nopeet autot..

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mik99
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Originally posted by Lattarinta
Miten pystyit kattomaan loppuun asti tuon :eek: :lol2: ;)
Ekasta "istunnasta" jonkun parrunpäälle sai minut sulkemaan playerin ja :urjo:

Niiiiiiin tuota... enhän mä.... se oli se loppukuva johon se sit pysähtyy, en nähny koko clippiä.... kun olin just hakee jääkaapista tonnikalaa öljyssä... sitä EuroShopper....sellanen keltanen purkki...tiiätsä. :swet:

Originally posted by HooEee
Niiiiiiin tuota... enhän mä.... se oli se loppukuva johon se sit pysähtyy, en nähny koko clippiä.... kun olin just hakee jääkaapista tonnikalaa öljyssä... sitä EuroShopper....sellanen keltanen purkki...tiiätsä. :swet:

Jep jep :blow: :D

Originally posted by Raven
Jos tuo pitäisi paikkansa, niin eikös Räikkösen ois kannattanu ottaa sellanen "allensa". :)

Ehkä, mutta kun säännöissä sanotaan että F1 auton pitää painaa vähintään 600kg (tai sinnepäin). Ja tais olla joku Minardi, joka oli superkarttia hitaampi.

Mä tykkäsin Fast and Furiousin autoista lukuunottamatta niiden teippauksia ja siitäkin huolimatta, että suuri osa niistä autoista oli japseja. Charger oli ykkönen!

Arkipeleistä pidän VAG-konsernin kärryistä yli kaiken. Niistä huokuu laadukkuus. Joku uusi Skodakin on sisältä tyylikkäämpi kuin mitkään ranskanpastillit tai riisikiihdyttimet. Alla on nyt uutena ostettu Golf IV 1.6 ja auto on hyvä ajaa liikenteessä ja luotettava sekä turvallinen! Autossani on kaikki mitä vaadin miinus ilmastointi ja vak.nop.säädin. Seuraavan Golfiin? hankin ne ja ehkä tehoa lisää. GTI olis jees! GTI voitti TM:n vertailun perustein ”jokainen testikuski olisi valinnut autoista arkiajokikseen”. Tuollaiset asiat merkitsevät minulle autossa kiihtyvyyttä ja huippunopeutta enemmän. Riehun salilla, niin liikenteessä ei tarvi!

Tuning on ihan jees jos kyse on auton ulkonäön hiomisesta ja ominaisuuksien parantamisesta. Ulkonäön tulee olla suhteessa suorituskykyyn.

Jos saisin valita auton arkiajokiksi itselleni se olisi Volkswagen Touareg tai Audilta A4/A6!

Hauskoja autoja omistaa ja ajella (näyttäytyä) olisivat:
Chevrolet Chevelle SS454 LS6 1969-70
Camaro 1967-73 isolohkolla
Pontiac GTO 1968-70
Oldsmobile 442 1969-70
AC Shelby Cobra 427
Corvette mikä tahansa isolohkolla 1958-79
Dodge Charger 1968-72 426 HEMI-koneella. Fast and the Furiousissa tais olla 68-70-mallinen HEMIllä ja Blowerilla. Kone yhdistelmän taattu teho +800 hv!!

Uudet urheiluautot, Porschet, Ferrarit, ym. eivät vaan toimi mulle. Hienoja ja nopeita ja hyviäkin ovat kyllä, mutta samalla mielestäni sieluttomia.

Wanha threadi naftaliinista esiin, oli kyllä sen verran hauskaa kinaa tietystä automeRkistä, että tähän sopii varmaan pieni loppukevennys. :love:

Liitteet

• VTEC _lawnmover.webp
    VTEC _lawnmover.webp
    95,9 KB · Katsottu: 528
Mulla on tollanen rellu clio vuosimallilla 92. Kyllä se potkii tolla 1.8 137 hv koneella mukavasti eteenpäin, kun auto on vielä niin kevyt. 4 kuukautta on ollut ja tollanen vajaa 10 tkm on tullut rullattua.. 0-100 ilmotetaan 7,8 s ja olisko huiput todellista 209 km/h (?)

Nopeet autot ja moottoripyörät on kyllä mahtava asia. :D

Ainut huono puoli on se, että tolla cliolla ei pysty ajamaan hiljaa. :D Se vaan on niin kivaa aina vetää joka vaihteella sinne rajoittajalle. :hyper: Kaverilla samanlainen auto ja taas lähti kortti hyllylle. Viimeksi sen kortti oli kuivumassa marraskuussa..

Iteltä löytyy tallista oma (ei isi-leasing) BMW 318iSport Coupé vm. -92 Mauritius Blau värillä ja sitä ennen oli BMW 325 vm. -87 ja tehoa tuossa nykyisessa ~140hp ja tuossa vanhemmassa olikin sitten yli 180hp.

Nopeita ovat molemmat ja tykkään juuri saksalaisesta muotoilusta, tehokkuudesta, sporttisuudesta ja hillitystä tyylikkyydestä. Nopeet autot on siis mun mieleen. Seuraavaks ois suunnitelmissa BMW Z3, mutta täytyy ensin hommautua kunnon duuniin että siihen ois varaa :(

Mige sanoi:
Seuraavaks ois suunnitelmissa BMW Z3, mutta täytyy ensin hommautua kunnon duuniin että siihen ois varaa :(

Avoauto rulettaa kesällä ihan 1000 hevosvoiman teholla! Ite sain ajaa räkäsen 20 minuutin koeajon BMW Z4 2.5i:llä ja olihan se paras auto mitä olen koskaan ajanut vaikkei tuossa ajassa juuri mitään tuntumaa kerennyt saamaan.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kyöpeli sanoi:
Ihan paska threadi. Nopeet autot , eikä puhettakaan Foordeista :jahas:

gt-40_2.jpg
:rock: Kyllä mulle kelpais.

