Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hiiop sanoi:Olin n. 6 vuotta sitten appiukon kanssa hieman ravintolakierroksella ja palttuani kotiin menin nukumaan ihan normaalisti. Aamulla kun heräsin, niin vaimo oli ihan saatanan vihanen mulle. Ihmettelin siinä sit, että mikä helvetti nyt on. Olihan vaimo mut sieltä ravintolasta hakenut ja jne. Kaikki oli ollut ihan ok. Enkä edes ollut mielestäni paljoa kännissä.
Kyselin siinä pitkin aamua, että mikä on. Ja kun viimein sain vaimon uskomaan, että en todellakaan tiedä miksi moinen, niin alkoi kertomaan yöstä. Vaimo oli herännyt siihen kun seison sängyn vieressä nurkassa kusella. Kun se alkaa huutaa mulle, että mitä helvettiä sää teet, niin lopetan kusemisen kesken ja lähden suuttuneena pois. Pysähdyn toiseen nurkkaan jossa telvisio ja meinaan jatkaa kusemista siihen. Vaimo tönii mut vessan suuntaan ja vielä vessan ovella yritän alkaa kuseen lattialle. Lopulta hoidan asian loppuun kuten pitää.
No palailen sitten vessareissulta makuuhuoneeseen. Mutta, jään sängyn päätyyn seisoon hara-asentoon kädet lanteilla ja alasti. Rupean räkiin ympäriinsä aivan jatkuvalla tahdilla. Tätä jatkuu jonkin aikaa kunnes lopetan ja palaan sänkyyn. Eikä mitä, päästyäni sänkyyn alan huutaa jotain sotahuutoa ja yritän tökkästä vaimoa sormella silmään. Tämän jälkeen käänsin kylkeä ja jatkoin nukkumista aamun asti. :thumbs:
Tänäpäivänäkään ei mitään muistikuvaa tuosta yöstä ja sen tapahtumista.
savonsonni sanoi:Kaveri tarjosi minulle ison tuopin jotain juomaa. Pahaa oli mutta en oksentanut.
Yöllä sitten kömmin erään naaraan kainaloon. Heräsin siihen kun nainen hakkaa minua vessan ovella päähän. Mitä vittua, huusin ja meinasin saada sydänkohtauksen. Tuntematon paikka, hakataan ovella päähän ja huudetaan, että vitun sika nyt ylös.
Olin oksentanut sänkyyn, tyynylle, peitolle, matolle, eteisen käytävälle ja kylpyammeeseen. Minulla ei ole mitään muistikuvaa tapahtuneesta.
Eikä siinä vielä kaikki. Kaverin tarjoama tuoppi oli puoliksi kusta ja puoliksi batterya.
Olen jossain päin suomea "legenda"