vaan selamaan varmaankin hienoimpia jenkkejä mitä on.


http://chevyhiperformance.com/featuredvehicles/99218/
http://www.hotrod.com/featuredvehicles/113_0303_chic/index.html

Aivan VITUN siistejä nämä 2! :rock:
 
Vielä yksi "kliini" Camaro :rock:

edit:

ja Cadillac! Miettikää tota maalausta! :worship:
 

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Toi '69 Camaro oli ihan vitun siisti. :worship:
 

Liitteet

  • fefe.webp
    fefe.webp
    77 KB · Katsottu: 315
  • viper driverside.webp
    viper driverside.webp
    71,6 KB · Katsottu: 292
foobari sanoi:
Kansitöitä tuohon nyt ei kuitenkaan ole tehty, oisko sitten jo valmiiksi ollut joku onnellisten tähtien alla syntynyt yksilö?

Ajat eivät olleet ihan vertailukelpoisia johtuen kevennyksestä. Rengas + penkki ja mahdollisesti ero bensassa tekee jo aika paljon kiloja.

Toisaalta Type-R:n kiuas lienee läheistä sukua S2000:n padalle, josta tosiaan otetaan sitten vielä vähän enemmän tehoja. On siis teoriassa mahdollista, että chiptuning tuo tuohon koneeseen ihan oikeasti tehoja. Saahan Volvojenkin 140-heppaisista chipillä 170-heppaisia; sama kone, eri ohjelma. Toisaalta voi olla että koneiden ero on imu/pakopuolella. Tai sitten kone on ihan eri. Spekulointia.. olisi kiva nähdä dynot ennen / jälkeen.

EDIT: koneet ovat täysin erilaiset, iskua myöten.

En tyrmää tuota suorituskyvyn paranemista suoralta kädeltä, nyt kun tiedän että autoa kevennettiin tuningin lisäksi. Eikä se alunperin kohtuu kova aika sekään ole mahdoton, jos alle on laitettu stripille sopivat hyvin pehmeät renkaat. Rengasvalinta ja -paineet tekevät paljon tuollaisen tehokkaan etuvedon 0-100 kiihdytyksessä.
 
En tyrmää tuota suorituskyvyn paranemista suoralta kädeltä, nyt kun tiedän että autoa kevennettiin tuningin lisäksi. Eikä se alunperin kohtuu kova aika sekään ole mahdoton, jos alle on laitettu stripille sopivat hyvin pehmeät renkaat. Rengasvalinta ja -paineet tekevät paljon tuollaisen tehokkaan etuvedon 0-100 kiihdytyksessä.

Jos homman nimi on parantaa auton suorituskykyä varttimaililla mahdollisimman pienellä budjetilla, niin tottakai täytyy sallia kaiken irrotettavissa olevan turhan kaman irti heivaaminen, rengastuksen ja rengaspaineiden muutokset ja alustansäädöt jne.
 
N.O.Kummonen sanoi:
Jos homman nimi on parantaa auton suorituskykyä varttimaililla mahdollisimman pienellä budjetilla, niin tottakai täytyy sallia kaiken irrotettavissa olevan turhan kaman irti heivaaminen, rengastuksen ja rengaspaineiden muutokset ja alustansäädöt jne.

Tokitoki. Mutta sitä on sitten turha väittää että se oli vain sen imu/pako/chippitunauksen ansiota. Sellaisen kuvan sai alkuperäisestä viestistä.
 
Zone-sarja -42%
tsiguela sanoi:
jees...broidi osti tossa justiinsa plymouth valiantin -72. Tehoja löytyy 350 hv, ilokaasulla 500 hp. Sano, että alle 10 s. 0-200 km/h. Kertoi myös, että kun painaa kaasua, niin karvat nousee pystyyn vaikka niitä ei edes olisi :david:
Oho, vähän wanha mutta sattui silmään.

Varmasti kiihtyy, mutta alle 10s 0-200km/h??? Ehhohhoh joo. Esim. yli 600hp Porsche Carrera GT aika ylivoimaisella teho/painosuhteella pääsee just tuon 10 sekunnin alle 0-200km/h repäisystä.
 
En unohtanut. En vain ole pitänyt Challengerin/Cudan korin muotoilusta aivan niin paljon, kuin noiden muiden.

Vähän on otettava sanoja takaisin nimittäin...

Hyvät naiset ja herrat!

-72 Plymouth ´Cuda ahdetulla Viperin V10:llä! heh heh! Tosta vehkeestä on leikki kaukana! :hyper:

tietysti, jos ton tekniikan saa ´Cudaan, niin saa sen myös Chargeriin :kuola:

kuten näin:

-68 Charger Viperin koneella, mutta ilman ahdinta.

-69 Camaro, joka taipuu myös mutkiin... paremmin kuin Ferrarit ym?
 
Itseäni ei paljoa kiinnosta nuo tuning-autot ja esim juuri nuo 2fast2furious -tyyliset. Suht tehokkaat uudet autot ilman tuning-härpäkkeitä on enemmän lähellä mun sydäntä. :)
 
miten olis ford sierra cosworth rs500 4x4, ainaki vähä rakennettuna iha jees, miellään sedan malli
 
static sanoi:
miten olis ford sierra cosworth rs500 4x4, ainaki vähä rakennettuna iha jees, miellään sedan malli

RS500:t on kyllä tietääkseni kaikki takavetoisia, eikä ole tehty sedan mallia. Olisi kyllä unelma-auto :kuola:
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom