Ai saatana muistu just mieleen yksi todella tuskainen shaisse kertomus :D
Noh kaikki lähti liikkeelle siitä kun olin syömässä paikallisessa pitza-karvarinta-kurdi-ässässä. Noh tapojensa mukaan ählämit väsäävät ihan sairaan kokoisen pizzan (jauheliha tonnikala) ja iskevät sen eteeni. Juuri kun olen aloittelemassa korkkaamaan pitzaa kaverini soittaa:
"Nyt ois tiedossa ihan yyber bileet. 200 neliön kämppä, naisia 80%, uima-allas, poreallas, boolia, kaksi ruotsalaista kääpiötä vetää tanssiesityksen jne, jne, jne... Mutta sulla on 5min aikaa ku muuten ei päästä ineen..."
NO VOIHAN VITTU! Rupeen mättämään pizzaa naamariin aivan älyttömällä raivolla ja vimmalla! Saan varikkokäynti ajaksi 3.47s ja ryntään läheiseen Siwaan hakemaan hieman itsevarmuus-vettä ettei homma menisi täysin reisille
Maha tuntuu aivan vitun täydeltä, joten viisaana miehenä rupean tykittämään päärynäsiideriä nassuun. Kolmen ensimmäisen huikan jälkeen lentää laatta komeassa kaaressa :urjo: Paras fiilis on se kun laattaa tulee nenästä niin saatanasti, ja nyt kävi näin :D
No kaikista vastoinkäymisistä huolimatta lähden pinkomaan kohti juna-asemaa. Aivan yhtäkkiä tulee se legendaarinen vatsankäänne. NO VOIHAN VITTU!
Taistelen apinanraivolla itseni sisään junaan ja lähden etenemään kohti junan wc tiloja. Ei saatana; joku on paskalla siellä
Tässä vaiheessa tuntuu jo siltä että peräsuoli meinaa revetä ja sulkijalihas sanoo sopimuksensa irti :curs: Oon siinä rautatieasemalla aivan saatanallisella paskahädällä varustettuna. Siinä vaiheessa ainoa looginen ratkaisu on lähteä etenemään kohti sokoksen mäkin vessaa...
Jokainen voi kuvitella miltä näyttää, kun tällänen perus-ruma, 90 kiloinen, separi juoksee puolikyykky asennossa rautatieasemalta sokoksen mäkkiin sen näkösenä että kohta menee paskat housuun :wall:
Aivan! Se näyttää ihan helkatin koomiselta :lol2:
No kaikesta huolimatta ehdin ajoissa sokoksen vessan eteen, ennenkuin petollinen suoleni olisi ehtinyt tehdä tepposia... Niin tottakai Mörfin lain mukaan siellä on joku latinokikkeli kädellä. Vähän meinaa palaa hermot kun pompin tontun näköisenä siinä paskahuussin oven edessä. Jotain ihme ähinää sieltä vessasta kuuluu ja päätän sanktioida ählämiä verbaalisesti:
"NO VOIHAN VITTU! MULLA ON PASKAHÄTÄ SAATANA. PAKKO PÄÄSTÄ SISÄÄN TAI TAPAHTUU KAUHEITA"
Noh sitten sieltä vessasta kuoriutuu ulos rotan ja albiinon hybridiä muistuttava kamelineekeri jolla on autokauppiaan ilme kasvoillaan.
"Miehestä" suurempaa numeroa tekemättä ryntään vessaan hirveällä rähinällä
ja käyn paskalla aivan normaalisti...