Noloin paikka jossa olet heittänyt leijat?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tiedz
  • Aloitettu Aloitettu
Unohtaa koulussa lukita vessan suorittaessaan pyhäätoimitusta. Tietenkin sisälle on tulossa joku muijalauma lakkapullot tanassa laittamaan tukkaansa, kun minä norsunkärsä pitkänä pyyhin persettäni jarrutusjäljistä. Voi saatana, olisin nyt edes ollut runkulla niin olis edes veitikka ollut valmiina.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Varmaan joskus kun salilla päästin penkkinoston yhteidessä kauhean pierun ja kohta 2 vanhaa mummoa valitti että turpeenhaju tulee sisälle. :lol2:

Gimman kanssa treffeillä käveltiin kadulla ja siinä puhalteli sellanen reipas talvipuhuri, niin ajattelin että hyvinhän tässä voi tuulen alle tuhnauttaa, kun vatsassa kiersi ja ei se gimma kuitenkaan ehdi sitä haistaa. Pitkä tulikuuma tuhnu ja eiköhän se jääny siihen kävelyn luomaan "imuun" ja marinoi meitä molempia aivan järkyttävässä paskankäryssä varmaan minuutin. Gimman ilme kertoi kaiken ja oli pakko yrittää seivaa tilanne skarppina "varmaa viemäriputki hajonnu jostain" ja esittää tosi järkyttynyttä. Juttu meni ehkä rimaa hipoen läpi.....ehkä....

Aikoinaan opiskellessa tein jäynän kaverille koulun pienessä vessassa jossa oli yksi laari ja yksi koppi isoa hätää varten. Kaveri meni koppii suorittaan niin aloin heittään sen kanssa läppää ja sitten vähin äänin poistuin vessasta ja jätin sen ulko-oven auki niin että kaverin toimet kaiku siihen käytävälle. Rempseitä kosteahkoja pieruja ja jotain lätkäläppää 5 minuuttia samalla kun puoli koulua kävelee siitä ohi kohti ruokalan anteja. Bon appetit!

Aikoinaan opiskellessa tein jäynän kaverille koulun pienessä vessassa jossa oli yksi laari ja yksi koppi isoa hätää varten. Kaveri meni koppii suorittaan niin aloin heittään sen kanssa läppää ja sitten vähin äänin poistuin vessasta ja jätin sen ulko-oven auki niin että kaverin toimet kaiku siihen käytävälle. Rempseitä kosteahkoja pieruja ja jotain lätkäläppää 5 minuuttia samalla kun puoli koulua kävelee siitä ohi kohti ruokalan anteja. Bon appetit!

Noi on niin hyviä, kun menee yleiseen vessaan ja siellä joku juttelee yksinään kun luulee että kaveri on vielä paikalla.

Aikoinaan ylä-asteella oli yks päivä pakki "vähän" sekasin kun olin syönyt ison askin vihreitä sisuja. Olin aikaisemmin jo monet kerrat todennut että tosta lähtee aikast perkuleen hyvät kaasut ja senpä takia just niitä tuli yleensä vedeltyäkin. :)

Oltiin siinä äikän tunnilla ja meillä oli just esitelmät menossa, luokan edessä oli yks tyttönen pitämässä omaansa. Kaikki istui paikoillaan hiiren hiljaa ja kuunteli tytön esitystä. Mulla oli suolessa möyrinyt ilmaa jo pitemmän aikaa oikeen kunnolla, mut pidin sulkijan jännittyneenä ja pidättelin ettei vaan mitään karkais sieltä. Sitten tuli sellanen kohta kun tyttö luokan edessä vaihtoi paperia käsissään kun edellinen tuli luettua, jolloin luokkaan laskeutui kuoleman kaltainen hiljaisuus, siellä olis sanonnan mukaan kuullut nuppineulankin putoavan. Samalla sekunnilla sain aivan vitun mahtavan kuningasidean että nyt pierastaan ja kunnolla. Tuli sit sellasta kovaa muovipenkkiä vasten ihan SAATANAN KOVA pieru. Se oli ihan oikeesti kaikkein kovin pieru mitän oon _ikinä_ päästänyt, ja vieläpä tollasessa tilanteessa.
Luokan reaktiot tohon oli kyllä aika vaisuja, vaikka kaikki sen takuulla kuulikin niin monet ei vissiin tajunnu että se oli pieru, koska siinä oli oikeesti aika kovat desibelit. Luulivat varmaan joksikin muuksi. Muutama jätkä kyllä ainakin tajus, yks näytti peukkua ja parin kaverin kanssa tunnin jälkeen tuli vähän aikaa naureskeltua tota juttua :D

Tää on ehkä paras keskustelu mitä voi yövuorossa lukea.:hyper:

No pakko avautua omasta painajaisestani:
Olin serkun kanssa heidän mökillä ja serkkupojalla oli siinä naapuri mökeillä muutama kaveri. No nää kaverit sitten pyysi meitä pelaan vesipalloa siihen naapurimökin rantaan. No lähettiin mukaan tottakai. Ujo poika kun olin niin vieraiden kaverien seura sai mahan kiertämään ihan tolkuttomasti. Sanoin sit serkulle et lähen teiän mökille, kun on vähän huono olo. Lähin sit rannasta juokseen suihkutilaan äkkiä vaihtaan vaatteet päälle, no sain uikkarit just pois niin tuli järjetön töräys ja paskat samalla siihen suihkutilan lattialle. Rupesin sit äkkiä suihkulla siivoon jälkiä, kun kuulin että kaverit on tulossa saunaan. Jätin sitten siivoomiset siihen ja lähin äkkiä meneen sieltä. Muut ihmetteli, että mihis sillä nyt noin kova kiire tuli. Jonkun ajan päästä serkku palas omalle mökille ja heitti mulle tyynesti "arvaas kuka joutu siivoon". Olin tällöin n. 12-vuotias ja nyt 20 vuotta vanhempi ja hävettää edelleen ihan helvetisti.:nolo:

Miten hitossa saan nyt unta, kun luin koko ketjun läpi kerralla :D Harmi, ettei itsellä ole mitään noloja pieru/paskomistarinoita, aina onnistunut välttämään.

Joskus kävi nii tänävuonna et oli ihan järkyttävä paskahätä jo ekalla tunnilla (itsellä on laktoosiongelma ja söin aamulla tyyliin ison lautasellisen muroja ja puoli litraa kaakaota normaalilla maidolla ja pari jogurtta). Sitten ekalla välitunnilla (5min) menin vessaan. Vessat ovat sellaset että niihin tulee automaattisesti valo kun siellä liikkuu. Eli ei ole katkaisijaa. Sitten sielä pyörin varmaan +2 minuuttia ja en saanut valoja toimimaan. Toisella tunnilla vatta möyrysi ja kaikki katto ja naureskeli, ittekseni kauhee kiroominen hampaat irves silmät kiinni ja välis pääsi pari pientä pierua. Kolmas tunti oli liikuntaa, meninpä sitten pukuhuoneen vessaan. Valo ei toiminut ja sitten vitutti, vaihdoin liikuntavaatteet ja menin tunnille, menin siitä kyllä samantien vessaan toiseen pukuhuoneeseen ja sellanen helpotus ja pamaus kuulu että varmaan muita ihmetytti, koko pönttö ihan ruskea ja täynnä paperia kun varmaan puoli rullaa sai käyttää että sai perseensä puhtaaksi. Yleensä tuollaisella yksittäisellä liikunnantunnilla liikutaan joku 30min niin olin siitä 20 minuuttia vessassa. Toisilla oli sitten kivaa mennä juuri ennen ruokailua vaihtamaan vaatteet PASKANHAJUISEEN koppiin. :D Eivät sanoneet mitään mutta naamasta näkyi että haju vitutti.

Ei vittu, täähän on hyvä ketju :D

E: ei nyt tule oma paskamoka mieleen. mutta eiköhän sihen palata joskus. :D

Mä kerran menin meidän talon hissiin ja päästin kunnon pierun ku ajattelin ettei ketään oo tulossa hissiin ja ajattelin jättää seuraaville hyvät hajut mut eikös siihen hissiin juossut joku hyvännäköinen mimmi ni se veti vähän noloks ja toivoin ettei se muija huomais et siel on pierastu :)

Joitakin vuosia sitten Ranskan yllä lentokoneessa yllätti hirveä hätä. Lähdin sulkijalihastani pidätellen koneen käytävää eteenpäin kohti vessaa. Lento oli kestänyt ainakin kolmisen tuntia, joten helpotuksen temppeliin oli useamman ihmisen jonot. Kun vihdoin tuli oma vuoroni, lukitsin nopeasti oven, laskin housut ja päästin helvetin irti. Normaalista ruokavaliosta poikkeavat mausteiset Pohjois-Afrikkalaiset ruoat olivat tehneet tehtävänsä.

Perä lauloi kuin 2100 watin Kärcher. Ensivaikutema tuoksusta oli eksoottisen mausteinen ja rehevän rodukas. Pian aistin tuoksussaa myös pihkan ja piikiven aromeja. Tarkkanenäinen saattoi haistaa lopuksi vielä viivähdyksen tasapainottomasta ja sekavasta tuoksujen kudelmasta. Kun olo helpotti, nousin ylös ja huuhtelin pöntön. Eihän se onnistunut, sillä pönttöön ilmestyi ehkä desi sinistä huuhtelulientä. Kaakelit olivat aivan kurassa. Odotin hetken ja yritin huuhdella uudestaan. Ei onnistunut vieläkään. Luovutin. Pesin kädet ja astuin ulos vessasta. Käytävällä ainakin kuusi ihmista odotti vuoroaan. Luikin nopeasti paikalleni, joka onneksi oli aika kaukana vessasta.

Pyydän anteeksi, mikäli joku pakkislainen oli siinä vessajonossa :)

Jalkaprässi on aika perus.. kerranki pääsi karkuun ja tietenkin vieressä oli kohtuuhyvän näkönen nainen, lähti muuten pois nopeaa :rock:

Oon tossa ovella huomannu sellasen pikkujutun et aina kun on sellanen märkä ja tiettävästi helevetin pahanhajunen pieru tulossa paukkaa paikalle ilman poikkeusta joku n.20-25v tyttöporukka. Ja useimmiten ne jää vielä siihen tuulikaappiin jutulle ja oo nyt siinä sit ihan pokkana ku just täräyttäny maailman pahimman hajusen proteiinipierun :D Joskus on kieltämättä hävettäny..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom