Noloin paikka jossa olet heittänyt leijat?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tiedz
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
tää tapahtu joskus 14 tai 15-vuotiaana kun harrastin yleisurheilua. piirinmestaruuskisoissa oli 300 metrin aitajuoksu. mulla lähti se juoksu hyvin käyntiin, mut takakaarteessa mulla osu jalka aitaan ja kaaduin siihen tartanille. mitaleille ei tietenkään ollu enää mahdollisuuksia, mut nousin kuitenkin ylös ja juoksin maaliin asti. sen jälkeen kun olin noussut niin varmaan kymmenellä ensimmäisellä askeleella pääsi joka askeleella semmonen äänekäs pörähdys. ei siinä muuten mitään mut kun siinä ihan radan vieressä oli aika hyviä kissoja katsomassa meidän juoksua (olen siis poika) ja ne kyllä taatusti kuuli... :nolo:
sitä on vaan aika vaikee pidätellä siinä juostessa...

Olin n. 6 vuotta sitten appiukon kanssa hieman ravintolakierroksella ja palttuani kotiin menin nukumaan ihan normaalisti. Aamulla kun heräsin, niin vaimo oli ihan saatanan vihanen mulle. Ihmettelin siinä sit, että mikä helvetti nyt on. Olihan vaimo mut sieltä ravintolasta hakenut ja jne. Kaikki oli ollut ihan ok. Enkä edes ollut mielestäni paljoa kännissä.

Kyselin siinä pitkin aamua, että mikä on. Ja kun viimein sain vaimon uskomaan, että en todellakaan tiedä miksi moinen, niin alkoi kertomaan yöstä. Vaimo oli herännyt siihen kun seison sängyn vieressä nurkassa kusella. Kun se alkaa huutaa mulle, että mitä helvettiä sää teet, niin lopetan kusemisen kesken ja lähden suuttuneena pois. Pysähdyn toiseen nurkkaan jossa telvisio ja meinaan jatkaa kusemista siihen. Vaimo tönii mut vessan suuntaan ja vielä vessan ovella yritän alkaa kuseen lattialle. Lopulta hoidan asian loppuun kuten pitää.

No palailen sitten vessareissulta makuuhuoneeseen. Mutta, jään sängyn päätyyn seisoon hara-asentoon kädet lanteilla ja alasti. Rupean räkiin ympäriinsä aivan jatkuvalla tahdilla. Tätä jatkuu jonkin aikaa kunnes lopetan ja palaan sänkyyn. Eikä mitä, päästyäni sänkyyn alan huutaa jotain sotahuutoa ja yritän tökkästä vaimoa sormella silmään. Tämän jälkeen käänsin kylkeä ja jatkoin nukkumista aamun asti. :thumbs:

Tänäpäivänäkään ei mitään muistikuvaa tuosta yöstä ja sen tapahtumista.

Kun nyt vauhtiin päästiin, niin kyllähän noita kusi juttaja lisää löytyy. Oltiin n. 3-4 vuotta sitten työporukalla Tallinassa ja yövyttiin hotellissa. Ilta tietysti ryyppäiltiin ja yöllä huoneessa herään siihen kun työkaveri seisoo ikkunan edessä ja kusee pikkuikkunasta alas.
Alan nauraa niin saatanasti. Kaveri pelästyy iahn saatanasti ja nähtävästi myös herää ja alkaa huutaa, että mitä mää teen, mitä mää teen! Lopulta tilanne päättyy siihen, että sovitaan ettei asiasta kellekkään puhuta.

No eikös aamulla herätä kun oveen koputetaan ja oven takana meidän esimies. Tuli hakeen meitä aamupalalle. Siinä meitä odotellessa katselee pihalle ja kehuu, että meillä paremmat näköalat ja nojaa kädellään ikkunalautaan. Tietysti siihen kuseen ja alkaa huutaan, että vitun jätkät tehän ootte kussu täällä ikkunasta. Ei voinnut kun nauraa.

Hiiop sanoi:
Olin n. 6 vuotta sitten appiukon kanssa hieman ravintolakierroksella ja palttuani kotiin menin nukumaan ihan normaalisti. Aamulla kun heräsin, niin vaimo oli ihan saatanan vihanen mulle. Ihmettelin siinä sit, että mikä helvetti nyt on. Olihan vaimo mut sieltä ravintolasta hakenut ja jne. Kaikki oli ollut ihan ok. Enkä edes ollut mielestäni paljoa kännissä.

Kyselin siinä pitkin aamua, että mikä on. Ja kun viimein sain vaimon uskomaan, että en todellakaan tiedä miksi moinen, niin alkoi kertomaan yöstä. Vaimo oli herännyt siihen kun seison sängyn vieressä nurkassa kusella. Kun se alkaa huutaa mulle, että mitä helvettiä sää teet, niin lopetan kusemisen kesken ja lähden suuttuneena pois. Pysähdyn toiseen nurkkaan jossa telvisio ja meinaan jatkaa kusemista siihen. Vaimo tönii mut vessan suuntaan ja vielä vessan ovella yritän alkaa kuseen lattialle. Lopulta hoidan asian loppuun kuten pitää.

No palailen sitten vessareissulta makuuhuoneeseen. Mutta, jään sängyn päätyyn seisoon hara-asentoon kädet lanteilla ja alasti. Rupean räkiin ympäriinsä aivan jatkuvalla tahdilla. Tätä jatkuu jonkin aikaa kunnes lopetan ja palaan sänkyyn. Eikä mitä, päästyäni sänkyyn alan huutaa jotain sotahuutoa ja yritän tökkästä vaimoa sormella silmään. Tämän jälkeen käänsin kylkeä ja jatkoin nukkumista aamun asti. :thumbs:

Tänäpäivänäkään ei mitään muistikuvaa tuosta yöstä ja sen tapahtumista.

Hah!!!! No jopas vedit randomit :lol2:
uskalsiko vaimo vähään aikaan käydä samaan huoneeseen sun kanssa nukkumaan :)

Aihe sivuaa hieman threadia. Pari vuotta sitten, kaverit järjestiväy minulle juhlat. Otettiin kuppia oikein huolella. Kaverin kanssa otettiin pieni veto, kumpi saa toisen laattaamaan ennemmin. Tarjottiin baarissa toisillemme drinksuja niin hyviä kuin pahojakin. Kaveri sitten oksensi ensimmäisenä. Oli muuten kamalaa huuto-oksennusta, ei riittänyt baarin musiikki peittämään ääntä. Kaveri sai tasoituksen ja tarjosi minulle ison tuopin jotain juomaa. Pahaa oli mutta en oksentanut.
Yöllä sitten kömmin erään naaraan kainaloon. Heräsin siihen kun nainen hakkaa minua vessan ovella päähän. Mitä vittua, huusin ja meinasin saada sydänkohtauksen. Tuntematon paikka, hakataan ovella päähän ja huudetaan, että vitun sika nyt ylös.
Olin oksentanut sänkyyn, tyynylle, peitolle, matolle, eteisen käytävälle ja kylpyammeeseen. Minulla ei ole mitään muistikuvaa tapahtuneesta.
Eikä siinä vielä kaikki. Kaverin tarjoama tuoppi oli puoliksi kusta ja puoliksi batterya.

:hyper: :urjo:

Olen jossain päin suomea "legenda"

savonsonni sanoi:
Kaveri tarjosi minulle ison tuopin jotain juomaa. Pahaa oli mutta en oksentanut.
Yöllä sitten kömmin erään naaraan kainaloon. Heräsin siihen kun nainen hakkaa minua vessan ovella päähän. Mitä vittua, huusin ja meinasin saada sydänkohtauksen. Tuntematon paikka, hakataan ovella päähän ja huudetaan, että vitun sika nyt ylös.
Olin oksentanut sänkyyn, tyynylle, peitolle, matolle, eteisen käytävälle ja kylpyammeeseen. Minulla ei ole mitään muistikuvaa tapahtuneesta.
Eikä siinä vielä kaikki. Kaverin tarjoama tuoppi oli puoliksi kusta ja puoliksi batterya.

Olen jossain päin suomea "legenda"

Jos tarina on tosi, sun pitäisi olla mukana jossain alkoholivalistuskampanjassa.

Nauroin kyllä ihan simona. Kuinka kukaan pystyy juomaan puoli tuoppia batteryä kerralla.. :D

Opetin isälleni joululomalla Suomessa käydessäni Messengerin käyttöä. Myöhemmin yhteyttä kotoani testatessamme huomasimme, että kuvayhteyden saa rakennettua Suomeen molempiin suuntiin, mutta ääni kulki vain minulta hänelle.

Koitin siinä samalla iltapalaa syödessäni antaa kirjallisia ohjeita hänelle, kuinka tietokoneen asetuksia voisi testata, jotta ääni alkaisi kulkea. Aika kului ja unohdin että ääniyhteys on päällä. Kirjoittelin jo niitä näitä aikani kuluksi ja välillä täräyttelin pitkiä ja märänkuuloisia krapulapieruja ja nauraa hekottelin niille itsekseni. Koitin jossain vaiheessa muistella ääneen edellisiltana laulamaamme hupaisaa juomalaulua. En siinä vaiheessa osannut yhdistää isäni satunnaista hätkähtelyä omaan puuhasteluuni. Lopulta Mesen ruudulle tuli vilkkumaan viesti:
"Käy vaihtaan housut. Laulatkin aika huonosti."

Eilen pääsi salilla kunnon pöräys, outoa siinä oli se ettei kukaan ollut moksiskaan :nolo: . Kyseessä on sellainen vanhojen ex.atleettien ihan HC sali niin tuo on näemmä siellä normaalia, vanhalla snobisalilla minut olisi varmaan lynkattu salaa solkkuhuoneessa :)

Mulla taitaa olla noloin, kun oltiin St. Antonissa Itävallassa laskettelemassa ja, sitten laskeskeltiin Off-pisteillä ja alko vääntään oikeen kunnolla, ei vessää lähistöllä. No sitten vaan seuraavalla hissillä ylös ja jostain kolmesta kilometristä jyrkkiä rinteitä syöksyllä alas yks sauva kädessä ja toinen käsi mahanpäällä(sauva jäi off-pisteelle ku heitin kuperkeikan semmosessa päälle metrin lumihangessa). Laskettuani jonkun 5 minuuttia väistellen ihmisiä, katoin että tuolla on joku kahvila. EIkun sinne ja sitten, WC löytyy, Hakkaan sitä ovee ja rämpytän kahvaa jne. Sössötän enkun ja suomen kieltä sekasin kauniille myyjille pääpunasena: "Open this door plees!" saksaa vastaukseks. Ja sitten sieltä tulee muutaman minuutin päästä vanhahko mies ulos kattoo hieman pitkään ja sössöttää jotain. Eikun sisälle ja helpotus. Sen jälkeen en kehdannu siihen baariin enää mennä.
Kyllä hävetti jälkeenpäin kun ajatteli, mitä tuli tehtyä.

Ei sattunut mulle, mutta hauska juttu silti kun olin seuraamassa tapahtumaa aitioapaikalla. Olin siskoni kanssa Prismassa, pysähdyttiin lukemaan hetkeksi lehtienlukupisteeseen. No sisko kunnon pöräyttelijänä päästi ilmoille raikuvat pierut siinä muina naisina. Ei siinä mitään uutta. Mutta aivan meidän takana oli vanhempi pariskunta, joka kommentoi tilannetta: "HÄVYTTÖMIÄ!". Ei hitto, että tiputti toi kommentti! Lähdettiin siitä kiitämään siskon kanssa vedet silmissä. :hyper: Jotenkin musta vaan tuntuu, että miehenä pariskunnan epäilyt kohdistuivat minuun...

Ala-asteella pääsin todistamaan yhen tyypin kusemista housuunsa :D Oltiin parin kaverin kaa seisomassa vessojen vieressä, kun yks poika juoksee pimeään vessaan (ja jättää vielä oven auki) repien housujaan auki. lopulta kun kyseinen kaveri sai housunsa auki, oli tainnut jo osa kusesta päätyä housuun :D Lopuks vielä kyseinen tyyppi huutaa paniikissa itkien "missä se pytty on!" ja kusee sokkona seinille ja kengilleen :dance: Tunsin suurta myötähäpeää tyyppiä kohtaan... :D

Ai saatana miten saanu nauraa kun lueskellu threadiä :lol2: :lol2:

Itellä ehkä noloin tapahtuma oli kun exän kanssa ei oltu vielä "pieruasteella" ja se siinä vaati että mun pitää nostaa se syliin.. ...ja tuska parahti kun nosto lähti..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom