Originally posted by Tomi
Joo, tässä on toinen linkki ja kai tää sitten on ihan oikeasti se Omega-video.
http://216.15.235.210/video/omegadonut.mpeg
Edit: valmis, toi on oikea.
Ei vittu kytät!Aika saatanan huono mäihä :lol2:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by Tomi
Joo, tässä on toinen linkki ja kai tää sitten on ihan oikeasti se Omega-video.
http://216.15.235.210/video/omegadonut.mpeg
Edit: valmis, toi on oikea.
Originally posted by Lattarinta
Miten pystyit kattomaan loppuun asti tuon :lol2: ;)
Ekasta "istunnasta" jonkun parrunpäälle sai minut sulkemaan playerin ja :urjo:
Originally posted by HooEee
Niiiiiiin tuota... enhän mä.... se oli se loppukuva johon se sit pysähtyy, en nähny koko clippiä.... kun olin just hakee jääkaapista tonnikalaa öljyssä... sitä EuroShopper....sellanen keltanen purkki...tiiätsä. :swet:
Originally posted by Raven
Jos tuo pitäisi paikkansa, niin eikös Räikkösen ois kannattanu ottaa sellanen "allensa".
Mige sanoi:Seuraavaks ois suunnitelmissa BMW Z3, mutta täytyy ensin hommautua kunnon duuniin että siihen ois varaa :(
Kyöpeli sanoi:Ihan paska threadi. Nopeet autot , eikä puhettakaan Foordeista :jahas:
"Siviilihyväksytty rallitykkiKyöpeli sanoi:Eikös noissa Mitsuissa ollut pitkään, että niitä ei saanut edes suomeen rekisteröityä?
Force sanoi:Avoauto rulettaa kesällä ihan 1000 hevosvoiman teholla! Ite sain ajaa räkäsen 20 minuutin koeajon BMW Z4 2.5i:llä ja olihan se paras auto mitä olen koskaan ajanut vaikkei tuossa ajassa juuri mitään tuntumaa kerennyt saamaan.
J-keppi sanoi:Ei ollut Z4:ssä vaan BMW:lle yleensä ominaisesta laadusta tietoakaan, rumakin se on, karu kojelauta, jossa oli sovitusvirheitä mm. ilmastoinnin suuttimissa, ovet rämisivät suljettaessa, todella hempulin tuntuiset lämmityslaitteen kiertokytkimet jne. Pitäisi yli 60k€:lla saada vähän parempaa. Hauska se toki oli ajaa, itsekin kävin puolisen tuntia polkemassa :D