Tässäkin olis ihan "kiva" peli jo vakiona. Viripotentiaaliakin pitkälle yli 300hp:n ja ajettavuus kohdallaan.

jaque1.jpg

Kyöpeli sanoi:
Eikös noissa Mitsuissa ollut pitkään, että niitä ei saanut edes suomeen rekisteröityä?
"Siviilihyväksytty rallitykki

Tulevan vuoden ensimmäinen Mitsubishi-uutuus tulee olemaan aktiivisella nelivedolla varustettu Mitsubishi Lancer Evolution VIII. Ensimmäistä kertaa Euroopassa Evolution-versiolle suoritetaan valmistajan toimesta koko maanosan kattava tyyppihyväksyntä, minkä myötä tämän halutun urheiluauton myynti normaaliin liikenteeseen ralliautojen rinnalla voidaan aloittaa myös Suomessa ensi vuoden maaliskuussa.

Lancer Evolution on varustettu noin 280-hevosvoimaisella turboahdetulla moottorilla, jonka tuottama voima ja vääntö välitetään tiehen elektronisesti ohjatun aktiivisen keskustasauspyörästön ja elektrohydraulisesti ohjatun takatasauspyörän kautta. Vauhdin hillitsemisestä vastaavat kilpakäyttöön luokitellut lähes 17-tuumaiset Brembon jarrut. Katuversion varustetaso on kattava sisältäen, hintaan kuuluu mm. ilmastoinnin ja Recaro-tyyppiset etuistuimet."

Reilu 260hp tohon autoon lopulta tuli. Kiva pirssi, mutta Suomen tapaan hinta on melkoinen (61990e) :eek:

http://www.tuulilasi.fi/uudetautot/?make=027&model=008&car=02700810

Zone-sarja -42%
Yritetään sitten pitää kaikki ne nopeat ja hitaammatkin autot lapasissa. Ohessa pari TypeRää varoittavaa esimerkkiä.

Liitteet

• 110_10871.webp
    110_10871.webp
    13,7 KB · Katsottu: 425
  • 1084778520994.webp
    1084778520994.webp
    62,2 KB · Katsottu: 444
  • 56461a.webp
    56461a.webp
    53,5 KB · Katsottu: 398
  • 111_11071.webp
    111_11071.webp
    17,4 KB · Katsottu: 369
Force sanoi:
Avoauto rulettaa kesällä ihan 1000 hevosvoiman teholla! Ite sain ajaa räkäsen 20 minuutin koeajon BMW Z4 2.5i:llä ja olihan se paras auto mitä olen koskaan ajanut vaikkei tuossa ajassa juuri mitään tuntumaa kerennyt saamaan.

Ei ollut Z4:ssä vaan BMW:lle yleensä ominaisesta laadusta tietoakaan, rumakin se on, karu kojelauta, jossa oli sovitusvirheitä mm. ilmastoinnin suuttimissa, ovet rämisivät suljettaessa, todella hempulin tuntuiset lämmityslaitteen kiertokytkimet jne. Pitäisi yli 60k€:lla saada vähän parempaa. Hauska se toki oli ajaa, itsekin kävin puolisen tuntia polkemassa :D

Automiehiä ollaan, tuollainen vm03 Porsche Boxster S usein ajossa ja on kyllä kiva peli varsinkin näin kesällä :) Ei siis oma. Z4 olisi ulkonäöstä huolimatta kiva kokeilla myös, Z3 ei tehnyt minkäänlaista vaikutusta:(

Nopeet autot? Paskaako meikäläinen semmoisella tekisi kun tuossa Kehä I:llä ei välillä pääse edes kahtakymppiäkään. Nykyiseen Saksalaisvalmisteiseen pieneen perheautoon meni 182cm korkea kirjahylly kokonaisena sisään (tosin rinta oli kiinni ratissa), saa miettiä montako koppaa kaljaa mahtuu samaan tilaan.

Tosin kusisin hunajaa jos voittaisin sen erään firman arvonnasta erään tunnetun keltaisen Diablon, mutta enempää en lelusta ala maksamaan.

J-keppi sanoi:
Ei ollut Z4:ssä vaan BMW:lle yleensä ominaisesta laadusta tietoakaan, rumakin se on, karu kojelauta, jossa oli sovitusvirheitä mm. ilmastoinnin suuttimissa, ovet rämisivät suljettaessa, todella hempulin tuntuiset lämmityslaitteen kiertokytkimet jne. Pitäisi yli 60k€:lla saada vähän parempaa. Hauska se toki oli ajaa, itsekin kävin puolisen tuntia polkemassa :D

Niinhän nuo on autolehtienkin arvosteluissa kirjoitelleet, että laatu on heikkoa. Itse olen koeajanut BMW:ltä tuliterät 316i, 320d, X3 ja Z4. Kyllähän se Z4 noista on kovin. Uudella M3:lla sain pyörähtää kaupan pihan ympäri, mutta ei siinä päässyt edes kiihdyttämään yhtään. M3 Coupe on kyllä saatava joskus tulevaisuudessa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom